25 Reacties
5 jaar geleden
Onze dochter slaapt sinds haar 3,5maand met een knuffel in tetrastof.
Zij trekt het grotendeels ook over haar gezicht, als ze slaapt ga ik meteen kijken en dan leg ik het doekje naast haar gezicht.
Als wij de nacht ingaan dan halen wij de knuffel weg, zij word niet wakker van zodra ze de knuffel niet meer voelt
5 jaar geleden
Goedemorgen! Onze dochter doet dat ook! Het liefst met dr hele gezichtje tegen een knuffeldoekje aan. Denk niet dat het veel kwaad kan. Als ik hem weghaal word ze gelijk wakker ook! En als ik later terug kom ligt ze weer ergens tegenaan. Als het maar zacht is! Ik vind het zo schattig en ze ademt prima...
5 jaar geleden
Mijn dochter valt graag in slaap met d'r knuffel konijntje tegen haar gezichtje aan. Kan haar hoofdje goed weg draaien, en is erg beweeglijk. Dus konijn schuift al snel stukje van haar gezichtje weg. Als ze wakker wordt speelt ze er graag mee. Zo schattig om te zien. Dl is nu 5,5 maand oud. Maar slaapt sinds 3 maanden met d'r konijn. Toen ze kleiner was viel ze ermee in slaap maar haalde we hem wel weg als ze sliep. Draaide toen ook nog niet gecontroleerd haar hoofdje.
5 jaar geleden
Ik heb voor onze dochter een doekje gekocht van hydrofielstof. Als het dan weer eens over haar gezicht eindigt dan kan ik het met een gerust hart laten liggen, omdat je er heel makkelijk doorheen kunt ademen!
5 jaar geleden
Onze dochter slaapt met een knuffel konijntje van happy horse. Ze is er gek op! Laten het ook gewoon liggen want ze kan goed haar hoofdje draaien. Ze legt het altijd over dr gezichtje om in slaap te kunnen vallen.
5 jaar geleden
Wij merkte al snel na z'n geboorte dat ons zoontje het lekker vindt om met n hydrofiele doek bij z'n gezichtje te slapen.. Heb toen een hydrofiele knuffeldoek met zo'n konijntje eraan voor hem gekocht en het is sindsdien z'n vaste knuffel in bed! Hij ligt er iedere slaapje mee over z'n hoofd, soms helemaal om z'n nekje, en ademt prima door omdat het dunne stof is! Kei schattig als je 't mij vraagt en kan absoluut geen kwaad..
5 jaar geleden
Hier heeft ze 4 verschillende dingen, een konijn, 2 knuffeldoekjes en een soort apendoekje, ligt altijd volledig op haar hoofd en gaat prima. Als ik haar in bed leg en die in haar handen of over haar hoofd slaapt ze binnen 1 minuut, dus ik vind het wel best. Heb niet het idee dat ze er last van heeft.
5 jaar geleden
Reactie op Momtobe26
Eerst vond ik dat ook een beetje eng, maar ons zoontje vindt het zelf heerl ...
Bij ons nu ook! Ook met een happy horse knuffel😁