Hoi allemaal,
Welk kraampakket hebben jullie? (of bewust ook niet?) Gewoon eentje gekozen? En heb je alles nodig of kan je beter los kopen?
Bij de eerste helemaal niet gehad🙈 maar nu met het oog op thuis bevallen..
Zit niet in zorgpakket btw, dus moet dan zelf aanschaffen.
Bij mij ook niet vanuit de zorgverzekeraar, maar mijn schoonmoeder is kraamverzorgster dus haal met haar alle belangrijke dingen, k hoor ook vaak dat er dingen inzitten die je niet gebruikt. Online een pakket samengesteld kopen vind ik nog prijzig €40/€50
Niet alle verzekeringen bieden die gratis aan. Ik ben wel heel goed verzekerd en krijg hem ook gratis (speciaal voor een tweeling). Het kan wel lonen om hem via je verzekering aan te schaffen ivm kortingen.
Ik had Natalis bij de eerste (toen via Zilveren Kruis) prima pakket hoor! Ik weet niet of er echt veel verschil in zit, de basis dingen (zeil voor in bed, kraamverbanden, gaasjes, navelklem, alcohol..) zit er vast standaard in!
Bewust voor Dalalou gekozen, is een natuurlijk kraampakket met mooiere producten. Ik heb wel meer onderleggers bijgekocht omdat ik ze ook handig vond tijdens de 1e weken als je nog vloeit, lekkende borsten hebt door borstvoeding of je kleintje even op bed wil verschonen. Als je een standaard pakket koopt zou ik wel altijd kijken of je niet een cordring los kan kopen, dat is zoveel fijner dan een plastic navelklem.