6 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef meestal nurofen siroop, die is het lekkerste van smaak en neemt mijn zoontje meestal wel aan. Als hij echt hoge aanhoudende koorts heeft, dan wissel ik het af met Dafalgan. Nurofen om de 6u en Dafalgan om de 4u. Gelukkig is het al best lang geleden dat hij nog echt koorts heeft gehad. Wel oppassen,Nurofen mag je niet geven bij Windpokken! Trouwens siroop is beter dan zetpil, wordt sneller en beter opgenomen. Zetpil dient eigenlijk enkel gebruikt te worden wanneer ze bvb ook overgeven.

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Ik geef meestal nurofen siroop, die is het lekkerste van smaak en neemt mij ...
Hier hebben we geen dafalgan. 馃槹 Hoe veel keer mag Nurofen gegeven worden? 鈾ワ笍

3 jaar geleden

Reactie op esmeeheyden

Hier hebben we geen dafalgan. 馃槹 Hoe veel keer mag Nurofen gegeven worden? ...
Oh echt? Geen Dafalgan siroop? En perdolan? Nurofen mag 4x per 24h.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem maar wij geven nu vloeibare paracetamol van sinasspril. Er zit een smaakje aan, niet heel lekker maarja tis dit of een zetpil dus dan kiest ze toch liever devloeibare 馃槄

3 jaar geleden

Wij geven overdag Daro Vloeibare paracetamol. Sinaspril wilde hij niet. Zetpil is ook een drama, maar voor de nacht een uitkomst omdat een vloeibare paracetamol korter werkt. Wij geven hem dan, als wij naar bed gaan, een zetpil terwijl hij slaapt. Zo kan hij de nacht toch helemaal doorslapen.

3 jaar geleden

Ik geef ook siroop ..die ik in n spuit doe en hem zelf geef ..vindt ie geweldig om zelf leeg te drukken in zijn mond 馃槈