33 Reacties

4 jaar geleden

Ja heb het zelfde heb er al ruim twee weken last van. Probeer me er niet zo druk om te maken wat soms best lastig is.

4 jaar geleden

Ik heb 5 maanden geleden een zwangerschap gehad waarin ik de twee weken daarvoor al flink krampen had, deze zwangerschap niet. Wel hier en daar een klein krampje maar niks geks, dat verschilt echt per vrouw 😊 hoeveel weken ben je? Zolang je niet bloed zou ik me niet al te veel zorgen maken, als de pijn erger word gelijk even de verloskundige bellen, die kunnen altijd je of even gerust stellen of je even nakijken, voor nu, even relaxen! Dat kan al een heleboel schelen 😊

4 jaar geleden

Vergeten bij mijn reactie te plaatsen; eerste zwangerschap is een miskraam geworden

4 jaar geleden

Hier ook nu en dan krampen sinds vandaag en licht bloedverlies.... ik hoop dat t na vannacht weg is🤞

4 jaar geleden

Had alleen begin wk 4 wat lichte krampen. Je lijf moet ook wennen. Zolang er geen bloed bij is kan t geen kwaad denk ik. En als je twijfelt gewoon je verloskundige bellen.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen en heb het ook al af en toe gehad. Hoewel het meeste van de tijd ik me voel alsof ik buikloop heb ! Bij jullie ook?

4 jaar geleden

Hier ook krampen, maar nog geen bloed. Dus duimen dat het allemaal goed zit!

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en de krampen worden steeds ietsjes erger, hopen dat t de banden zijn en geen miskraam 😬

4 jaar geleden

Ik heb het ook af en toe. Soms helemaal niet en soms dat ik ineens hevige krampen heb. Maar gelukkig geen bloedverlies. Ik denk dat het erbij hoort

4 jaar geleden

Inmiddels ruim 5 weekjes zwanger. Tot week 4 ook heel erg gehad.. bijna de hele dag door. Laatste week neemt t gelukkig af en is t af en toe. Hopelijk is t straks helemaal weg. De vk wel gevraagd of t normaal is en ze gaf aan; zolang t geen hele heftige steken zijn en je niet bloed is er niks om je zorgen om te maken :)! Geniet 😍

4 jaar geleden

Hier ook nu en dan krampen sinds vandaag en licht bloedverlies.... ik hoop ...
Ik was toch wel benieuwd of het bloed verlies nu over is? Ik hoop het wel voor je in ieder geval!😊

4 jaar geleden

Vanaf de dag dat mijn menstruatie uit bleef heb k al krampen. Eerst dacht k dat mijn menstruatie zou begjnnen, maar na 1 dag overtijd bleek ik zwanger te zijn. Tuurlijk zijn we super blij, maar de krampen maken mij wel erg onzeker hopelijk worden ze snel minder. Ik lees hier dat meerdere vrouwe er last van hebben dat geeft wel een fijn gevoel.

4 jaar geleden

Ik was toch wel benieuwd of het bloed verlies nu over is? Ik hoop het wel v ...
Nee helaas werd het gisteren alleen maar erger. Ik denk dat het een mk is. Heel verdrietig! Volgende week kan ik bij verloskundige controleren of baarmoeder leeg is. Eerder konden ze niets zien omdat het nog zo vroeg is...

4 jaar geleden

Nee helaas werd het gisteren alleen maar erger. Ik denk dat het een mk is. ...
Agh wat ontzettend naar!😞😞 Heel veel sterkte’❤️

4 jaar geleden

Agh wat ontzettend naar!😞😞 Heel veel sterkte’❤️
Thanks! Jij veel geluk in de verdere zwangerschap!

4 jaar geleden

Sterkte meid.. hoeveel weken ben je ?

4 jaar geleden

@mejo: alles in orde gekomen??

4 jaar geleden

Hi allemaal, Misschien gek maar ik ben pas 5.5 en heb last van buikspierpijn. Niet gesport o.d. Hebben hier meer last van of ervaring mee? Gr Roosje 😊

4 jaar geleden

Reactie op roosje2019

Hi allemaal, Misschien gek maar ik ben pas 5.5 en heb last van buikspierpi ...
Heel herkenbaar, ik ook! En ben pas 4-5 weken

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+6 en vandaag moest ik niezen en kreeg echt een hevige steek in mijn onderbuik. Is dit bandenpijn heeft iemand dit ook wel eens? Gisteren avond ook best veel last gehad van buikpijn.