41 Reacties

3 jaar geleden

Mijn vriend had al een tijdje weinig zin meer, ik nog wel tot voor kort dus hij "maakte" wel zin. Nu de laatste keer kreeg ik zoveel pijn in mijn heup tijdens "de daad", dat we het niet meer doen.

3 jaar geleden

Mijn vriend wil juist niet meer. Ik juist weer wel. Frustrerend is het wel

3 jaar geleden

Hier ook totaal geen zin meer in sex.. Doet vaak ook gwn pijn.

3 jaar geleden

Normaal hield ik wel behoorlijk potje seks, alleen nu ik zwanger ben lijkt het wel omgekeerde wereld, vriendin van mij is ook zwanger en die heeft alleen maar zin en vind het heel fijn (normaal was ze er niet zo van) en ik vind het niet prettig en heb al helemaal geen zin meer... me vriend heeft er vrede mee als na de zwangerschap de zin maar weer terug komt haha!

3 jaar geleden

Ook herkenbaar dat mijn vriend het toch minder leuk vindt en niet alleen omdat ik down under anders voel. Hij vindt het niet zo'n prettig idee. Gelukkig knuffelt hij me veel en dat maakt veel goed!

3 jaar geleden

Hier ook geen zin, maar ik bevredig mijn vriend wel. Daar heb ik dan wel weer zin in, maar zelf hoef ik ff niet haha

3 jaar geleden

Reactie op Soof30

Normaal hield ik wel behoorlijk potje seks, alleen nu ik zwanger ben lijk ...
Heel herkenbaar!!

3 jaar geleden

Ja heel erg! Echt een tijd niks gedaan ook, had er echt geen zin in... Nu geef ik wel mijn vriend plezier, terwijl ik knus tegen hem aan lig, want dat vind ik wél fijn. Iedereen blij 😅 En af en toe, als ik wel zin heb, doe ik het deels zelf en deels hij bij mij. Maar echt penetreren komt nog maar zelden voor. Het lijkt wel of de boel daar een stuk krapper is geworden ofzo! 🤣

3 jaar geleden

Hier ook niks meer. Buikpijn bloedverlies enz. Is niet veel fun meer aan.

3 jaar geleden

Mijn libido is ook echt helemaal verdwenen sinds dat 1 van de zwangerschap. Het is op 1 hand te tellen hoevaak we seks hebben gehad. In het begin vond mijn vriend het niet erg, maar hij begint het nu toch wel te missen 😅 Zelf zou ik maar al te graag weer seks hebben zoals voorheen, maar als we bezig zijn vind ik het toch meer pijn doen en geniet ik er niet van. Dan bevredig ik hem maar, het is eventjes niet anders ☺️

3 jaar geleden

Super fijn die herkenbaarheid! Ik merk dat ik er soms wat onzeker van word. Mijn vriend geeft aan dat hij er met zijn hoofd ook wat minder mee bezig is door alle baby ontwikkelingen in ons leven. Hoop wel dat het weer als vanouds terugkomt.

3 jaar geleden

Hier ook niet meer hoor! Mijn man wil het ook niet omdat hij de kleine nu in mijn buik kan zien bewegen en het idee ervan gewoon niet fijn vindt😂

3 jaar geleden

Reactie op Mary83

Super fijn die herkenbaarheid! Ik merk dat ik er soms wat onzeker van word. ...
Vast wel, anders kregen de mensen vast niet meerdere kinderen 🤭

3 jaar geleden

Mijn libido is al jaren niet echt hoog meer, mijn man daarentegen lust er nog altijd pap van. Het is een beetje concessies doen van beide kanten dus. Maar de laatste keer dat we het deden kreeg ik na het orgasme zo'n ontzettend harde buik en daarna last van buikpijn dat de lol er voor mij nu echt wel af is. Ik denk dat ik hem de komende maanden maar met de hand moet helpen... En verder nog wel blijven knuffelen enzo 😁

3 jaar geleden

Lekker gaan met die banaan. Het doen zwakt hier wel af. Ook omdat ze nu groter groeien is en ze vaak met hoofdje naar beneden ligt. Wij hebben er vrede mee het in de laatste trimester niet perse te doen. Ben tot dusver 28+1 en heb geen lasten ondervonden. Hooguit harde buiken. Tot een bepaalde week adviseren ze niet meer te gaan seksen ivm weeën opwekken en er ontstekingen kunnen ontstaan en of vroeggeboorte. Zolang je er prettig bij voelt is er geen reden om het niet te doen. 💞🤗

3 jaar geleden

Hier is het aantal keer seks tijdens de zwangerschap op 2 handen te tellen (zware bekkenklachten zal daar vast aan bijgedragen hebben). Afgelopen weekend voor het eerst sinds lange tijd weer seks gehad met 30 weken, wat een gedoe zeg! Een aantal keer moeten pauzeren, omdat ik bijvoorbeeld naar de wc moest of op adem moest komen. Daarbij durft m'n vriend niet meer aan m'n borsten te zitten (verloskundige heeft opgemerkt dat melk kolven voor de zwangerschap tot weeën kan leiden, hij is als de dood wat verkeerds te doen) en vind hij het eng om het tempo wat op te voeren nu de baby zo groot wordt. Ik hoop zo dat alles na de zwangerschap weer een beetje terug keert naar normaal!

3 jaar geleden

Nog steeds elke dag sex hier.....

3 jaar geleden

Hier ook droger en doet zeer bij me vorige 3 zwangerschappen totaal geen last van maar heb hier door ook minder zin in sexs normaal hou ik wel van een goeie sexs partij 😊

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Hier ook droger en doet zeer bij me vorige 3 zwangerschappen totaal geen la ...
En ben nu 29 weken

3 jaar geleden

Reactie op Ambermm

Mijn libido is ook echt helemaal verdwenen sinds dat 1 van de zwangerschap. ...
Ja dit deel ik helemaal met je... zelf tot bevredigen kan ik mij niet zetten. 😅