224 Reacties

2 jaar geleden

Hier sinds vandaag ineens uit het niets, bijna 10 maanden

2 jaar geleden

Ons zoontje is vandaag ook 2 keer achter op zijn hoofdje gevallen. Staat no ...
Onze dochter trekt zo ook overal aan op en valt regelmatig op de houten vloer 😥 Daarom hebben we bij bol.com een soort helmpje gekocht van stof. Bespaart haar veel tranen en pijn. https://www.bol.com/nl/p/baby-peuter-veiligheidshelm-hoofdkussen-bumper-hoofdbeschermer-zachte-helm-kinderhelm-kids-safety-helmet-grey-forest/9300000019277282?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

9 maanden, kruipt volop door het hele huis en probeert ook via de bank te staan 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Ik probeer het inderdaad los te laten, ik wordt erg onzeker van het cb (hoo ...
Ik herken dat onzekere gevoel heel goed. En op zo'n moment heb je weinig aan succeservaringen van anderen. En gelukkig zie ik al meer mensen die dat zeggen. Dat wil je helemaal niet horen. Ik hoop dus dat ik je met mijn 'versie' een beetje gerust kan stellen. Het komt écht goed

2 jaar geleden

Ons kleine meid kruipt alleen op bed Als j haar op de grond zet wilt ze dat niet doen

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Onze man kan sinds dit weekend terugrollen naar zijn rug (Hij is 9 maanden) ...
Elk kind op zijn eigen tempo, veel stimuleren en als je je echt zorgen maakt het bespreken met een arts. Je hebt ook baby kinesisten die je stimulerende oefeningen aanleren. Die van mij was tot 6 a 7 maanden echt een platte baby en dat is ondertussen ook niet meer zo

2 jaar geleden

Ons zoontje is vandaag ook 2 keer achter op zijn hoofdje gevallen. Staat no ...
Pff echt hè. Onze dochter heeft al meerdere blauwe plekken/bulten op haar hoofdje. Het lijkt nu ietsje beter te gaan. Ze laat zich minder snel vallen, al is het nog steeds echt opletten.

2 jaar geleden

Reactie op babyaugust

Elk kind op zijn eigen tempo, veel stimuleren en als je je echt zorgen maak ...
Inderdaad, alles op zijn tijd! Een kind gaat toch pas nieuwe dingen proberen als de interesse er is. Dat komt allemaal..

2 jaar geleden

Onze kleine man is 10 maanden (wel 6 weken te vroeg geboren) Hij kan wel stevig zitten, maar verder doet hij helemaal niks 🙈 Rollen heeeeeeel af en toe en wat achteruit kruipen..

2 jaar geleden

Reactie op Juudfon

Onze kleine man is 10 maanden (wel 6 weken te vroeg geboren) Hij kan wel st ...
Precies hetzelfde hier, ook 10 maanden en 6 weken te vroeg geboren en alleen dat

2 jaar geleden

Alles op z’n tijd idd. M’n dochtertje kroop met 6 maanden en loopt nu net een paar dagen. Maar t kan heel snel gaan, want zoontje van m’n vriendin is 2 weken ouder en heeft niet gekropen en is sinds vandaag ook gaan stappen aan de hand/tafel.. had ze echt niet zien aankomen. Dus rustig aan en alles op z’n tijd.

2 jaar geleden

Ons zoontje is 9,5 maand. Tijgert sinds 8/8,5 maand ofzo. Vandaag voor het eerst gekropen! Maar laat zich ook snel zakken omdat hij veel sneller tijgerend is 😉

2 jaar geleden

Met net aan 9 maanden kroop ze. En een week daarna kon ze zichzelf aan de bank/box/ledikant optrekken waardoor ze stond. Nu probeert ze al vasthoudend aan de bank stapjes te zetten. Gaat opeens heel snel!

2 jaar geleden

Sinds het weekend kruipt ze achteruit en staat ze langs tafels en de box

2 jaar geleden

De mijne stapt rond salontafel op die leeftijd 😅

2 jaar geleden

Hier 10 maanden maar kruipen doet ze ook niet hoor. Ik denk dat ze het gewoon overslaat. Staan en stappen vindt ze veeeel leuker! Tijgeren doet ze wel, naar voren en achteren.

2 jaar geleden

Reactie op LS24

Hier 10 maanden maar kruipen doet ze ook niet hoor. Ik denk dat ze het gewo ...
Hier bijna 11 maanden alleen staan en stappen inderdaad leuk en tijgeren naar achteren maar kruipen nog niet

2 jaar geleden

Mijn dochter is 10 maanden en vind staan en stappen ook veel leuker! Ze kon wel al heel snel tijgeren en is ook echt snel hihi. Sinds een week of 2 kruipt ze ook kleine stukjes, maar gaat vaak uiteindelijk toch weer op haar buik verder 😅. Zou mij ook niet verbazen als ze met haar eerste verjaardag loopt 🥴

2 jaar geleden

Zoontje is bijna 10 maanden. Tijgert alleen een beetje naar achteren. Kruipen lukt (nog) niet, maar doet hij ook niet echt een poging toe. Hij vindt staan (met ondersteuning) veeeel leuker naar mijn idee.

2 jaar geleden

Jaa sind haar 9maand echt kruipen en sinds een week 1/5 kan zij zich zelfstandig overal rechttrekken...het gaat ineens super snel