12 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee! Wij krijgen deze week de Quax My Potty binnen, maar twijfelde lang tussen deze 2.

2 jaar geleden

Persoonlijk denk ik een potje is een potje. Bij mijn oudste had ik een simpel potje van de Hema. Hij wilde er alleen echt niet op, als hij daar drie keer wat op gedaan heeft is het veel. Hij wilde gewoon op de wc.

2 jaar geleden

Op welk leeftijd beginnen jullie met het potje?

2 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Op welk leeftijd beginnen jullie met het potje?
Ze is nog maar 14 maanden, tegen de kerst aan is ze 16 maanden. Ik zet em dan gewoon in de woonkamer neer zodat ze er een beetje mee kennis kan maken. Ze gaat namelijk al in stille hoekjes zitten als ze gaat poepen bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

Op welk leeftijd beginnen jullie met het potje?
Wij zijn twee weken geleden begonnen met 14 maanden! Vandaag voor het eerst alle poepjes op het potje en heb dus geen poepluier hoeven verschonen 💪 Al denk ik dat het misschien ook een beetje een toevalstreffer was 😅 On-topic: Wij hebben overigens gewoon een simpel potje van de Kruidvat met Nijntje erop. Maar krijg het idee dat het haar niet echt uitmaakt op wat voor potje ze zit.. Dit potje ziet er op de foto wel een stuk mooier uit dan ons exemplaar en staat vast beter in de woonkamer dan het potje dat wij hebben ;)

2 jaar geleden

Reactie op Alice1920

Ze is nog maar 14 maanden, tegen de kerst aan is ze 16 maanden. Ik zet em d ...
Ja toevallig merk ik dat nu ook bij mijn dochter.

2 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Wij zijn twee weken geleden begonnen met 14 maanden! Vandaag voor het eerst ...
Echt waar wat goed zeg, wist niet dat je al zo vroeg kan beginnen. Is mijn eerste kindje..

2 jaar geleden

Reactie op Sousje

Echt waar wat goed zeg, wist niet dat je al zo vroeg kan beginnen. Is mijn ...
Ik wist dat ook niet! Maar ze begonnen er op het consultatiebureau over, dat ze dachten dat ze daar wel aan toe was. Dus zodoende zijn we gaan proberen! Het is eigenlijk best leuk, zoiets nieuws proberen :)

2 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Ik wist dat ook niet! Maar ze begonnen er op het consultatiebureau over, da ...
Ja ik snap het. Zeker leuk ook voor de kleintjes weer een nieuwe fase, veel succes ermee.

2 jaar geleden

Ik heb toch een andere gedaan, omdat je dan de binnenkant eruit kan halen voor het legen. Leek mij handig, maar deze zal vast ook werken hoor! Ik heb de bannini whale gekocht 🤗

2 jaar geleden

Ouders die een potje hebben aangeschaft. Hoe gaat het nu met de kleine en op het potje gaan zitten? Ik vond het zelf nog wat te vroeg maar ben benieuwd hoe het gaat met de kindjes die wel zijn begonnen.

7 maanden geleden

Reactie op SMT

Ik lees mee! Wij krijgen deze week de Quax My Potty binnen, maar twijfelde ...
Zijn jullie tevreden van het Quax potje?