101 Reacties

4 jaar geleden

Hoihoi Ben nu 5+3 en heb heel erg last van rommelende darmen en een zeurende pijn die komt en gaat het hoort er blijkbaar allemaal bij.

4 jaar geleden

Yes, heel erg last van met name snachts (ook echt wakker worden hiervan) goed water blijven drinken dat is goed voor je darmen! Voelt bij mij toch anders dan menstruatie maar zijn wel echt flinke krampen.

4 jaar geleden

Ik heb veel last gehad van kramp en continu een gespannen gevoel in mijn onderbuik. Idd een gevoel alsof je ongesteld moet worden. Dat is nu wel minder aan het worden. Opgeblazen gevoel en constipatie heb ik nog steeds veel last van. Begrijp dat dit er allemaal bij hoort 😉

4 jaar geleden

Jup ik ben nu ook 4/5 weken zwanger en vooral in de ochtend menstruatie achtige kampen. Vind het elke keer weer eng....🙈😅

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook!! Vaak is het smiddags, einde dag erger. En mijn borsten en tepels jeuken enorm maar krabben kan niet want ze doen ook veel pijn tegelijkertijd. En ik voel me nu na 5 weken en 4 dagen al mega opgeblazen en kreeg vanochtend mijn spijkerbroeken nauwelijks dicht. Hopelijk word het gauw minder.

4 jaar geleden

Hier ook veel last van. Nu rond de 4/5 weken. Maar toch erg nerveus erdoor. Gelukkig nog geen bloed

4 jaar geleden

Reactie op Sab44

Ja dat heb ik ook!! Vaak is het smiddags, einde dag erger. En mijn borsten ...
Je borsten groeien nu al, dat verklaart mogelijk de jeuk. Kreeg een tip om nu al te smeren met een lekkere crème. Verzacht het mogelijk een beetje.

4 jaar geleden

Toch ergens (voor jullie niet echt 😅😉) fijn dat er meer dames zijn met hetzelfde probleem. Stelt me op de een of andere manier gerust. 🙃

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Je borsten groeien nu al, dat verklaart mogelijk de jeuk. Kreeg een tip om ...
Ja ze zijn gigantisch!! Dankjewel voor de tip! Ik heb gesmeerd met arcan olie... het is sl minder erg nu

4 jaar geleden

Hoi hoi, Hier ook last van gehad. Ben nu ongeveer 6 weken. Waren steken in de buik elke keer op een andere plek. En inderdaad savonds opgeblazen met een trekkerig gevoel in de buik. De afgelopen dagen minder last van.

4 jaar geleden

Hoi, Ik heb hier helaas ook erg veel last van. Ik heb al jaren een prikkelbare darm waar ik vaak last heb had, nu met 6 weken zwanger wordt dit alleen maar erger. M’n buik is enorm opgeblazen en heb inderdaad ook veel krampen.

4 jaar geleden

Zwanger van de tweede. Nu 4 weekjes. Ik heb altijd al een erg gevoelige baarmoeder/eileiders gehad. De ovulatie en zelfs de innesteling allemaal duidelijk gevoeld. Nu de hele dag door een soort menstruatie kramp en trekkerig gevoel. Hoort er allemaal bij. Was bij de eerste ook zo. Maar als je twijfelt, altijd aan de bel trekken!

4 jaar geleden

Ik heb pds, dus normaal medicijnen voor een soepele ontlasting. Die mag ik niet meer nemen nu. Eerst heel veel buikpijn gehad omdat alles vast zat en nu sinds 3 dagen opeens veel diaree. Je lichaam is druk aan het werk, dus van streek.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar ! Zwanger van de 1e dus vond het heel spannend, maar verloskundige heeft mij gerust gesteld. Het hoort erbij ♡

4 jaar geleden

Ik ben het ook hoort er allemaal bij, heb normaal gesproken altijd wel last gehad van mijn Darmen En nu vanwege zwangerschap extra opgeblazen gevoel

4 jaar geleden

Hoi! Ja hier hetzelfde :) zwanger van de 1ste en ook erg spannend. Dus geruststellend om te lezen dat er meer last van hebben. Ik ben 4_5 weken.

4 jaar geleden

Yep hier ook gevoelige darmen en nu dus steeds compleet opgeblazen en krampen,fijn dat we het in ieder geval allemaal hebben dat geeft wat geruststelling

4 jaar geleden

Ook last van rommelende darmen en buikpijn door constipatie. Naar de wc gaan is wat lastig geworden haha. Ik begin de dag nu met lauw water. Dat helpt om t een beetje op gang te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Marije1987

Ook last van rommelende darmen en buikpijn door constipatie. Naar de wc ga ...
Dat is wel een hele goede tip. Hier ook veel last van de darmen.

4 jaar geleden

Ja... heel herkenbaar... sinds een dag of 3 gaat het rustiger. Ben nu 6+2. Succes!