33 reacties

3 jaar geleden
Ja heb het zelfde heb er al ruim twee weken last van. Probeer me er niet zo druk om te maken wat soms best lastig is.
3 jaar geleden
Ik heb 5 maanden geleden een zwangerschap gehad waarin ik de twee weken daarvoor al flink krampen had, deze zwangerschap niet. Wel hier en daar een klein krampje maar niks geks, dat verschilt echt per vrouw 😊 hoeveel weken ben je? Zolang je niet bloed zou ik me niet al te veel zorgen maken, als de pijn erger word gelijk even de verloskundige bellen, die kunnen altijd je of even gerust stellen of je even nakijken, voor nu, even relaxen! Dat kan al een heleboel schelen 😊
3 jaar geleden
Vergeten bij mijn reactie te plaatsen; eerste zwangerschap is een miskraam geworden
3 jaar geleden
Hier ook nu en dan krampen sinds vandaag en licht bloedverlies.... ik hoop dat t na vannacht weg is🤞

3 jaar geleden
Ik ben nu 7 weken en de krampen worden steeds ietsjes erger, hopen dat t de banden zijn en geen miskraam 😬

3 jaar geleden
Inmiddels ruim 5 weekjes zwanger. Tot week 4 ook heel erg gehad.. bijna de hele dag door. Laatste week neemt t gelukkig af en is t af en toe. Hopelijk is t straks helemaal weg. De vk wel gevraagd of t normaal is en ze gaf aan; zolang t geen hele heftige steken zijn en je niet bloed is er niks om je zorgen om te maken :)! Geniet 😍
3 jaar geleden
Hier ook nu en dan krampen sinds vandaag en licht bloedverlies.... ik hoop ...
Ik was toch wel benieuwd of het bloed verlies nu over is? Ik hoop het wel voor je in ieder geval!😊

3 jaar geleden
Vanaf de dag dat mijn menstruatie uit bleef heb k al krampen. Eerst dacht k dat mijn menstruatie zou begjnnen, maar na 1 dag overtijd bleek ik zwanger te zijn. Tuurlijk zijn we super blij, maar de krampen maken mij wel erg onzeker hopelijk worden ze snel minder. Ik lees hier dat meerdere vrouwe er last van hebben dat geeft wel een fijn gevoel.
3 jaar geleden
Ik was toch wel benieuwd of het bloed verlies nu over is? Ik hoop het wel v ...
Nee helaas werd het gisteren alleen maar erger. Ik denk dat het een mk is. Heel verdrietig! Volgende week kan ik bij verloskundige controleren of baarmoeder leeg is. Eerder konden ze niets zien omdat het nog zo vroeg is...
3 jaar geleden
Nee helaas werd het gisteren alleen maar erger. Ik denk dat het een mk is. ...
Agh wat ontzettend naar!😞😞 Heel veel sterkte’❤️
3 jaar geleden
Agh wat ontzettend naar!😞😞 Heel veel sterkte’❤️
Thanks! Jij veel geluk in de verdere zwangerschap!

3 jaar geleden
Hi allemaal,
Misschien gek maar ik ben pas 5.5 en heb last van buikspierpijn. Niet gesport o.d.
Hebben hier meer last van of ervaring mee?
Gr Roosje 😊