104 Reacties

4 jaar geleden

Bizar zit toch standaart bij je verzekering mag ik vragen welke verzekering je hebt? Hier fbto en krijg een kraampakket ondanks ik ziekenhuis beval

4 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Bizar zit toch standaart bij je verzekering mag ik vragen welke verzekering ...
Nopr zilveren kruis heeft het ook niet in de basis verzekering zitten daarvoor moet je aanvullend verzekerd zijn..

4 jaar geleden

Bij mij zit het niet in mijn verzekering dus ben ook erg benieuwd naar de antwoorden:)

4 jaar geleden

Ik krijg hem bij de Menzis gratis toegestuurd

4 jaar geleden

Ik heb Natalis uitgebreid genomen. Dit werd mij aangeraden. Binnen 1 dag binnen via bol.com en het ziet er prima uit!

4 jaar geleden

Ik heb het via mijn verzekering gekregen. Dat krijg je als je aanvullend bent gratis.

4 jaar geleden

Bij mij ook niet vanuit de zorgverzekeraar, maar mijn schoonmoeder is kraamverzorgster dus haal met haar alle belangrijke dingen, k hoor ook vaak dat er dingen inzitten die je niet gebruikt. Online een pakket samengesteld kopen vind ik nog prijzig €40/€50

4 jaar geleden

Ik zit hij Univé, wel aanvullend maar in de polis staat dat het er niet bij in zit. Vandaar dat ik verder ben gaan kijken.

4 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Ik zit hij Univé, wel aanvullend maar in de polis staat dat het er niet bij ...
Hi Deen, ik heb ook aanvullend bij de unive. En krijg hem wel gewoon via hen

4 jaar geleden

Heb hem bij ditzo gratis aangevraagd! Ben wel goed aanvullend verzekerd 😊

4 jaar geleden

Reactie op Ilss88

Hi Deen, ik heb ook aanvullend bij de unive. En krijg hem wel gewoon via he ...
Heb je dat eerst gecheckt of gewoon aangevraagd?

4 jaar geleden

Niet alle verzekeringen bieden die gratis aan. Ik ben wel heel goed verzekerd en krijg hem ook gratis (speciaal voor een tweeling). Het kan wel lonen om hem via je verzekering aan te schaffen ivm kortingen.

4 jaar geleden

Ik heb hem via dsw gratis. Had bij mijn vorige baby de spullen los gekocht. Omdat ik toch in ziekenhuis ging bevallen

4 jaar geleden

Ik heb gewoon zorg op maat polis (basisverzekering) geen aanvullende verzekering en daar krijg ik hem rond 7 maanden gratis thuis gestuurd.

4 jaar geleden

Ik had Natalis bij de eerste (toen via Zilveren Kruis) prima pakket hoor! Ik weet niet of er echt veel verschil in zit, de basis dingen (zeil voor in bed, kraamverbanden, gaasjes, navelklem, alcohol..) zit er vast standaard in!

4 jaar geleden

Op bol.com heb je pakketten van rond de 30 euro, bijvoorbeeld van Heltiq of Natalis. Volgens de recensies zijn deze prima.

4 jaar geleden

Bewust voor Dalalou gekozen, is een natuurlijk kraampakket met mooiere producten. Ik heb wel meer onderleggers bijgekocht omdat ik ze ook handig vond tijdens de 1e weken als je nog vloeit, lekkende borsten hebt door borstvoeding of je kleintje even op bed wil verschonen. Als je een standaard pakket koopt zou ik wel altijd kijken of je niet een cordring los kan kopen, dat is zoveel fijner dan een plastic navelklem.

4 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Bizar zit toch standaart bij je verzekering mag ik vragen welke verzekering ...
Zit niet standaard bij je verzekering, heb toevallig vandaag reactie gekregen van FBTO

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. Ik heb het dan toch maar via de zorgverzekering aangevraagd. Ik wacht af.. :)

4 jaar geleden

Reactie op Mellie91

Nopr zilveren kruis heeft het ook niet in de basis verzekering zitten daarv ...
Ah oke wist ik niet hoor