16 Reacties
6 jaar geleden
Kben zelf 31 weken en heb hier ook last van mijn baby is nog niet ingedaald waardoor hij dus heel erg tegen mn ribben en longen aan zit te duwen waardoor alles in de verdrukking komt. Verloskundige zei ja wachten tot hij ingedaald is heb je minder last.. verder niets aan te doen alleen rustig blijven.
Kwenie of hij / zij bij jou al ingedaald is anders kan dit op je klachten wijzen?
6 jaar geleden
Heel erg last van! Toch maar weer in de benen gaan overdag, en rustig iets doen.
Zodat je afgeleid bent
Van je ademhaling.
Dat helpt
Bij mij..
En snachts op mijn rechter zij slapen.
Maar dit is een heel moeilijk iets met die ademhaling, soms kun je de hele dag er wel last van hebben..
6 jaar geleden
Jup, vooral na het eten van avondeten. De hele avond niet diep kunnen inademen. Maarja hoort erbij..
6 jaar geleden
Zorg ook dat je uitademing net iets langer is dan je inademing, zodat het koolzuur uit je lichaam raakt. Als je teveel gaat happen naar lucht, word je alleen maar draaierig. Dus lekker zo lang mogelijk uitademen! En rustig blijven; altijd goed :)
6 jaar geleden
Ik heb daar nu al bijna 1,5 maand last van. Het wordt nu eindelijk wat minder. Ik ben ook een weelke eerder gestopt met werken. (Bij 35 weken) omdat ik gewoon zo moe werd door de benauwdheid. Bij mij wordt het versterkt door bepaalde houdingen, maar verder heb ik helaas geen tips voor je...