33 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Ik ben nu 5+6 en vandaag moest ik niezen en kreeg echt een hevige steek in ...
Ik ben vandaag precies 6 wkn en ik heb precies hetzelfde. Volgens mij is het normaal.

4 jaar geleden

Vind het toch wel geruststellend dat jullie allemaal last hebben van krampen. Ik maakte me er ook heel veel zorgen om maar probeer het nu dan maar te zien als dat het juist zo hoort. Groetjes cindy

4 jaar geleden

Oh ik ben 5 weken en 3dagen zwanger en heb er al 2.5 week last van het begint wel af te nemen naar alleen in de ochtend en soms in de nacht.

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Ik ben nu 5+6 en vandaag moest ik niezen en kreeg echt een hevige steek in ...
Ja, heb dit ook 1 keer voorgehad, deed zoveel pijn maar trok gelukkig snel weg

4 jaar geleden

Ik heb nu ook last van krampjes ben nu 5a6 weken. Doet zoveel pijn bgrrr log in bed en dacht ik ga nu even hier kijken wie nog heeft of tips heeft maar dus even tanden bijten

4 jaar geleden

Ondertussen zijn mijn krampen zo goed als weg en maak ik me daar toch ook wel weer druk om 😅 nu 6 weken en 2 dagen lees dat de meeste het wel tot week 7 hebben... maandag echo hopen op een kloppend hartje ❤

4 jaar geleden

Hier ook flinke kramp de afgelopen dagen (zit in week 6), gisteravond gaan slapen met een kruik tegen m'n onderbuik, dat hielp wel!

4 jaar geleden

mijn verlos kundige heeft gezegd zolang de krampen zonder bloed gepaard gaan dan moet je je niet druk maken. er gebeurd veel in je me lichaam

4 jaar geleden

Ik ben 4 weken en had vannacht ook kramp oohhh en daar gaan de alarmbellen he, maar zolang ik niet bloed hou ik me sterk

4 jaar geleden

Bij mij trekt de kramp soms door naar m'n hele been. Hebben meer mensen dat?

4 jaar geleden

Ik heb echt hele erge onderrugpijn/menstruatiepijn en ben zo bang dat ik alsnog ongesteld ga worden ben nu 4/5 weken

4 jaar geleden

Reactie op Suuuzzz

Ik heb echt hele erge onderrugpijn/menstruatiepijn en ben zo bang dat ik al ...
Ik had dit de eerste weken ook echt heel erg. Inmiddels 8 weken zwanger en vorige week een kloppend hartje mogen bewonderen dus maak je geen zorgen. Hoort erbij 😊 Krampen zijn soms ook best heftig. Bij de eerste had ik het zeker niet in zo'n erge mate als dat ik het nu heb

4 jaar geleden

Reactie op Eva123

Bij mij trekt de kramp soms door naar m'n hele been. Hebben meer mensen dat ...
Jep!