20 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom niet, als het ook past in het ritme van je kindje. Alleen maar goed om lekker naar buiten te gaan. Persoonlijk zou ik dan voor een draagzak oid gaan, want wat doe je met de fietskar als je bij huizen moet zijn die een voortuin oid hebben? Met een draagzak hoef je je kindje niet alleen te laten
5 jaar geleden
Reactie op Cin24
Ik zou niet weten waarom niet, als het ook past in het ritme van je kindje. ...
Jaa dit is inderdaad waar ik heel erg mee zat ja
5 jaar geleden
Is een bakfiets of fietskar geen optie? Dan kan het verleidelijk zijn om te fietsen met je kind in een draagzak. Doe dit niet. De draagzak biedt geen enkele bescherming bij een val. Je baby kan uit de draagzak vallen en je kunt zelf boven op je kind belanden.
Is je baby 6 à 9 maanden en kan hij zelfstandig zitten, dan kun je met hem gaan fietsen. Bekijk onze tips over fietsen met kinderen van 6-9 maanden tot 3 jaar.
Dit is wat ik lees. Helppp!!
5 jaar geleden
Ik ga gwn met me fiets de tuin in anders😂. En desnoods hem eruit halen steeds en de krant erin doen. Pfhoeeee lijkt me wel zwaar!
5 jaar geleden
Reactie op Cin24
Oh ik bedoel dan eigenlijk ook niet fietsen met je kindje in de draagzak. M ...
Ohjaaaa dat is waar, handig hoor!
5 jaar geleden
Denk je dan aan een ochtendkrant of een huis aan huis blad? Ik heb jaaaaaaren een ochtend krant gelopen, maar het weer kan wel heel wisselend zijn. Dus dan zou ik persoonlijk voor een fietskar gaan. Kan je kindje lekker in ontspannen, kun je dicht doen bij slecht weer. Tegen kou kun je goed kleden. Al gaan we nu wel de betere tijd van het jaar in ☺️ verder denk ik dat het prima te doen is hoor! Beetje creatief zijn ☺️
5 jaar geleden
Ik heb 2 keer folders rondgebracht met de baby. 1x met de auto naar een wijk en daar de baby in draagzak. Ging heel goed.
1x met de baby in de wagen en dan lopend. Ging niet handig. Want de wagen liet ik staan en dan liep ik snel de tuin in. Vindt de baby niet leuk. Dan liep ik steeds weg.
5 jaar geleden
Reactie op Tyanne90
Denk je dan aan een ochtendkrant of een huis aan huis blad? Ik heb jaaaaaar ...
Jaa dat klopt haha, en wat is het verschil precies? Ik vind alles wel prima
5 jaar geleden
Reactie op EVA-27
Ik heb 2 keer folders rondgebracht met de baby. 1x met de auto naar een wij ...
Jaa lijkt me idd lastig, de tweede. Pfffff ik zit er drm aan te denken om met een fietskar op stap te gaan. En in elke straat fiets op slot zetten, baby in de draagzak en huppakee kranten bezorgen
5 jaar geleden
Ik weet niet hoe duur een fietskar is, maar als je die speciaal voor het kranten lopen aanschaft ben je volgens mij wel ff bezig voordat je die dan weer hebt terug verdiend. Tenminste ik kan me van 20 jaar geleden herinneren dat het voor geen meter betaalde 😅.
Je hebt ook veel thuiswerk, kleine/simpele werkzaamheden die je thuisgestuurd krijgt om te doen tegen een vergoeding, wellicht makkelijker omdat je dan zelf op de dag kunt bepalen wanneer en je kleine gewoon thuis is terwijl je werkt?
5 jaar geleden
Reactie op LK547
Ik weet niet hoe duur een fietskar is, maar als je die speciaal voor het kr ...
Jaa dat wil ik dus eigenlijk ook graag! Maar ik heb het nergens weten te vinden. Ken je misschien iemand of iemand hier die wat weet? Ik had ook een thuiswerk centrale in almere gebeld maar die had helaas niets..
5 jaar geleden
Jaa dat wil ik dus eigenlijk ook graag! Maar ik heb het nergens weten te vi ...
Geen ervaring zelf mee, maar volgens mij kun je je gewoon aanmelden bij thuiswerk.nl en dan zie je daar de actuele vacatures binnen Nederland. En dat zijn verschillende dingen van inpakken tot aan klantenservice medewerker vanuit huis 😉
5 jaar geleden
Ik ben een tijdje postbezorger geweest en denk dat het best kan. Ligt natuurlijk wel heel erg aan de wijk die je moet doen... ik zou mn kindje niet al te lang in zon fietskar laten terwijl ikzelf wat huizen afloop. Daarnaast is het ook al wat ik hier las... door weer en wind! Ik vond het top in de zomer en lente maar wat een ellende zodra de herfst begon 🤣
5 jaar geleden
Reactie op MammiVanMees
Ik ben een tijdje postbezorger geweest en denk dat het best kan. Ligt natuu ...
Ik heb toevallig misschien een baan gevonden als klantenservice medewerker thuiswerken, wie weet word het wat!
5 jaar geleden
Ik heb toevallig misschien een baan gevonden als klantenservice medewerker ...
Succes!