10 Reacties

3 jaar geleden

Jaa ik heb dit ook gedaan omdat we veel dingetjes al hebben en het sonde vind als we dingen dubbel zullen krijgen. Bij ons is het voor een meisje maar hebben verschillende dingen erop staan zoals: Bepaalde setjes kleding die ik leuk vind met de maat erbij Magnetron sterilisator Verschoonmatje Knuffeltjes/speelgoedjes voor in de box of maxi cosi te hangen Babygym Slabbertjes Speenkoort Baby's eerste jaar boek. Ik dit lijstje ook doorgegeven voor kadotjes voor mijn Babyshower. Sommige kados zijn wat duurder en en wat goedkoper zo kunnen ze zelf beslissen wat ze uit willen geven en of ze bijv samen willen doen.

3 jaar geleden

Voorleesboeken, speelgoed little dutch, badspeeltjes, babyslofjes, puckababy slaapzak, pyjamaatjes, besteksetje, cadeaubonnen van bepaalde winkels. Dit soort dingen staan op ons lijstje voor de kleine man😊

3 jaar geleden

Ik volg even mee! Ik heb veel praktische dingen en wat grotere cadeaus tot nu toe. - Draagzak half-buckle van Tula - Boxkleed (box staat eerste weken niet op omdat hij dan in een hangwieg ligt) - Babyfoon (komt eerst bij ons op de kamer, dus niet direct nodig) - Naamblokken, met letters erop waar je een toren van kunt bouwen. - Autostoelhoes voor de maxicosi. - (Gepersonaliseerde) Bijtring - Boekjes - Lepeltjes voor hapjes. - Bewaarbakjes voor hapjes. - Hydrofiele washandjes - Van verschillende winkels cadeaubonnen, zodat ik hopelijk niet te veel bonnen krijg van winkels waar ik niet winkel en zodat mensen een beetje een idee krijgen wat voor 'merken' /stijl ik leuk vind ;) Maar ook zodat mensen het zo duur willen maken als ze zelf willen. Al best een lijst dus, maar ik zoek ook nog wat kleinere en goedkopere cadeaus om erop te zetten! :)

3 jaar geleden

Jaa dit heb ik ook gedaan. Wij krijgen ook een meisje, maar staan allerlei dingen op: Kleertjes (truitjes, broekjes) Verschoonmatje Hoeslakens/moltons Speelgoed (evt voor in de kinderbox) Slabbertjes Fietsstoeltje Dekentjes Spuugdoekjes Iedereen kan dan zelf kijken wat hij/zij wil geven ;)

3 jaar geleden

Wij hebben ook een lijstje gemaakt op internet. En er zijn al best een aantal mensen die er naar gevraagd hebben. Wat we er onder andere op hebben staan; - bijtring (sophie de giraf) - spiegel voor in de auto - babyfloat zwembadring - hoes maxicosi - draagzak - speelkleed (little Dutch) - bibs spenen - mijlpaalblokken - luieretui - bestekset (liewood) Etc etc

3 jaar geleden

In België is dit compleet normaal. Hier leggen we een "geboortelijst" bij een babywinkel. Deze betreft dan alles wat je persoonlijk voor je baby uitzet zou willen. We vermelden dit dan op het geboortekaartje. Zo kunnen de mensen die je komen bezoeken en kado willen kopen, uit deze lijst kiezen. Ze kunnen dit in de winkel zelf of online. Ze kunnen het dan ook zelf afhalen of laten liggen zodat je het zelf afhaalt. Ook spullen die je zelf zal kopen zet je best eerst op de lijst, want aan het einde van de rit krijg je een waardebon van 10% van het verkochte bedrag, dat je dan weer in die winkel kan besteden. Ikzelf wordt ook wel gek van die lijst, want de keuze is enorm, dus zit ik wel uren te kijken, staren en kiezen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

In België is dit compleet normaal. Hier leggen we een "geboortelijst" bij e ...
Bij www.hip-stoer-lief.nl hebben ze de geboortelijst lijst ook 🤗

3 jaar geleden

Ik gebruik lijstje.nl erg handig!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een lijstje met vooral praktische dingen, niet perse iets wat specifiek voor een jongen is. Als aanvulling op wat al gezegd is: - baby zonnebril - baby zwemband - setje om klei afdruk van handje/voetje te maken - klamboe voor kinderwagen - dooky cover voor kinderwagen - gepersonaliseerd kinderboek - Nijntje boekjes - thuisbezorgd tegoed voor sushi (happy mama is happy baby 😉)

3 jaar geleden

Wij hebben een lijstje op mijnverlanglijstje gemaakt