224 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag 9 maanden en heeft gisteren besloten om te gaan kruipen. Al gaat het toch vaak over in tijgeren omdat dat nu nog sneller gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy_of_Jess

Mijn dochter is 8 maanden en 1 week en wilt wel kruipen maar weet niet hoe. ...
Hier herzelfde. Wel willen, maar niet snappen. Morgen 8 maanden en 1 week oud

3 jaar geleden

Ons mannetje tijgert/kruipt sinds gisteren. Is tijdens de opvang gebeurt tijdens het spelen op zo'n speelmat waar water in zit met visjes. Gisteren meteen besteld, vanmorgen binnen en toen hij thuis kwam hem erbij gelegd en idd, hij tijgert/kruipt. Ze gaven daar ook als tip om iets te pakken wat ze leuk vinden en dat beetje bij beetje iets verder te leggen. Het komt wanneer het komt en gebeurt vanzelf eigenlijk.

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 9 maand. Ze rolt wel, maar kruipen/tijgeren nog niet. Ze schuift zichzelf wel naar achteren. En als ze het ‘probeert’ ziet het er soms meer uit als een zeehond met de beentjes en armpjes omhoog.. 😂😅

3 jaar geleden

Mijn kleine is de 10e 9 maanden en sinds een maandje rolt ze heen en weer. Maar kruipen?? Mag blij zijn dat ze het een tijdje op dr buik volhoudt. Ze wilt het nooit hahah 😂. Ben benieuwd want vriendin van mij, haar dochtertje is een maandje ouder en deed toch echt veel meer als dat die van mij doet. Je mag en kan niet vergelijken maar dan zie ik haar dochtertje op alles klimmen en optrekken en die zijn ik mijn kleine wurmpje 🤣 liggend op dr kleed.

3 jaar geleden

Reactie op isabelrg93

Mijn kleine is de 10e 9 maanden en sinds een maandje rolt ze heen en weer. ...
Precies dit hahaha! De dochter van een vriendin is zes weken ouder, staat soms al in de box en kruipt al.. en die van mij; een wurmpje zoals je zegt. 😂

3 jaar geleden

Hier kruipt hij sinds deze week, met 8 maanden. Zo lief! Meneertje bedacht ook meteen dat hij dan ook meteen wel even kon gaan staan, al was dat meer geluk dan wijsheid voor hem 🤣. Verder vind ik het zo snel gaan allemaal, hij rolt alle kanten op, kan zelf gaan zitten, kruipen, probeert zich op te trekken aan van alles, stapt aan de handjes mee... gaat soms wel heel snel.

3 jaar geleden

Die van mij is nu net 9 maanden en loopt al achter een wagentje de hele kamer door! Die ging van de kamer door tijgeren naar zichzelf optrekken een maand geleden naar de tafel rondlopen en nu achter een karretje aan. Maar dat gaat alleen rechtdoor en die de bocht om dus we moeten er regelmatig achteraan lopen om hem weer om te draaien als hij ergens tegenaan loopt met dat ding.

3 jaar geleden

Ons kereltje tijgert, maar doet dat heel apart. Met 1 been en 1 arm. Net of hij die andere mist. Hij gaat wel echt razendsnel vooruit. Voor iemand herkenbaar waarbij de kleine zich op deze manier zo voort beweegt?

3 jaar geleden

Nine is nu 9 maanden, maar spartelt nog steeds als een vis op ‘t droge 😂😅 geen idee of ze ooit gaat kruipen/tijgeren🐉

3 jaar geleden

Kruipt, staat (wel met houvast) en begint nu achter een karretje te lopen of aan onze hand. T gaat zo snel!!!

3 jaar geleden

Ons kereltje tijgert, maar doet dat heel apart. Met 1 been en 1 arm. Net of ...
Ja mijn dochter tijgert ook en gebruikt 1 arm maar wel beide beentjes 😅

3 jaar geleden

Mijn dochter is 9 maanden maar rolt nu net pas. Ben al blij als ze fftjes op de buik ligt zonder te krijsen haha. Mijn zoontje op die leeftijd kroop ook al en stond in de box te springen. Maar zij vind het allemaal wel prima.

3 jaar geleden

Mijn zoontje 9 maanden die staat aan tafel, kasten overal wilt hij staan😅 hij kruipt ook al sinds 6-7 maanden. Ik denk dat je het gewoon bij het kindje moet laten, het komt echt wel vanzelf. Ze leren het echt zelf.

3 jaar geleden

Precies met 8 maanden gaan tijgeren, merken nu dat ze gaat optrekken. Het tempo van je kindje lekker volgen. De 1 is super snel. De ander gemiddeld en de ander wat later. Uiteindelijk lopen ze allemaal denk ik maar :)

3 jaar geleden

Mijn zoontje kroop met 7 maanden en met 8 maanden stond hij en loop ook langs. Gaat nu af en toe ook zelf zitten.. hij is nu 9 maanden.

3 jaar geleden

Mijn dochet is 9 maanden gewordwn gister en kruipt ook niet😁komt wel denk ik🤣

3 jaar geleden

Ons kereltje tijgert, maar doet dat heel apart. Met 1 been en 1 arm. Net of ...
Jaa die van mij doet dat ook wel eens, ziet er best apart uit. Hij valt hierdoor soms op zijn hoofd, want hij gebruikt dan 1 arm niet🤦🏾‍♀️🤣. Maar meestal tijgert/kruipt meneer, en af en toe kruipen met 1 arm gebruiken en dan koekelt ie om. Grappig om te zien

3 jaar geleden

Die van mij is inmiddels 9 maanden en kruipt en tijgert ook niet. Hij ligt graag op zijn buik, wil ook graag vooruit maar het lukt hem gewoon nog niet. Het zal mij niet verbazen als hij nog eerder gaat staan dan dat hij kruipt. Hij kan namelijk op mijn schoot al zelfstandig omhoog komen tot staan.

3 jaar geleden

Onze zoon is bijna 9 maanden maar kruipen doet hij nog niet hoor. Het is al een hele uitdaging on vooruit te komen ipv achteruit. Hier komen dan ook de nodige frustraties bij los bij hem haha. Komt vanzelf!