6 Reacties

5 jaar geleden

Ja mijn zoontje deed dit ook!! Maar toen hij overdag nog niet zo goed kon kruipen. Ik vond 'm dan 's nachts vaak huilend op handen en knie毛n, terwijl hij nog sliep 馃え maar hier ging het vanzelf over.. Na een week of 4 馃ゴ toen hij overdag ook ineens goed kon kruipen

5 jaar geleden

Hier ook een hele tijd gehad, het wordt nu iets rustiger. Nog wel veel in beweging maar steeds iets minder vaak in een houding waarbij ik moet helpen

5 jaar geleden

Misschien fedde en Kees lakentje dat voor jullie werkt? Dan blijft die op zijn plek liggen.

5 jaar geleden

Hier ook hoor, die ziet alle hoeken van zijn bed en slaapt in de vreemdste houdingen 馃檲 gaat ook regelmatig recht staan en legt dan zijn hoofd op de rand van het bed, en dan zakt hij stilletjes terug naar beneden. Zijn ledikant staat naast mijn bed met 1 kant open, dus ik mag er ook aan geloven. Regelmatig komt hij half op mij liggen, niet echt in makkelijke slaaphoudingen. Hij zoekt echt wel altijd iets waar hij zijn hoofd kan opleggen. Ik hoop dat hij snel ook weer rustiger wordt en iets beter doorslaapt. Nu zijn we gemiddeld 5x per nacht wakker. Er zijn wel 3 tandjes doorgekomen, dus denk wel dat get daarmee te maken heeft want hij heeft er duidelijk pijn van.

5 jaar geleden

Wij hebben de afgelopen 2weken hetzelfde gehad. Vannacht sliep hij een x op zn buik (voor het eerst) en was het ineens over. Ik las dat baby's vaak rond deze leeftijd opzoek zijn naar een slaaphouding maar die vaak niet "vinden" door de manieren van kruipen/tijgeren en rollen.

5 jaar geleden

Hier is het ook begonnen, wat kunnen rekken met een strak laken erover te doen maar nu is het hier ook meerdere malen per nacht eruit en korte dutjes overdag.