11 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg. Hier is het precies hetzelfde. Ik probeer nu het dekbed flink strak in te stoppen, maar dan nog krijgt hij hem los. Ook een verzwaringsdeken en slaaptunnel heb ik al uitgeprobeerd, maar daar kruipt ie ook onder vandaan🤷‍♀️ Misschien is één van die opties nog iets om bij jullie te proberen

5 maanden geleden

Wij hebben de verzwaringsdeken en slaaptunnel ook liggen😂😂😂 volhardend🤔

5 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde en dit zorgt voor heel veel rust in de nachten: een slaapzak van Babyinn Store.

5 maanden geleden

Reactie op Hanna2

Wij hadden hetzelfde en dit zorgt voor heel veel rust in de nachten: een sl ...
Heb je mss een link?

5 maanden geleden

Kunnen ze daar ook echt vrij in bewegen bv op hun buiken en 1 knie gebogen?

5 maanden geleden

Wij hebben ook van alles geprobeerd gevolg dat meneer om 5.00 wakker wordt van de kou en dan ook echt niet meer ging slapen. Tot hij een keer om 4.00 naar de wc moest en daarna hem hebben ingestopt, doorgeslapen tot 6.30 (normale tijd voor hem) Nu ga ik er zelf iedere nacht rond 4.00 even uit om hem weer in te stoppen. ~30 sec werk, maar wel 1,30 uur langer slapen voor ons.

5 maanden geleden

Wij gebruiken een verzwaringsdeken en onesie van fleece en noemen dat haar slaapzak, dan blijft ze in iig lekker warm.

5 maanden geleden

Reactie op babyaugust

Kunnen ze daar ook echt vrij in bewegen bv op hun buiken en 1 knie gebogen? ...
Ja hij is heel groot

4 maanden geleden

Zelfe probleem hier. Heb ik opgelost met een onesie over de pyjama dan ben ik zeker dat hij het niet te koud krijgt. Op zijn kamer is het constant 19 graden dus valt wel mee.

3 maanden geleden

Hier wil mijn zoon ook niet onder de deken. Hij draagt de kidz slaapzak van puckababy. Ideaal!