9 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar. Bij mij helpt vrij weinig eigenlijk het lijkt echt "in" me te zitten. Een douche en schone kleding is overigens wel elke x een succes!

4 jaar geleden

Herkenbaar, zo plots op de dag komt het en kan ik niet meer stoppen met bibberen wat ik ook doe.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Gelukkig heb ik het nu al iets minder maar t/m week 8 had ik het constant koud. Heel erg vervelend!

4 jaar geleden

Ik dacht dat het aan mij lag maar er zijn dus meer die er last van hebben. Ik dus ook. Zelfs voor de houtkachel staan helpt niet. Een douche overigens wel.

4 jaar geleden

Ik heb het ook heel vaak erg koud! Ik lig nu ook onder 2 dekentjes op de bank, maar nog ijskoud.. 馃槄 Hebben jullie dan ook als je tepels koud zijn dat het voelt alsof er duizenden naaldjes in prikken? Auwww!

4 jaar geleden

Ook herkenbaar inderdaad. Ik krijg het ook niet warm. Koude voeten, slapen met dikke sokken aan want anders kom ik niet in slaap. Ellende. En dat op het werk in elke ruimte een andere temperatuur is helpt ook niet mee. Arme boyfriend overigens want die vind t dagelijks te warm in huis (oeps)..

4 jaar geleden

Ja hier t zelfde! Alleen maar koud koud koud. En af en toe een opvlieger tussendoor. Half uur van te voren elektrische deken aan. Anders ga ik m鈥檔 bed niet in! 馃槄

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vooral mijn tenen en vingers. Soms zit ik te rillen op de bank en word ik gewoon niet warm. Bij mij is het vooral aan het einde van de dag als ik na werk thuis kom. Met slapen ligt m'n man lekker tegen me aan, dat werkt gelukkig een beetje 馃槉.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Normaal had ik het nooit koud en nu alleen maar !