224 Reacties

2 jaar geleden

Ja vanaf 7 maanden en 8 maanden staan💙 gaat zo snel🙈

2 jaar geleden

Toevallig kruip Luca sinds vandaag. Hij os 10 maanden en 2dagen hihi ...en ook stond ie ineens in de box gister..het gaar veeeel te snel allemaal...

2 jaar geleden

Vandaag is mijn zoontje 10 maanden maar nog helemaal niks, staan vind die super leuk maar houd zijn beentjes stijf 😜

2 jaar geleden

Ja ze kroop met 6 maanden al. Ze staat nu al zelfstandig en loopt achter de loopkar of aan de bank/tafel/hand, maar nog niet zelfstandig.

2 jaar geleden

Reactie op mamafa

Ja ze kroop met 6 maanden al. Ze staat nu al zelfstandig en loopt achter de ...
Hier een beetje hetzelfde! Ze loopt flink rond achter de loopkar en aan de hand/aan de bank/tafel. Alleen staat ze nog niet zelfstandig los. Ik denk dat dat niet lang meer gaat duren. Leuk hè! Alle ontwikkelingen van de kids🥰

2 jaar geleden

Echt sinds deze week haha. Hij vermaakt zich nu gelukkig wat meer.

2 jaar geleden

Reactie op Bloem36

Hier een beetje hetzelfde! Ze loopt flink rond achter de loopkar en aan de ...
Jaaa als ik t zo lees gaat dat vast snel gebeuren. Zodra ze aan de loopkar etc wel kunnen staan of lopen dan volgt zelfstandig staan. Ja zeker leuk en vooral trots <3

2 jaar geleden

Jasper is 10,5 mnd en kan nu rollen naar buik en rug, hij begint een beetje te tijgeren maar komt nog niet voor of achteruit. Hij kan nog niet los zitten.

2 jaar geleden

Mijn dochter van nu 10,5 maand kruipt nu wel echt. Tot 10 maand was het wel tijgeren en zichzelf meeslepen, vanaf toen is ze kleine stukjes gaan kruipen en als het haar niet snel genoeg ging, ging ze maar weer tijgerend verder😂. Nu 2 weken later kruipt ze het hele huis door

2 jaar geleden

Onze dochter loopt al vanaf 9,5maanden los nu een maand verder en rent door het hele huis en klimt overal op

2 jaar geleden

Hier pas sinds een maand kruipen, op haar 11 maand dus ! En dit onm samen met rechtstaan en met steun wandelen. Plots grote sprong dus! Het komt wel hoor :)

2 jaar geleden

Hier sinds twee weken en ze is 11 maanden!

2 jaar geleden

Hier was het tijgeren, toen staan en langs dingen lopen, toen kruipen en nu lopen met de loopkar....super hard ik hou echt m'n hart vast af en toe (en papa ook die er achter aan rent )

2 jaar geleden

Kruipen vanaf 10 maanden en nog geen week erna ook staan in de box, in bed en trekt zich overal aan op. De foto was 2 maanden terug toen hij boos was, hoe hij dat gedaan heeft 🤔

2 jaar geleden

Mijn zoontje kroop uit het niets ineens met 10 maanden. Daarvoor alleen gespartel op zijn buikje. Tijgeren heeft hij overgeslagen. Het komt vanzelf😊

2 jaar geleden

Jasper kan sinds vandaag vooruit tijgeren, gaat niet snel maar toch.... Hij is 11 maanden

2 jaar geleden

Kruipen kan ik t niet noemen schuift zich vooruit maar sinds een week zich wel overal aan het optrekken en alleen maar staan, wordt nu bijna 1 jaar

2 jaar geleden

Opeens sinds afgelopen week kruipt ze. Ging van de ene dag nog vallen, naar de andere dag bliksemsnel de woonkamer door🤭

2 jaar geleden

Hier houdt hij 1 beentje knielende houding alsof hij geridderd word. Daar stapt hij soort van mee. En het andere beentje wel kruip knie naar beneden. Dat zo in combinatie echt hilarisch. En gaat nog vlot ook. 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Hier houdt hij 1 beentje knielende houding alsof hij geridderd word. Daar s ...
Dit doet de mijne ook al een tijdje, mijn oudste deed dit ook. Kruipen kan hij ook wel, maar dit gaat veel sneller én je staat zo makkelijk op. (Hij trekt zich nl overal aan op)