224 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op leeuwac

Hier staat ie wel op handen en knieën, maar heeft nog geen idee hoe die voo ...
Haha bij ons ook! En hij gaat vanuit een soort yoga pose op handen en voeten zijwaarts en dan zit ie. Hij kijkt dan heel zelfvoldaan hahaha. We denken al maanden dat hij bijna gaat kruipen, maar hij maakt de klik niet ofzo. Dus zit echt alleen heen en weer te schommelen. Hij kan wel een beetje tijgeren, maar dat doet hij ook niet vaak. We wachten het hier geduldig af. Hij is nu 8 maanden en 1 week

3 jaar geleden

Ons meisje is 7,5 maand. Oefent met rollen maar heeft er nog niet echt haast mee. Ook niet met kruipen.. komt vanzelf.

3 jaar geleden

Ik heb al eerder gereageerd dat onze zoon van (nu) 8 maanden nog niet kruipt maar af en toe "twerkt" op knieen en handen. Ondertussen nog geen goede pogingen tot kruipen (kan ook nog niet zelf gaan zitten maar zit wel heel goed zelfstandig al een paar maandjes) maar sinds vrijdag trekt hij zich wel ineens op aan alles 👏🤭 hij doetook echt al stapjes zetten en als wij hem beet hebben ook echt bewust "lopen." Nu vraag ik me af of hij kruipen gaat overslaan en zo ja, hoe leert hij dan zelfstandige gaan zitten vanuit lig ????

3 jaar geleden

Onze dochter kan sinds een week tijgeren (van 30-08). Vooral naar de afstandsbediening😅

3 jaar geleden

Kinderarts heeft gezegd dat kruipen meestal tussen 9a12 maanden is pas.

3 jaar geleden

Hij tijgert en loopt lang de bank en tafels .. kruipen lijkt hij over te slaan?!

3 jaar geleden

Reactie op Bloem36

Onze dochter kan sinds een week tijgeren (van 30-08). Vooral naar de afstan ...
Ja haha die van ons hetzelfde

3 jaar geleden

Mijn dochter is al actief aan het kruipen vanaf 7,5 maand, begon een beetje nadat ze in de loopauto bij oma had gezeten en daar heeft ontdekt dat ze zich met haar voetjes kan afzetten. Wie weet helpt dit? Lastig hè dat ze er zo ‘tussenin’ kunnen zitten!! 😅

3 jaar geleden

Ons zoontje kruipt ook nog niet. Hij tijgert ook nog niet. Hij kan rollen en draait om zijn as..

3 jaar geleden

Hoihoi, mijn zoontje is van 2 aug en tijgert al 1,5 maand nu denk ik. Sinds een week staat hij ook overal en nergens😰

3 jaar geleden

Bij ons ging het opeens heel snel. Eerst even een beetje bouncen dat duurde ongeveer een weekje. Hij moest even door krijgen hoe het moest en toen kroop hij opeens binnen een week. En nu trekt hij zich ook gelijk overal aan op. Volgende week in hij alweer 9mnd.

3 jaar geleden

Hier ook een hele tijd steeds huilen maar nu sinds een paar dagen heeft hij door dat hij kan schuiven.. dat betekent nu dat hij vooral de ruimte wilt hebben en bijvoorbeeld niet meer in de box wilt. Hij ligt zo ineens aan de andere kant van de kamer 🤣

3 jaar geleden

De jongste van mijn tweeling kruipt overal heen, de oudste begint net aan een beetje te tijgeren als de speen buiten bereik ligt 😂. Ze zijn 9 maanden en de jongste is nu zo'n kleine maand aan het kruipen en zitten.

3 jaar geleden

Die van mij tijgert laatste tijd, en kruipt meer naar achteren nu. Sinds gisteren voor het eerst, had hij 1 stap gekruipt. Dus ik denk niet meer dat het langer gaat duren

3 jaar geleden

Wij zijn nu iets meer dan een week verder na mijn eerder bericht. Toen was buikschuiven haar manier van vooruit komen. Nu, kruipt mw netjes op handen en knieën door de kamer. Zo'n verandering in die korte tijd. Echt zo mooi om te zien.

3 jaar geleden

Reactie op Chelseavh

Onze zoon rolt de hele kamer door, maar kruipen ho maar 🤣. Hoezo moeilijk ...
Hier nog 1 rolt echt alle kanten op en komt zo overal waar ze wil maar echt moeite doen om te kruipen doet ze niet ze vind het wel prima ze komt waar ze wil haha tijgeren doet ze alleen na achteren meer niet

3 jaar geleden

Onze dochter tijgert sinds 6 maanden, sinds 8 maanden kruipen, maar nog hoofdzakelijk tijgeren. En sinds van de week gaat ze staan🙈 ze is bijna 9 maanden. Een vriendin van me, heeft een kleine van dezelfde leeftijd en die kruipt als een zeeleeuw hele kleine stukjes. Dus het is zo verschillend.

3 jaar geleden

Onze kleine vent is 8,5maand en kruipt of tijgert ook nog niet. Wel rolt hij sinds kort van rug naar buik en terug maar kruipen of tijgeren ho maar. Zitten en staan vind hij wel geweldig! Is gewoon normaal ze doen het op hun eigen tempo als ze er aan toe zijn of waneer ze zin hebben😊

3 jaar geleden

Ons zoontje begon met 7 maanden te tijgeren en met 8,5 maanden te kruipen.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje die probeerd nu t kruipen Ze s nu 7,5 maandjes