21 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou gewoon een lekker luchtig iets aan doen zoals een nachthemd of een shirt van je partner 😋 lekker oversized!!!

3 jaar geleden

Draag iets wat voor jou comfy is. Lekker wijd en luchtig. Had bij mijn 2 bevallingen een heerlijke oversized nachtshirt aan. En straks met de 3e gewoon weer. Comfort gaat boven alles!

3 jaar geleden

Reactie op MelissaExoxo

Ik zou gewoon een lekker luchtig iets aan doen zoals een nachthemd of een s ...
Okee dankjewel, ga eens kijken voor een nachthemd denk ik

3 jaar geleden

Reactie op GirlsMom3

Draag iets wat voor jou comfy is. Lekker wijd en luchtig. Had bij mijn 2 be ...
Dankje voor de tip!

3 jaar geleden

Ik had ook altijd gewoon big shirt aan en nu voor de 5de keer ook weer, heb nu bewust voor een Roze gekozen😅 je moet echt dragen wat makkelijk zit!

3 jaar geleden

Ik ben morgen ook 35 weken 🥳 heb een los joggingpak in de tas gedaan lekker makkelijk

3 jaar geleden

Je krijgt 't vanzelf bloedheet bij de bevalling🙈🙈 dus idd een big shirt is wel lekker😬

3 jaar geleden

Ik heb een voedingsnachthemd bij bonprix gekocht met knoopjes. Dan kan de baby na de bevalling zo bij je gelegd worden.

3 jaar geleden

Reactie op Maaikz

Ik heb een voedingsnachthemd bij bonprix gekocht met knoopjes. Dan kan de b ...
Dat nachthemd vond ik een goede tip! Helaas niet meer in alle maten te krijgen.

3 jaar geleden

Een bevallingsjurkje ga ik proberen. Heerlijk stof en knoopjes aan de bovenkant zodat je niet helemaal bloot ligt als de baby op je buik wordt gelegd. https://www.hetbevallingsjurkje.nl/

3 jaar geleden

Ik heb ook een zwart voedingsnachthemd (met knoopjes) besteld. Bij Amazon, maar zeker ook in andere winkels te krijgen

3 jaar geleden

Ik heb 2 jurkjes mee maar denk zelf dat ik naakt ga. Wordt nu al gek in de nacht van iets om mijn lijf. Draaien gaat al zo moeizaam en dan moet ik ook nog een pyjama of iets goed doen. Nee laat maar, doe het wel zonder 😂

3 jaar geleden

Reactie op MelissaExoxo

Ik zou gewoon een lekker luchtig iets aan doen zoals een nachthemd of een s ...
Kleren van he partner hoeven niet perse oversized te zijn 🤭😉

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Kleren van he partner hoeven niet perse oversized te zijn 🤭😉
Haha dat is zeker waar, vooral nu niet..

3 jaar geleden

Dankjewel voor jullie tips!!

3 jaar geleden

bij de eerste ben ik thuis bevallen en had in eerste instantie niet meer aan als een onderbroek. later is die uiteraard ook uitgegaan en dat vond ik al niet fijn(extra gedoe en afgeleid ) dit keer dus weer hooguit een onderbroek en verder geen gedoe. zeker niet in de augustusmaand als het al zo heet is. tenzij ik naar het ziekenhuis moet, in alleen een onderbroek de auto in lijkt me niet fijn.

3 jaar geleden

Reactie op jan knilles

bij de eerste ben ik thuis bevallen en had in eerste instantie niet meer aa ...
Dat snap ik wel, alleen ik wil zeker iets aan omdat er mensen bij gaan zijn waarbij ik me volledig naakt niet op mijn gemak voel

3 jaar geleden

Reactie op Roslyn

Ik heb ook een zwart voedingsnachthemd (met knoopjes) besteld. Bij Amazon, ...
Heb je hier een foto of linkje van?

3 jaar geleden

Reactie op Saskia85

Een bevallingsjurkje ga ik proberen. Heerlijk stof en knoopjes aan de boven ...
Deze heb ik ook! Heel fijn jurkje van bamboe :)

3 jaar geleden

Ik heb een satijnen slip dress besteld. Dat is lekker zacht voor als de baby erop komt te liggen. Kort genoeg om niet in de weg te zitten tijdens uitdrijving en lang genoeg om niet in blote billen te lopen tijdens weeën 😂