36 Reacties

4 jaar geleden

Hetzelfde hier... ook 5 weken.. eerst dagen lang plopjes in m'n buik, steken en gevoelige borsten, nu weinig..

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Gevoelige borsten zijn we nog wel en af en toe krampjes in de baarmoeder maar beduidend minder dan de eerste week. Hoewel ik vanmorgen voor het eerst ochtend misselijkheid mocht meemaken. Joepie!

4 jaar geleden

Ja gevoelige borsten heb ik ook wel af en toe, maar verder weinig. Dan krijg je twijfels maar goed wie weet komen de kwaaltjes allemaal nog en moeten we genieten nu we nog weinig last hebben,)

4 jaar geleden

Hier ook iets minder sinds gisteravond. Hoeft niks te betekenen, soms wordt het even minder en komt het met een dag of wat weer terug. Was tenminste wel zo met mijn andere zwangerschap. Maar het maakt je wel onzeker. Zo lang er geen krampen en hevige bloedingen zijn, moet je proberen je geen zorgen te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan he 🙈

4 jaar geleden

Ook 5wk zwanger van de 1e. Hele gevoelige borsten. Ze lijken wel al n cupmaat gegroeid. Af en toe misselijk en krampen. Het zal er wel allemaal bijhoren. Net voor de kerst de 1e echo 😇

4 jaar geleden

Ik heb ook al momenten gehad waarop de kwaaltjes (gevoelige borsten, maagzuur, krampjes, opgeblazen gevoel) ineens minder werden. Tot nu toe zijn ze wel steeds teruggekomen, maar blijft toch iedere keer weer stressvol. Het schijnt redelijk normaal te zijn.

4 jaar geleden

Ik ben wss 5 wkn en 3 dagen en sinds 2 dagen zijn de kwaaltjes zoals krampjes en gevoelige borsten enzo ook een stuk minder.. ik probeer er nuchter in te staan. Zoals hieronder al gezegd: zolang er geen bloed is geen zorgen maken! 🤗

4 jaar geleden

Hier ook 5w3d. Misselijkheid en gevoelige borsten beginnen hier juist toe te nemen terwijl de testen niet oplopen 🤷🏻‍♀️ maandag eerste vroege echo, hopelijk is er iets te zien.

4 jaar geleden

Als het mis is dat voel je dat. In oktober een miskraam gehad daarbij gingen de kwaaltjes helemaal weg maar ook mijn zwanger gevoel. Op een of andere manier voelde ik gewoon dat het fout ging. Nu opnieuw 4 weken zwanger en savonds heb ik wel gevoelige borsten en in de ochtend niet. Verder ook wat steekjes/krampjes in mijn onderbuik. Het komt en het gaat. Maar zolang je gevoel erover goed zit zou ik me niet teveel zorgen maken! Je lichaam went aan het hcg langzaamaan waardoor als je even blijft hangen je wel eens een dagje minder symptomen kunt hebben. Die eerst weken zijn zo spannend he.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Als het mis is dat voel je dat. In oktober een miskraam gehad daarbij ginge ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij gaf aan dat je de vorige voelde dat het niet goed zat. Had je ook bloedingen of iets? Ik heb namelijk ook geen symptomen meer en voel mij er erg onzeker over.

4 jaar geleden

Ik ben inmiddels weer gewoon moe misselijk en met zere borsten. Die onzekerheid maakt het altijd zo zwaar. Dit is mijn tweede zwangerschap en de zorgen stoppen nooit haha. Allemaal een heel fijne goede zwangerschap gewenst. <3

4 jaar geleden

Blijft altijd spannend tot de echo Bij mijn eerste kreeg k pas kwalen vanaf wk 6. Nu ben ik 5 weken zwanger van de 2e en alleen heeeel erg moe. Wanneer je twijfels heb,kan je beste verloskundige bellen. Elke zwangerschap is anders en hun kunnen je gerust stellen.

4 jaar geleden

Reactie op Ruth1990

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij gaf aan dat je de vorige voelde dat ...
Mijn symptomen verdwenen toen met 5.2 en met 6.1 begon ik te bloeden. Ik heb toen nooit krampen gehad en is uiteindelijk met 2 behandelingen tabletten opgewekt omdat het gestopt was met groeien maar niet vanzelf kwam. Maar mijn borsten gingen van gezwollen toen ook in een keer terug naar normaal toen de symptomen verdwenen.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Mijn symptomen verdwenen toen met 5.2 en met 6.1 begon ik te bloeden. Ik he ...
Oké, bedankt voor de reactie. Zolang ik niet bloed, ga ik maar uit van het beste:). Spannend allemaal!

4 jaar geleden

De kwaaltjes s schijnen met 6 weken weer terug te komen dus ben benieuwd. Ik heb af en toe nog lichte krampen maar veder voel ik mij goed😊

4 jaar geleden

Reactie op Ruth1990

Oké, bedankt voor de reactie. Zolang ik niet bloed, ga ik maar uit van het ...
Zeker doen, positief blijven

4 jaar geleden

Sinds ik weet dat ik zwanger ben (een week geleden)en de dagen daarvoor had ik "ongesteldheids"buikpijn. Ook echt véél bandenpijn, pijnlijke borsten en vermoeidheid. Nu zit ik (denken we) in week 5 en nemen die klachten af. Alhoewel de vermoeidheid er zeker aan het einde van de dag er is en mijn borsten nog wel gevoelig zijn. Sinds vanmorgen heb ik een draaierig gevoel in mijn maag en valt eten ook niet echt lekker... Ik denk dat mijn ochtendmisselijkheid nu langzaam gaat beginnen... Er wordt gezegd dat alle klachten komen en gaan en dat sommige helemaal nergens last van hebben en sommige heel veel. Ik neem het maar zoals het komt en geniet er zelfs een beetje van... Ik ben zwanger en het voelt goed 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Liefde-24

De kwaaltjes s schijnen met 6 weken weer terug te komen dus ben benieuwd. ...
Dit is voor iedereen echt anders. De ene heeft de hele zwangerschap overal last van en een ander gaat er fluitend doorheen. Er is geen week wanneer iets komt of gaat, alleen gemiddelden. Zelf heb ik mijn andere zwangerschap buiten vermoeidheid helemaal nergens last van gehad terwijl ik met een zwangerschap die met 7 weken een leeg vruchtzakje bleek te zijn bij de echo echt al vanaf week 5 regelmatig misselijk was samen met nog andere kwalen zoals rugpijn en hoofdpijn. Uiteindelijk met 9 weken laten opwekken dmv pillen en daarna verdwenen de symptomen uiteindelijk ook.

4 jaar geleden

Dat ik zwanger was voordat het een miskraam werd, had ik echt overal last van. Totdat ik een enorme kramp in mijn buik kreeg met een bloeding wat als gevolg pas na twee weken een miskraam werd. Nu opnieuw zwanger bijna 6 weken, en ik mag echt niet klagen. Ik wil alleen veel slapen en heb hele lichte prikkels in mijn buik. Ik denk dat je je er vooral niet druk om moet maken. Probeer je lekker bezig te houden met de drukke feestdagen die er aan komen en hoe je iedereen gaat verrassen met je zwangerschap ☺️ Zie het positief, ik heb liever een zwangerschap zonder kwalen dan met 😄

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Als het mis is dat voel je dat. In oktober een miskraam gehad daarbij ginge ...
Ik had dit ook precies hetzelfde lynn, mijn gevoel zat zo verkeerde mijn eerste zwangerschap. Nu dan dus ook 4 weekjes en een heel ander gevoel. Dat neemt niet weg dat ik het super spannend vind nu.