224 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Mijn zoontje "staat" sinds een paar dagen op handen en knieeen en gaat dan ...
Sinds gisteren tijgert hij... het is nog heel vermoeiend, dus hij raakt nog heel gefrustreerd. Vooral als ik zijn speelgoed steeds verder weg leg wanneer hij er bijna is. Maar het begin is er! Hij is nu 8,5 maand

3 jaar geleden

Mijn zoontje tijgert sinds een paar dagen de hele huiskamer door 😅 hij vind het echt ge-wel-dig. Eerst ging hij een tijdje achteruit en ineens Hooppaaa..vol gas vooruit. Hij staat soms ook in een soort van yoga houding tussendoor op zijn linkerkantje met zijn arm omhoog ofzo...😅 hij is lekker aan het ontdekken iig!

3 jaar geleden

Lise-Joy kruipt al een paar weken en trekt zich ook al op. Sinds gister staat voor paar tellen los. Achter de loopwagen loop ze al vrij vlot sinds paar dagen

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 8,5 maand en begint eindelijk een beetje te draaien. Tijgeren of kruipen zit er voorlopig nog niet in. Of hij moet het ineens kunnen na dit sprongetje, want daar zit hij middenin!!

3 jaar geleden

Atilla kruipt nauwelijks maar staat het liefst de hele dag 😂 Sinds we een speelmat hebben probeert hij wel meer te kruipen maar vooralsnog gaat hij alleen achteruit haha. Staan in de box is zijn lievelings bezigheid momenteel.

3 jaar geleden

Hier volgende week 9 maanden maar kruipen zit er voorlopig nog niet in vrees ik.. ze haat het om op haar buikje te liggen en begint dan met armen en benen te fladderen van de grond. Ze begint zich al zittend wel al steeds aan alles op te trekken maar geraakt nog niet in staan (beentje zit nog in de weg 😁) hoop dat het kruipen nog komt want dat geeft zoveel vrijheid ipv frustraties nu ze nergens aan kan

3 jaar geleden

Kruipen is nogsteeds niet interessant voor onze bijna 9 maanden oude zoon. Hij kan zich sinds vrijdag van lig naar zit krijgen en is al weken zich overal aan het optrekken. Met zj handjes beet loopt hij al vrij goede stapjes en als hij zelf tegen de bank ofzo staat, staat hij ook al goed stevig. Als hij op zn buik vooruit wilt dan doet hij een soort rupsbeweging... werkt toch ook 😅🤣

3 jaar geleden

Niet elke baby gaat kruipen..onze dochter heeft dat deel overgeslagen en dee alles op haar kont om zich voort te bewegen😂 onze zoon is nu 8 mnd hij kruipt wel maar dan naar achteren en opzij..op zijn knieën naar voren daar snapt ie helemaal niets van 😀🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Elaura

Hier volgende week 9 maanden maar kruipen zit er voorlopig nog niet in vree ...
Onze dochter doet dit ook. Ze is bijna 9 maanden. Vooral die frustratie is groot!

3 jaar geleden

Om rollen doet onze dochter wel en schuiven op de buik.. maar echt kruipen nog niet.. soms lijkt het echt een vis op het droge 🤣🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Hier 8 maanden en mevrouw vertikt het om te rollen en of te kruipen. Wel wilt ze hele dag staan en stappen aan de hand of op de bank langs de rugleuning. Ach ja zo is ieder kind anders

3 jaar geleden

Reactie op Mama1998boy

Mijn zoontje is 8 maanden. Kroop met 7 maanden al en staat nu inmiddels en ...
Hier ook alleen is nooit van kruipen maar meteen gaan staan ...☺️

3 jaar geleden

Mijn dochtertje kroop met 5 maanden, ze loopt nu aan tafel.. maar 8 maanden niet kruipen is niet ernstig hoor.. komt vanzelf wel!

3 jaar geleden

Zoontje van 8.5mnd stapt al een maand ongv mee aan de hand staat soms al alleen effe maar sinds zondag kruipt hij pas😁

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden en kruipt.

3 jaar geleden

Sinds een week kruipt hij echt. Hiervoor was het tijgeren. Hij is nu dik 8,5 maand

3 jaar geleden

Hier een luie dame. Rolt van buik naar rug, terug alleen heel af en toe. Draait rondjes rond haar as en tijgert soort van naar achteren, maar daar houdt het echt op 🤷‍♀️.

3 jaar geleden

Onze dochter 9 maanden kan lopen achter loop wagen. Kruipen al langer...gaat heel snel😳

3 jaar geleden

Vandaag was het ineens zover! Hij kruipt! In een week tijd kan hij ineens zelf gaan zitten, kruipen en zelf gaan staan. Wat gaat het hard ineens!

3 jaar geleden

Mijn dochter is 8 maanden en 1 week en wilt wel kruipen maar weet niet hoe. Ze gaat heel druk bewegen met d'r beentjes als ze op de buik ligt maar verder echt kruipen niet.