31 Reacties

3 jaar geleden

Grappig, ik lees graag even mee..heb het zelf ook

3 jaar geleden

Zou het kunnen zijn dat het kindje de hik heeft op dat moment?

3 jaar geleden

Ik heb het ook, alleen als ze aan het bewegen is. Ik ervaar het meer als knakkende gewrichten wat we allemaal zo nu en dan hebben

3 jaar geleden

Hik ?

3 jaar geleden

Verplaatsen van vruchtwater?

3 jaar geleden

In je buik? Rond je schaamstreek is het vaak afscheiding

3 jaar geleden

Ben morgen 36 weken en mijn kleintje heeft bijna dagelijks de hik, voelt aan alsof er luchtbellen knappen in m'n buik.

3 jaar geleden

Ik heb het ook. Klinkt soms ook als kraakjes. Ik heb het vrij regelmatig, dat ik me niet kan voorstellen dat dit de hik is. Heb het bij de vorige zwangerschappen niet meegemaakt, dus vind het bijzonder.

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuw! Heb het toevallig sinds vandaag en het is heel anders dan de hik.

3 jaar geleden

Reactie op Msskelly

Ik heb het ook, alleen als ze aan het bewegen is. Ik ervaar het meer als kn ...
Heb ik ook af en toe wanneer de baby beweegt.. Dacht dat ik alleen was :p!

3 jaar geleden

Het kan inderdaad de hik zijn. Ze drinken veel vruchtwater en hierdoor krijgen ze ook de hik.

3 jaar geleden

Heb het zelf ook 😂 Lijkt net alsof er soms iets knapt in mijn buik, gelijk bang dat mijn vliezen breken haha(nu 38+3). Ben benieuwd of iemand weet wat het is !

3 jaar geleden

Ja, ik heb hetzelfde! Ik had het bij mn vorige zwangerschap (9 jaar geleden) ook en toen zei mn verloskundige dat er geen lucht in je baarmoeder kan zitten en dat het niet kan wat ik ervaar. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit ervaart 😂 kan er ook niks over vinden en ik heb nog steeds geen idee wat het kan zijn!

3 jaar geleden

De darmen?

3 jaar geleden

Ik heb dit ook wel eens! Geen idee wat het is, doet ook geen pijn ofzo

3 jaar geleden

Denk dat ik ook weet wat jullie bedoelen. Ik dacht misschien de hik, 'n scheetje of dat hij vuistjes maakt oid waar water doorheen komt en luchtbelletjes ontstaan...?? 😉🤔😊💙

3 jaar geleden

Reactie op Msskelly

Ik heb het ook, alleen als ze aan het bewegen is. Ik ervaar het meer als kn ...
Heb dit precies zo!

3 jaar geleden

Waarschijnlijk je darmen die een beetje in de verdrukking komen.

3 jaar geleden

Ik snap precies wat je bedoeld! Ik heb ook een beetje op internet gezocht en iemand zei dat het misschien luchtbelletjes zijn tussen de gewrichten van de baby. Als die dan dicht tegen de buikwand aanligt kan je zo’n ‘knakje’ beter horen omdat er vrijwel geen vruchtwater tussen zit. Geen idee of t ook zo is, alleen dat heel veel vrouwen t zelfde horen/voelen. Bij mij hoor ik het ook steeds vaker, een soort geluid van het knakken van een pols ofzo. Maar goed, ik lees er niks slecht over en elke controle is de baby nog gezond en goed aan het groeien, dus zal echt niks ergs zijn. 💖

3 jaar geleden

Ik heb dat ook sinds een paar dagen....