224 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon kruipt net als ze doen bij de landmacht, gebruikt alleen zijn armen nauwelijks zijn benen. Krachtpatser. 🤣🤣

3 jaar geleden

Komt vanzelf. Ons meisje zit nu in sprong 6 en in ene komt alles tegelijk! Kruipen, optrekken, staan, zwaaien, mama zeggen! Bizar! Stop de tijd 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Onze zoon kruipt net als ze doen bij de landmacht, gebruikt alleen zijn arm ...
Haha ik zie dit voor me! Ons dochtertje gebruikte 1 arm en 1 been, ook zoiets 🤣

3 jaar geleden

Mijn zoon is van de ene op de andere dag gaan kruipen met 8.5 maanden. Kan dus zomaar zo ver zijn 😄

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Onze zoon kruipt net als ze doen bij de landmacht, gebruikt alleen zijn arm ...
Haha mijn dochtertje ook 😍🤣🤭

3 jaar geleden

Voor de mensen waarbij de kindjes moeite hebben met kruipen, zitten etc, hebben jullie al eens gekeken naar evt ondergrond of broekjes die te glad zijn...? Ons zoontjes kon namelijk tot afgelopen donderdag wel tijgeren, maar met 1 been en 1 arm, wilde gaan zitten vanuit lig, maar draaide niet ver genoeg door tot we hem zijn broekje donderdag uit deden en sinds gisteren doet hij beide dingen constant. Combi van broekje en laminaat was blijkbaar te glad.

3 jaar geleden

Onze dochter is sinds dit weekend begonnen met kruipen 🙈🙊 ze deed het al wel een beetje maar dan achter uit 🤣 ze is 9 maand ( 05-08 ).. ieder kindje doet het op zijn eigen tempo denk ik en sommigen kruipen helemaal niet.

3 jaar geleden

Onze dochter is ruim 9 maanden en tijgert net sinds dit weekend een beetje vooruit. Ik maak me niet zo druk, t komt vanzelf wel. We zijn zelf ook nog niet zo ver, moeten nog wat gaten in muren dicht smeren enzo op kruiphoogte 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op meisje1989

Onze dochter is ruim 9 maanden en tijgert net sinds dit weekend een beetje ...
Wat een leuke opmerking 🤣 wij zijn zelf ook nog niet zover😂

3 jaar geleden

Niet druk om maken de 1 is eerder dan de ander en heb me vertellen dat jongetjes over het algemeen wat luier zijn. Wanneer hij een jaar is en kan nog niets zou ik achter mijn oor krabben. Die van mij is 8,5maand oud en rolt net om en om. Ieder kind is anders de 1 is snel en de ander doet rustig aan. Don 't worry. 💕

3 jaar geleden

Reactie op Wouter Van B

Rollen wel, kruipen nog niet echt meer beetje spartelen 😂
Hier bijna 9 maanden en rolt en kruipt en begint te staan en loopt met hulp achter de loopwagen. Maar indd rollen gaat sneller hahaha moet ook niet te snel allemaal

3 jaar geleden

mijn zoontje is nu 8,5 maand en heeft dit weekend een beetje geoefend met de knieën onder de kont te doen, maar na 2 dagen dat te doen is hij er ook mee opgehouden en rolt hij lekker de woonkamer door🤣

3 jaar geleden

Reactie op Mamma4kids

Wat een leuke opmerking 🤣 wij zijn zelf ook nog niet zover😂
😂😂 het is maar net hoe je het leest 😂😂 moet wel zeggen dat kruipen niet perse mijn favoriete bezigheid is 😂😂

3 jaar geleden

Onze zoon is bijna 9 maanden, tijgert erop los en zit geregeld op handen en knieën maar komt nog niet vooruit😉 hij is tijgerend super snel haha dus laat hem nog maar even tijgeren haha. Denk dat hij kruipend nog sneller zal gaan🙈

3 jaar geleden

Mijn dochter begon met bijna 8 maanden te tijgeren, daarvoor ging ze alleen maar in zijn achteruit. En sinds afgelopen weekend (8,5 maand) kan ze zelfstandig gaan zitten! Geen tips hier, denk dat ze het vanzelf gaan doen als ze er klaar voor zijn😊

3 jaar geleden

Hier 9,5 maand tijgert de hele kamer door en is super snel maar kruipen..... nee hoor

3 jaar geleden

Dochtertje is 8,5 maand. Kruipt sinds een week heel de kamer door. Vorige week dacht ik nog dat het even zou duren en was vooral omrollen favoriet. Het kan zomaar beginnen dus!

3 jaar geleden

Het komt wanneer het komt :-) Ons zoontje kroop het hele huis door met 5.5 mnd met 6mnd ging hij staan en kort daarna liep hij achter de box en een loopkar aan. Heel snel dus. Maar met bepaalde dingen juist traag. Hij ontdekt nu dat hij ook kan zitten ipv staan. Hij heeft nog geen tandjes. En zit nooit 1 seconde stil (behalve tijdens de fles). Waardoor we juist zoeken hoe we hem kunnen helpen ontspannen. Maar kennelijk is dat niet zijn prioriteit. Ik geloof erin dat ieder kind zijn eigen tempo heeft ik denk niet dat je iets kan forceren / helpen.

3 jaar geleden

Mn dochter is nu 9,5 maand en kruipt nu een goeie week, daarvoor zette ze zich wel elke keer in startpositie maar was de link nog niet gelegd om der knieën te verschuiven. Ze is nu ook volledig bezig met recht trekken dus lang zal ze hier niet kruipen denk🙈

3 jaar geleden

Zijn er nog meer kindjes die niet kruipen? Mijn kind is 9 maanden en kruipt niet en tijgert ook niet