101 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+5 als het goed is en ik heb tot ongeveer 6 weken hier echt last van gehad. Laatste dagen nauwelijks dus nu maak ik me weer zorgen dat het niet goed is. Zal er wil bij horen 😉

4 jaar geleden

Ja herkenbaar, vooral na het avond maaltijd. Maar dat hoort erbij! En de menstruatieachtige pijn is ook heel normaal alles is aan het oprekken en groeien. Ik heb het namelijk ook continue momenteel, en hiervoor een miskraam gehad. Heel begrijpelijk die zorgen.

4 jaar geleden

Ik heb sinds 2 dagen wat hele licht bruine afscheiding bij het afvegen aan mijn wc papier zitten. Ook een klein beetje in mijn onderbroek. Ik ben nu 6+5 dagen zwanger. Vandaag ook een wat zeurderig gevoel in mijn benen en kramp. Is dit iets om mij zorgen om te maken?

4 jaar geleden

Reactie op Evelien89

Toch ergens (voor jullie niet echt 😅😉) fijn dat er meer dames zijn met he ...
Yes, mij ook!

4 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb dat inderdaad ook, is heel herkenbaar, maar heb gelezen dat dat er bij hoort en vanzelf minder word, ik ben nu rond de 5 weken.

4 jaar geleden

Hier 5 weken en ook. Ik word er elke x gek van denk dat ik ongesteld ben geworde . En zo moe heel de dag door....hoe is het met je eetlust. Ik dwing mezelf om te eten niks wilt er in.

4 jaar geleden

Ik had hier last van tot 3 dagen geleden! Nu is het rustig en maak ik me daar weer zorgen om 🤣 Maar geen bloedingen oid, dus fingers crossed dat alles goed is! Ik ben 4 + 5 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Ik heb sinds 2 dagen wat hele licht bruine afscheiding bij het afvegen aan ...
Hoi vandaag is het dag 3 dat ik bruine afscheiding heb. eergister steeds kleine beetjes, toen de hele dag niets en was min of meer opgelucht tot gisteravond toen opeens ern half velletje vol bruine afscheiding. vandaag weer een heel klein beetje. Ik ben vandaag 6+2 en mij maakt dit ook heel erg onzeker, ook omdat ik soms wat meer krampjes lijk te hebben en pijn in mijn onderrug wat ik ook ervaar als ik ongesteld moet worden. Ik herken je ongerustheid maar al te goed. Ik denk dat we alleen maar kunnen afwachten welke kant dit op gaat, het kan goed of het kan fout gaan. Heb jij al een eerste echo gehad? Ik heb de mijne donderdag en ben hierdoor best angstig voor de uitkomst

4 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Hoi vandaag is het dag 3 dat ik bruine afscheiding heb. eergister steeds kl ...
Heb zojuist met verloskundige gebeld en ik mag zo langskomen voor een echo. Had hem eigenlijk de 24e.

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Heb zojuist met verloskundige gebeld en ik mag zo langskomen voor een echo. ...
Sterkte, duim voor je

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Heb zojuist met verloskundige gebeld en ik mag zo langskomen voor een echo. ...
ik duim mee voor jou!

4 jaar geleden

Hoi hoi.. Het kan bandenpijn zijn.. Op YouTube zijn er hele goede filmjes.. Inderdaad je baarmoeder is aan oprekken.. En je baarmoeder zit in je lijf vast met spierbanden. Naar je rug en lies en dat trekt nu enorm.. Ik hurts.. Maar zolang je geen rare bloedigen hebt etc. Zegt arts niet aan te doen hoort erbij.. Ik heb hele dag zeurende doffe trek pijn.. Maar verder geen bloed.. Was bang dat buiten baarmoederlijk zwangerschap was.. Maar dat sloot de huisarts uit omdat ik verder geen symptomen heb.

4 jaar geleden

Ben 8 weken zwanger! 24ste echo yeaah

4 jaar geleden

Ik ben nu 3 a 4 weken ik heb dat ook . Wel dat ik me enorm zorgen. Maak ik bel gisteren voor men uitslag waar de dokter zei dat er een lichte zwangerschap . In men bloed te zien is en dat alles nog niet binnen was en iets van een grijze zone. En dat als de rest niet goed is dat ik opnieuw een bloed test moet doen binnen een week of 2 . Deze ochtend dan met tranende naar de vroedvrouw gebeld . Ze zei een grijze zone betekent dat je nog vroeg in je zwangerschap zit en ze niet exact kunnen zeggen hoever je bent . Ik zal toch blij zijn dat het maandag is . Heeft dit iemand al voor gehad ? Voor de rest heb ik veel winderigheid en wat krampen had een test van 1-2 weken op papier sta Da je dan 3-4 weken bent

4 jaar geleden

Ik lees veel dezelfde ervaringen rond de 4/5 weken zwanger. Dat stelt me wel gerust. Gisteravond bracht ik de utrogestan in en had ineens allemaal helder rood bloed aan het wcpapier. Volgende dag alleen nog beetje oud bruin bloed. Moet ik me hier zorgen om maken? (utrogestan is vanwege kunstmatige cyclus icm met icsi, moet ik tot en met 12 weken gebruiken)

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Heb zojuist met verloskundige gebeld en ik mag zo langskomen voor een echo. ...
Spannend. Laat je wat weten? Ik heb dezelfde klachten, even ver als jij, maar pas woensdag de echo..

4 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Hoi vandaag is het dag 3 dat ik bruine afscheiding heb. eergister steeds kl ...
Snap je helemaal! Ik heb sinds vanmiddag ook hele lichte voorweeën, zo herken ik ze tenminste van de bevallingen.. Je zit zo in spanning hierdoor.. Heb in mei een miskraam gehad en toen ging het ook zo.. Maar blijf denken en hopen op de goede afloop!

4 jaar geleden

Reactie op Karen_3

Spannend. Laat je wat weten? Ik heb dezelfde klachten, even ver als jij, ma ...
Zojuist geweest. Ik kreeg net ook meer donkerbruin/ rood verlies. Inwendige echo gehad. Het hartje klopt goed♥️ dus voor nu niks. Ze kon ook niks vinden waardoor het kon komen. Dus het kan een voorbode zijn maar het kan ook gewoon een wondje zijn binnenin. Afwachten maar weer

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Zojuist geweest. Ik kreeg net ook meer donkerbruin/ rood verlies. Inwendige ...
Spannend enerzijds maar supermooi dat je het hartje hoorde joh! Hoe voelt het voor jou nu dan?

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Zojuist geweest. Ik kreeg net ook meer donkerbruin/ rood verlies. Inwendige ...
Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Begrijp heel goed dat het nog spannend voor je blijft. blijf positief