21 Reacties

3 jaar geleden

Hi Ik heb een molton gekocht die waterafstotend is aan de bovenkant. Dat zeiltje leek mij ook niks :-)

3 jaar geleden

Heb ik ook, van de action voor een paar euro. Daaroverheen gewone molton en hoeslaken 👌

3 jaar geleden

Ik heb het zeiltje onder de matrasbeschermer gedaan, deze kan makkelijk vervangen worden. En daar overheen een celstofmatje. Afgelopen dacht was de eerste nacht. Geen last gehad van het zeiltje of celstof matje. Liefs

3 jaar geleden

Plastic zeiltje moet je onder je hoeslaken doen..anders ligt het indd niet lekker..en dan bescherm je zowiezo je matras en hoeslaken is makkelijker schoon te maken dan een matras.

3 jaar geleden

Ja dat het zeiltje onder je hoeslaken moet snap ik, maar het kraakt ontzettend dus dat was er heeeeel snel vanaf. Op zoek dus naar een waterafstotende molton dus, als ik het zo lees....

3 jaar geleden

Reactie op VM.

Ja dat het zeiltje onder je hoeslaken moet snap ik, maar het kraakt ontzett ...
Ikea verkoopt deze

3 jaar geleden

2 gericare matten op m’n matras en daarover me hoeslaken. Deze heeft m’n moeder mee genomen uit het ziekenhuis, maar kan je vast ook elders aanschaffen

3 jaar geleden

Ik heb die plastic plasmatjes voor een hond gekocht van de Action. Misschien werken die? Er zitten een stuk of 6 in voor 1.99 euro. Wie weet, ik heb ze nog niet geprobeerd.

3 jaar geleden

Ik heb het kraambed in week 36 opgemaakt en de zeiltjes/matjes gebruikt van HeltiQ. Kan je bij de kruidvat halen. Deze blijven goed liggen (zijn wel klein dus minimaal 2 nodig maar er zitten er 4 in een pakje volgens mij) en worden niet zo warm onder je 😅 Die van het kraampakket gebruiken we misschien wel met de bevalling maar voor nu voelde dat niet lekker

3 jaar geleden

Ik heb een molton gehaald. Waarom moeilijk doen met plastic als er waterdichte moltons zijn ;)

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik heb een molton gehaald. Waarom moeilijk doen met plastic als er waterdic ...
Die zoek ik ook! Waar heb je deze gekocht 😁

3 jaar geleden

Reactie op Ella261

Die zoek ik ook! Waar heb je deze gekocht 😁
Hebben ze bij de Hema daar heb ik hem gekocht

3 jaar geleden

Waterdichte hoeslaken van ikea! Ideaal

3 jaar geleden

Matrasbeschermer van de Ikea

3 jaar geleden

Zeiltje uit het kraampakket er een paar uur op gehad, toen snel eraf gehaald omdat ik zo aan het zweten was. Nu een waterdichte molton (nog geen €6,-) bij de Action gehaald. Ligt veel beter 👌

3 jaar geleden

Waterdichte molton bij de leenbakker voor 25,-. Ideaal, kraakt niet, is alleen iets warmer dan gewone molton. Hoeslaken overheen en prima!

3 jaar geleden

Oh die verschrikkelijke matjes.. heb het 4 dagen volgehouden😱 Heb nu een waterdichte molton van inderdaad de Ikea gekocht, wil graag thuis bevallen dus dit geeft mij ook een wat prettiger gevoel bij het bevallen zelf.

3 jaar geleden

Ik heb het zeiltje van het kraampakket onder de matras (boxspring) en extra hoeslakens eroverheen, een matras kun je altijd kopen als het bed maar niet kapot gaat 😊

3 jaar geleden

Bedankt allemaal. Ik ga op zoek naar een waterdichte molton!

3 jaar geleden

Idd waterdichte molton van de action is perfect en dat voor die paar euro 🤓🤓