23 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje zet sinds gisteren zijn eerste stapjes achter zo’n loopkarretje🥰 maar nog niet los. Hij kan ook pas sinds 4weken zelfstandig zitten en sinds vier weken zelf gaan staan

2 jaar geleden

Onze dochter 11mndn loopt nog niet zelfstandig maar met 2 handjes vast of overal aanhangen waar ze maar kan en dan lopend verplaatsen

2 jaar geleden

Mijn zoontje loopt ongeveer een maand zelfstandig nu🤗

2 jaar geleden

Mijn zoontje loopt sinds een week of 2 de hele kamer door achter z'n karretje, dat kon hij ineens van de ene op de andere dag. Hij zet nu ongeveer een maand stapjes aan de tafel en bank en kan al zo'n 2 maanden zelf gaan staan. Over 2 weken wordt hij 1.

2 jaar geleden

Hier heeft ze sinds 1.5 maand een spreidbroekje dus die ontwikkelingen gaan iets langzamer.. ze trekt zichzelf wel aan alles op.

2 jaar geleden

Mijn dochter loopt sinds 9,5 maand met ondersteuning. Ze kan ook al aan een hand lopen, maar het helemaal alleen doen, lijkt ze erg spannend te vinden. Als je houvast mist gaat ze direct zitten

2 jaar geleden

Sinds 21 juli loopt mijn zoontje zelfstandig. Hij was toen 11,5 maand. Aan meubilair stappen doet hij al sinds ongeveer 7,5 maand en aan de hand meegaan sinds 10 maand ongeveer. Maar dus sinds een week doet hij het helemaal alleen en is hier ook heel trots om, hij loopt met zijn kin omhoog en grote glimlach. En het gaat elke dag beter.

2 jaar geleden

Loopt alleen aan de hand. Van zn loopwagen wil hij niets hebbe

2 jaar geleden

Mijn dochter deed haar eerste stapjes los toen ze bijna 11 maanden was. Het gaat elke dag beter, met vallen en opstaan. Maar zo blij en trots als ze is!

2 jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Hier heeft ze sinds 1.5 maand een spreidbroekje dus die ontwikkelingen gaan ...
Maar ineens gaat ze als ze het broekje niet meer heeft, super snel. En haalt ze alles als een speer in! Mijn nichtje heeft er 1 gehad, ik denk zo'n 9 maanden lang. Die doet alles nu

2 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Maar ineens gaat ze als ze het broekje niet meer heeft, super snel. En haal ...
Jaa klopt! T verbaasd me niks als ze straks met het spreidbroekje aan gaat lopen

2 jaar geleden

Morgen 11 maanden. Kan niet op zijn beentjes staan, trekt zich dus ook niet recht en ook niet wandelen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt 5 augustus 1 en loopt langs de meubels. Naar niet los. Kan ook nog niet los staan

2 jaar geleden

Mijn zoontje is net 11 maanden en kan nu sinds een maand langs meubels lopen en heel goed zelf staan. Sinds een week kan hij nu ook 6/7 stapjes helemaal los lopen! Aan de hand loopt ie ook supergoed en doet ie het liefst. Nu alleen nog meer laten wennen aan schoenen… 🙄

2 jaar geleden

Mijn zoontje loopt sinds kort aan de hand en langs meubels maar vond zijn loopwagentje nog niks. Tot vandaag, racet met dat ding overal tegenaan als het aan hem ligt 😅 hij wilt wel los stapjes zetten maar dat lukt hem nog niet. Staat wel heel lang gewoon los en mega stabiel dus ik ben benieuwd wanneer het zo ver is!

2 jaar geleden

Mijne loopt nu met 1 jaar en vier daagjes🥳🥳🥳

2 jaar geleden

Nee. Zoontje wordt zondag 1 jaar en trekt zich niet op, laat staan wandelen/stapjes zetten.

2 jaar geleden

Oh wat geweldig is deze ontwikkeling! Atilla loopt sinds afgelopen dinsdag en gaat als een speer. Gisteren was het al 12 stappen 🤩 Ik kan er geen genoeg van krijgen. Hij is van 9 augustus, dus loopt met 1 jaar en 2 weken.

2 jaar geleden

Ik moet wel zeggen dat hij ineens best wel beurs en blauw is... Stoot zich steeds of valt dan weer met z'n hoofd tegen de rand van de tafel (niet de punt). Het zal er wel bijhoren, bij het leren.

2 jaar geleden

Sinds 2 dagen!! 11 maanden & 20 dagen!😍