20 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik nu 2 weken de Albert Heijn luierbroekjes en ze werken best goed. De rand moet wel goed omhoog getrokken zijn anders gaat de plas er alsnog via de zijkant eruit. Maar voor de rest houden ze alles goed vast en zit er een handig plakbandje aan waarmee je de luier dicht kan maken. Voor de prijs echt prima en leuke beertjes op de voorkant

4 jaar geleden

Onze baby is 7 maand, maar ook zo'n 8.5 kilo en maatje 4 luiers (inderdaad door die lekker stevige batsen, haha). Wij gebruiken Pampers Baby Dry Nappy pants, en ook altijd een maatje groter. We gaan deze week dus maat 4+ proberen, maar de 4 voldoet voorlopig ook nog wel. We hebben maar 1 keer een lek gehad hiermee (ook zijslaper), maar dat was eenmalig!

4 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Ik gebruik nu 2 weken de Albert Heijn luierbroekjes en ze werken best goed. ...
Wij gebruiken trouwens maat 3 voor die luierbroekjes, maar met normale luiers heeft m’n zoontje ook maat 4

4 jaar geleden

Ik weet dat etos luiers een plus-variant hebben speciaal voor de nachten. Die werkten bij onze zoon erg goed. Alleen weet ik niet of die ook luierbroekjes verkopen met een plus variant

4 jaar geleden

Reactie op Ann-SophieC

Onze baby is 7 maand, maar ook zo'n 8.5 kilo en maatje 4 luiers (inderdaad ...
Wij gebruiken deze nu ook idd voor de nachten. Wat een foutje, IPV de normale nachtluiers van Pampers. Gaan wel weer terug op de normale luiers, aangezien we deze voorlopig toch nog makkelijker vinden met aantrekken en het vouwt beter op als hij een poepluier heeft.

4 jaar geleden

Qua luierbroekjes ben ik enorme fan van Lidl luierbroekjes en van beregoed van de ah. Hebben een goede pasvorm en hebben geen lekkage. Ik vind ze ook niet stinken. Alleen heb ik het nooit in maat 4 gedaan maar pas vanaf maat 5/6.

4 jaar geleden

Wij hebben de premium protection nappy pants van pampers (maatje groter als de luiers overdag) en die werken prima. Hij is redelijk smal en slaapt altijd op zijn buik, hiermee nog geen lekkages gehad.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Libero Up&Go. Voor overdag maat 3 en de nacht maar 4. Jongeman is nu 6 maand en bijna 7,5 kilo. Maar omdat hij de nacht doorslaapt is maat 3 (tot 9 kg) niet groot genoeg. Heel erg tevreden en luiers ruiken helemaal niet (behalve als zoonlief zn best heeft gedaan 🤪)

4 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Ik gebruik nu 2 weken de Albert Heijn luierbroekjes en ze werken best goed. ...
Die heb ik nu ook gekocht, maar meer uit noodzaak 😅. Heb niet het idee dat ze de hele nacht redden, maar we gaan het zien!

4 jaar geleden

Reactie op Ann-SophieC

Onze baby is 7 maand, maar ook zo'n 8.5 kilo en maatje 4 luiers (inderdaad ...
Ja Pampers zijn we aan het begin wel heel tevreden mee geweest! Als ze echt beter zijn dan ga ik wel op zoek naar een goede aanbieding, maar soms zijn b-merken net zo goed en wel echt stukken goedkoper. Maar goed om te lezen dat je tevreden bent, in de aanbieding zijn ze soms best te doen!

4 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Wij gebruiken trouwens maat 3 voor die luierbroekjes, maar met normale luie ...
Oh passen ze dan beter? Kunnen ze dan wel een hele nacht aan? Ik bedoel redden ze dat?

4 jaar geleden

Reactie op So_Lucky

Qua luierbroekjes ben ik enorme fan van Lidl luierbroekjes en van beregoed ...
Lidl heeft pas vanaf maat 5 zie ik dus dat is voor nu helaas nog geen optie. Maar wel goed om te weten dat je daar tevreden over bent! Misschien in de toekomst.

4 jaar geleden

Reactie op Dubbelboer

Wij gebruiken de Libero Up&Go. Voor overdag maat 3 en de nacht maar 4. ...
Dat is in België denk! Wij hebben dat merk hier niet 😂

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Lidl heeft pas vanaf maat 5 zie ik dus dat is voor nu helaas nog geen optie ...
Ah ja, dat kan inderdaad. Wat ik al schreef, wij zijn nooit eerder dan 5 op broekjes overgestapt ;) voor in de toekomst zeker het onthouden waard! Prijs is namelijk ook interessant.

4 jaar geleden

Reactie op leeuwac

Wij hebben de premium protection nappy pants van pampers (maatje groter als ...
Die zijn wel een stukje duurder altijd, maar het wat jou betreft waard dus? We hadden maat 1 en 2 luiers van premium protection en super tevreden, maar nu zijn we al een tijdje over op goedkopere luiers en ook geen lekkages. Maar nu begint de ellende weer opnieuw met die luierbroekjes haha 😉😅

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Ja Pampers zijn we aan het begin wel heel tevreden mee geweest! Als ze echt ...
Bol.com geeft regelmatig mooie promo's! Of ze staan geregeld met een mooi prijsje op onlineluiers.com. Je vindt daar ook meerdere merken terug!

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Die heb ik nu ook gekocht, maar meer uit noodzaak 😅. Heb niet het idee dat ...
Ja de ene keer wel andere keer niet hahaha als hij iets teveel heeft gerold dan is in de ochtend t bed alweer nat. Ik heb ze ook uit noodzaak gekocht, maar ondertussen heb ik eindelijk m’n Huggies pants binnen dus als de AH op zijn ga ik die even uittesten.

4 jaar geleden

Ik gebruik pampers premium protection , ook de luierbroekjes daarvan. Ik ben er echt tevreden over en nog nooit doorgelekt! Koop ze altijd in de aanbieding en is prima te doen!

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Die zijn wel een stukje duurder altijd, maar het wat jou betreft waard dus? ...
Van de luierbroekjes nog geen andere geprobeerd, maar deze zijn wel heel fijn. Onze zoon is wat smal en toch sluit ook een maatje groter goed aan. Hij slaapt op z’n buik en gaat z’n hele bedje door snachts, toch red de luier het prima van 7 tot 7. En inderdaad er is altijd wel ergens een actie, dan is het prima te doen qua prijs. Je hebt er maar 1 per nacht nodig dus je doet ook wel iets langer met z’n pakje.

4 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Dat is in België denk! Wij hebben dat merk hier niet 😂
Ik woon in Hongarije 😉 maar toen we nog in Nederland woonden dacht ik toch echt reclame te hebben gezien voor Libero Up&Go. Korte Google actie... worden in Nederland bijna niet meer verkocht hahaha https://www.luiersite.nl/luiers/33-libero-up-go Hier in Hongarije al vanaf maatje 3 (5 tot 9 kg). Wij zijn al vrij vroeg overgestapt op deze omdat mijn man door zijn fybro erg lastig gewone luiers dicht kon maken. Hij mist de controle om de plakstrips goed vast te pakken en plakken.