42 Reacties

3 jaar geleden

Voedingskussen/ gewoon kussen tussen je knieen en eventueel zacht kussentje onder je buik!

3 jaar geleden

Onder de buik is goeie

3 jaar geleden

Zonder teveel poespas. Gewoon liggen 😂

3 jaar geleden

Voedings kussen idd en als me dochter die gejat heeft gewoon kussentje

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Zonder teveel poespas. Gewoon liggen 😂
Dat deed ik dus maar t word nu onderhand ongemakkelijk
Voedingskussen 😉

3 jaar geleden

Ik kan geen goede houding meer vinden. Draai super vaak...

3 jaar geleden

Ik lag altijd graag op mijn buik. Nu ga ik op m'n zij liggen en dan been en arm over voedingskussen en dan iets indraaien. Zo voelt het toch nog een beetje als op m'n buik liggen.

3 jaar geleden

Met een voedings kussen tussen mijn benen en onder mijn buik, of een klein kussentje tussen mijn benen en eentje onder mijn buik. In nacht heb ik liever 2 kleine kussentjes dat draait makkelijker. Ik moet ook op de dag 1,5uur rusten op mijn linkerzij dan gebruik ik het voedings kussen omdat ik dan toch niet omdraai. Liefs.

3 jaar geleden

Lekker op mijn zij. Bij linker zij heb ik dan een kussentje om mijn buik te ondersteunen terwijl ik die voor mijn rechter niet nodig heb.

3 jaar geleden

Met een voedings kussen tussen mijn benen en onder mijn buik, of een klein ...
Ik probeerde t ff met een kussen. Dat ging niet echt. Hoe kleine kussen gebruik je?

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Lekker op mijn zij. Bij linker zij heb ik dan een kussentje om mijn buik te ...
Ik heb voor rechts ook niet nodig maar links wel iets. Ademen dan gaat ook juist niet lekker

3 jaar geleden

Steek donsdekens tussen mijn knieën maar veel helpt het niet. Linkerzij krijg ik beenkrampen rechterzij pijn aan de ribben 😅

3 jaar geleden

Ik heb voor rechts ook niet nodig maar links wel iets. Ademen dan gaat ook ...
Grappig dat ik niet de enige ben 😂.

3 jaar geleden

Ik liefst op linkerzijde, als ik op rechter zijde lig hb ik last het het zuur.. Soms ook kussentje om buik te ondersteunen

3 jaar geleden

Hoe krijgen jullie t voedingskussen onder je buik dan? Of pakken jullie daarvoor een ander kussen?

3 jaar geleden

Reactie op Lin-baby

Hoe krijgen jullie t voedingskussen onder je buik dan? Of pakken jullie daa ...
Dat vraag ik mij ook al weken af, hahahaha.

3 jaar geleden

Ik leg de punt/ uiteinde van het kussen net onder mijn borsten, voor mn gevoel geeft dat net wat fijne ondersteuning en adem ik dan ook fijner. Andere uiteinde prop ik dan tussen mn bovenbenen want heb een hekel aan plakkende bovenbenen tegen elkaar 🙈 ligt meestal wel prima!

3 jaar geleden

Reactie op Lin-baby

Hoe krijgen jullie t voedingskussen onder je buik dan? Of pakken jullie daa ...
Zo slaap ik graag, dan de vulling aan mijn buik duw ik meer richting de voeten en dan past het er wel ondet

3 jaar geleden

Ik heb een voedingskussen aangeschaft van 40 euro. En nooit gebruikt. Was altijd een buikslaper. En me met 14 weken al gaan aanwennen om op mn zij teslapen (slaap meestal juist op rechter zij) maar k duuw mn deken tussen mn benen en lig er dan met mn buik ook op. Vind ik persoonlijker fijner dan een kussen.. ook met draaien enz