16 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi. Wij hebben ook een Aerosleep topper. Hiervoor hoef je geen molton te gebruiken (anders heeft de topper geen functie), hoeslaken van Aerosleep is voldoende. En dan op het bed idd een laken en een deken 😀

3 jaar geleden

YouTube staan handige filmpjes

3 jaar geleden

Reactie op Mka61

Hoi hoi. Wij hebben ook een Aerosleep topper. Hiervoor hoef je geen molton ...
Oh, kijk! Dus alleen een hoeslaken van Aerosleep is voldoende? Fijn om te weten 😁

3 jaar geleden

Ik heb ook alleen een hoeslaken van aerosleep en een normaal lakentje en dekentje. De kraamzorg die ik heb heeft trouwens aangegeven dat ze de topper in de kraamperiode eraf halen. Omdat het kindje het dan te koud krijgt door de ventilerende werking. Erna zou het weer erop mogen.

3 jaar geleden

De kraamzorg trekt het er wel af als het niet oké is, en leert het je 😉

3 jaar geleden

Ik vraag me dit inderdaad ook af. Echt een jungle van opties is het. Wij hebben een ademend matras met afneembare tijk, maar wil ook een matras beschermer (maar als ik er een kies die niet ademend is had ik net zo goed een normaal matras kunnen nemen). Hier overheen zal ik Jersey katoen doen (dit is ook ademend), maar welke molton/ matras beschermer is ademend genoeg? Jullie tips?

3 jaar geleden

De eerste weken kan je kleine zich echt nog niet op de buik draaien met als gevolg dat het niet kan ademen waar de aerosleep voor bedoeld is. Dus de eerste weken idd zonder. Dan is matras, molton, hoeslaken en hydrofiel doek voor de spuugjes (elke dag schone erop) voldoende. Als je de aerosleep gebruikt idd matras, aerosleep topper erop en hoeslaken van aerosleep met gaatjes anders heb je de werking met de gaatjes niet meer. Dan laken en dekentje en die laag opmaken zodat ze niet naar onder kunnen schuiven. Maar de kraamzorg zal jullie echt van advies voorzien.

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ik vraag me dit inderdaad ook af. Echt een jungle van opties is het. Wij he ...
Heb je aerosleep matras? Want ademend wil niet de honingraat structuur van aerosleep bedoelen waar als je op ligt nog kan ademen. Google maar eens. Ademend wilt meer zeggen dat het vocht absorbeert. Ik heb molton van prenatal (goede vochtopnemer maar niet volledig waterdicht) en hoeslaken. En toen we de aerosleep erop hadden aerosleep + hoeslaken van aerosleep

3 jaar geleden

Op de beddengoed van prenatal staat ook een blad met beschrijving. Als je het fijn vind kan ik morgen wel een foto maken

3 jaar geleden

Waar hebben jullie je aerosleep topper of matrasje vandaan? Vandaag in de prenatal naar een aero matras of topper gekeken voor in de cosleeper (wieg formaat). Maar wat mij opviel is dat hij zeker iets van 10 a 15 cm scheelde met het standaard matrasje van de cosleeper zelf. Waardoor de aero niet breed genoeg was.

3 jaar geleden

Wij hebben (van onder naar boven) een aerosleep matras, aerosleep beschermhoes, aerosleep hoeslaken, hydrofieldoekje, katoenen laken en gebreid deken.

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Waar hebben jullie je aerosleep topper of matrasje vandaan? Vandaag in de p ...
Hier kwam ik ook achter inderdaad! Daarnaast passen de hoeslakens van aerosleep ook niet om het matras van de cosleeper! Ik heb wel begrepen dat Chicco ook zo'n topper verkoopt met hoeslakens.

3 jaar geleden

De aerosleep moet je niet in je wiegje/co-sleeper gebruiken omdat het nog teveel ventileert en daardoor de kleine teveel afkoelt. Je legt de aerosleep in het grotere ledikantje met de speciale hoeslaken en that’s it. Als je daar nog een katoenen hoeslaken overheen doet kan de aerosleep zn werk niet doen, dwz zorgen voor ademventilatie als je kindje zelf gaat draaien en dan op zn buik terecht komt (ga maar eens met je gezicht in de aerosleep ademen).

3 jaar geleden

Laag opmaken

3 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Hier kwam ik ook achter inderdaad! Daarnaast passen de hoeslakens van aeros ...
Hoe heb jij het opgelost nu dan?

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Hoe heb jij het opgelost nu dan?
Ik heb de topper wel van aerosleep, voor in de wieg. Aan de zijkanten nu een paar cm niet bedekt, maar daar ligt de baby in principe ook niet. Heb de molton van chicco gekocht. Maar heb nog niet gevoeld met mn gezicht of je er doorheen kan ademen. Ik zal eens kijken of dat lukt. Ik laat het je weten😉