115 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken sab simplex. Werkt heel goed

3 jaar geleden

Misschien een warm badje? Helaas is het vaak gewoon uitzingen... de dingen die je al doet verlicht zijn pijn een beetje. Maar helemaal wegnemen gaat helaas niet... ik heb al samen met mijn kleine man mee zitten huilen omdat ik het zooo zielig voor hem vond

3 jaar geleden

Bij mij hielp bij de oudste niks dus ga nu niks gebruiken ben bang dat we er doorheen moeten.😢😪

3 jaar geleden

Hier inflacol en op je arm dragen, met buikje baar beneden

3 jaar geleden

Oh, ik herken het zo. Onze kleine man is ook helemaal over zn toeren. Als ouders ga je er echt aan onderdoor. Konden we de pijn maar overnemen :( Sab Simplex (uit Duitsland) , Ostheopaat en Othiflor Start geven wij nu. Dit maakt al verschil ten opzichte van de dagen dat wij dit niet gebruikten. Probeer ook het overstrekken tegen te gaan. Leg zn beentjes tegen je buik en zijn hoofdje tegen je opgetrokken knieën (voeten op een krukje zetten). Op deze manier blijft hij in de feutus houding wat fijner is voor zn buikje. Sterkte. Ik weet hoe heftig het is.

3 jaar geleden

Hier precies het zelfde wij zijn bijna 6 weekjes dus echt de piek,hopelijk gaat het over na 2a3 weken,wij hebben sab simplex geprobeerd maar bij haar werkte het niet werd erger leek het,nu hebben we eigenmerk van kruidvat door de dag is het echt niet slapen huilen,maar savonds slaapt ze als een roos

3 jaar geleden

Dank voor de tips, helaas hebben we dit alles al geprobeerd en werkte het niet

3 jaar geleden

Hier ook, na advies over op hero comfort + . En infacol helpt geen ene... je moet SAB SIMPLEX halen..succes weet wat je doormaakt

3 jaar geleden

Wij gebruiken Orthiflor start pro biotica en dat werkte hier heel goed! Nu een paar minuten krampjes, maar die kan ze zelf beter aan en het krijsen is weg. Nu is ze een beetje aan het zeuren als het buikje wat rommelt

3 jaar geleden

Wij hebben sinababy van vsm. Werkt hier goed

3 jaar geleden

Osteopaat! Ons zoontje van 2 weken krijste het na een dag al uit, zelfs de kraamhulp vond het extreem. Infacol hielp niet, ook alles net als jou geprobeerd maar tevergeefs. Uiteindelijk naar osteopaat gegaan, wereld van verschil! Er bleek spanning in zijn nek te zitten. Ze legde uit dat er aan de ene kant een zenuw loopt naar de maag (vaak zie je reflex klachten wanneer deze in verdrukking komt) en aan de rechterkant een zenuw die naar de darmen loopt en waardoor de krampen nog extremer kunnen worden. Er bleek dus rechts spanning te zitten, heeft ze los gemasseerd. Wauw wat een andere baby. Hij huilt alleen nog maar wanneer hij honger heeft. Voorheen was hij echt nooit stil. Zou het je echt aanraden. Online is er bijna geen plek, maar wanneer je een mail stuurt maken ze eerder plek vrij. Deden ze bij ons ook, omdat ze baby's als "spoed" behandelen en daarom voorrang krijgen. Succes;)

3 jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk overgestapt naar andere voeding tegen krampjes van kruidvat eigen merk. Daarna geen last meer gehad. Maar dat ligt eraan of je flesvoeding geeft ja of nee.

3 jaar geleden

Wat heftig he 😔 wij hebben ook zulke dagen. Gelukkig wordt het minder en kunnen we het nu aardig inschatten: als hij moet poepen (houden we netjes bij 😅) is het de hele dag "feest."

3 jaar geleden

Sab simplex werkt hier heel goed !!

3 jaar geleden

Onze zoon krijgt pepti, bleek koemelkallergie te hebben. Nu veel rustiger 😅

3 jaar geleden

Hoe vaak poepen jullie babys?

3 jaar geleden

Hoe vaak poepen jullie babys?
Te vaak! Net was het 3 volle luiers spruitpoep in een uur. Ene dag meer dan de andere dag maar gemiddeld wel op 4 luiers

3 jaar geleden

Reactie op Lowpink

Te vaak! Net was het 3 volle luiers spruitpoep in een uur. Ene dag meer dan ...
Maar mijn kind heeft in het algemeen al veel volle luiers. In de kraamzorg zat ik op 11 luiers per dag en de kraamhulp was echt verrast

3 jaar geleden

Hoe vaak poepen jullie babys?
Bij elke voeding verschonen we en bijna altijd zit er poep bij. Vaaj maar een klein beetje, maar t zit er wel! Borstvoeding.

3 jaar geleden

Hoe vaak poepen jullie babys?
Inmiddels 1 keer per 24 uur, dat was toen ik nog bv gaf veel meer