224 Reacties

2 jaar geleden

Niet alle babys kruipen hoor, me dochter dee alles op haar kont om zich voort bewegen 😂nergens om je zorgen over te maken

2 jaar geleden

Hoi mijn dochter ging pas met 10 maanden kruipen en het heeft nog steeds niet haar voorkeur. Ze is nu 11 maanden en wilt liever staan en overal langs lopen. Ze heeft van de week haar eerste stapje los gezet 😱 elke baby ontwikkelt zich anders en sommige slaan het kruipen gewoon over.

2 jaar geleden

Reactie op Mars1

Dit doet de mijne ook al een tijdje, mijn oudste deed dit ook. Kruipen kan ...
Hier hetzelfde! Zo schattig he!

2 jaar geleden

Reactie op Loesdev10

Hier hetzelfde! Zo schattig he!
Het is super schattig en grappig. Nu heeft hij meer kracht ontwikkeld in zijn armen, houdt deze rechter gestrekt waardoor het een soort van chimpansee achtig loopje is geworden. 🤣

2 jaar geleden

Hoi Helaas heb k geen, tips voor je.. Mn zoontje is bijna 1 jaar hij kruip niet... Hij leg hem vaak genoeg op buik ens... '' word ie boos van erna weer ''. Maar ook nog niet kruipen '...' nu wouden de artsen me naar kinesist sturen.

2 jaar geleden

Ons ventje wordt volgende week 1 jaar en kruipt niet, ook gaat hij niet staan als ik hem op zijn voetjes wil zetten, hij tilt gewoon zijn voetjes op🤷‍♀️ Eigenlijk had ik niet verwacht zo onzeker te zijn aangezien het mijn 2e kindje is en ik zelf in de kinderopvang werk

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Ons ventje wordt volgende week 1 jaar en kruipt niet, ook gaat hij niet sta ...
Hier precies hetzelfde. Ik spiegel mijn zoontje dan ook veel te hard waardoor ik alleen maar onzekerder aan het worden ben omdat hij 'traag' lijkt te ontwikkelen in vergelijking met andere van 11 maanden die kunnen stapjes zetten, kruipen, rechttrekken en noem maar op..

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Ons ventje wordt volgende week 1 jaar en kruipt niet, ook gaat hij niet sta ...
Hier exact hetzelfde, mijn dochter kruipt of staat ook nog niet. Ligt genoeg op haar buik maar vind het zo ook nog wel prima 🤷🏻‍♀️je word toch wat onzeker terwijl ze allemaal hun eigen tempo volgen. We moeten er maar van genieten dat we er nog niet heel de dag achterna hoeven 😋

2 jaar geleden

Reactie op Iris1996

Hier exact hetzelfde, mijn dochter kruipt of staat ook nog niet. Ligt genoe ...
Ja precies! Ik was ook best onzeker omdat onze zoon nog niet tijgerde of kroop. Nu opeens wel en moet ik hem elke seconde in de gaten houden en denk ik, had ik er me er maar niet zo druk om gemaakt 😅

2 jaar geleden

Mijn dochter is nu 13 maand en lijkt alsof ze het kruipen heeft overgeslagen. Net voor haar 1e verjaardag trok ze zich op aan de bank en tafel. Niet lang daarna liep ze ook rond de tafel en sinds 1 week loopt ze los. Had dit niet verwacht aangezien ze pas met 9 maand goed ging rollen en zelfstandig ging zitten met 10,5 maand

2 jaar geleden

Die van mij loopt als sinds 10 maanden. Zelfde ontwikkeling als z'n oudere broer. Hij heeft echt heel kort gekropen. Blijft bijzonder! Ieder kindje doet het op zijn/haar eigen tempo, het komt helemaal goed 🙂

2 jaar geleden

Jasper is inmiddels bijna 13 maanden en schuift nog steeds op zijn buik, hij kan inmiddels wel heel goed zelf gaan zitten en liggen. Hij doet nog geen pogingen tot optrekken of iets maar ik wel een heel lief vrolijk ventje

2 jaar geleden

M’n dochtertje kroop met 7 maanden en loopt sinds 11 maanden. Elk kind zijn/haar tempo.

2 jaar geleden

De mijne rolde amper op die leeftijd. Tussen de 8 n 9 maanden ging hij rollen en kruipen en staan

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 13 maanden en hij ging pas kruipen met 11 maanden. Tijgeren deed hij vanaf 10 maanden ongeveer

2 jaar geleden

Onze zoon is juist heel vroeg begonnen met kruipen (7 maanden) en lopen (9 maanden) dit was soms best onhandig omdat hij er fysiek nog niet helemaal aan toe was. Hij kon z'n evenwicht niet goed bewaren en viel heel veel, constant blauwe plekken! Elk kindje doet het op z'n eigen tempo en manier en dat is allemaal goed 💖

2 jaar geleden

Mijn zoontje was net 1 jaar geweest toen hij ging kruipen, wel liep hij al langs de tafel en de bank. En als je hem een handje gaf liep hij ook. Maak je niet druk om het kruipen ze doen het wanneer ze er klaar voor zijn.

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 14 maanden stapt langs de bank en tafeltje enzovoort. Loopt de marathon achter het loopwagentje. Kruipt met krabbengang. Gaat heel snel. Maar van liggen naar zitten niet. In bed blijft hij liggen komt niet zelf omhoog. Van buik naar zitten gaat steeds een beetje beter.

2 jaar geleden

Zitten met 6 maanden, kruipen met 7 maanden, staan (optrekken) met 9 maanden en nu met 10 maanden lopen met de wagen.

2 jaar geleden

Ooo mijn zoontke