66 Reacties

3 jaar geleden

Deze!

3 jaar geleden

Wij hebben deze van Ali! Prima kwaliteit en mij lijkt een rugzak wel praktisch, ook voor de man. Dus blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb deze gehaald 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben een leren rugtas. Ook omdat ik mijn kindje vaak ga dragen in de draagdoek.

3 jaar geleden

Geweldig ben er helemaal blij mee veel ruimte en zoveel pockets enzo 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Wij hebben de Stokke luiertas in het zwart, heel handig veel vakjes ook... maar dat is ook meer omdat wij de stokke v6 xplory kinderwagen hebben

3 jaar geleden

Voor onze eerste dochter gebruikten wij een Cowboysbag. Maar als ik er een tijd mee liep vond ik vond zo'n leren tas best zwaar. Ook zitten er weinig vakken in waardoor het al snel een rommel is in die tas. Een paar weken geleden kwam ik deze tas tegen bij de Ikea. Vooral HEEL praktisch, lekker licht en met veel opbergvakken! Wel wat minder hip dan de Cowboysbag.. 😁

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! Van smaak Amsterdam! Nu van 369 voor 135 euro 🥰 helemaal van leer! Super veel ruimte!

3 jaar geleden

Wij hebben de leren dubatti luiertas. Hoort bij onze kinderwagen 😄

3 jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/catalogsearch/result/?manufacturer=2289&q=luiertas Zijn nu een aantal van Kidzroom echt heel goed afgeprijsd. Ik vind ze heel fijn, hebben lekker veel vakjes. En voor dat geld nu.. altijd makkelijk voor erbij 😜

3 jaar geleden

Wij hebben deze!

3 jaar geleden

Stoere luiertas!

3 jaar geleden

Kidzroom rugtas bruin nep leren, schoudertas leek me lastiger en zwaarder omdat t aan een kant verdeeld.

3 jaar geleden

Reactie op Kirsten5

Wij hebben deze!
Jaaaa ik ook ❤️❤️ helemaal blij mee

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Nog niet in gebruik, maar door de vele vakjes ziet hij er wel superhandig uit. Ik vind het ook echt een mooie tas (niet onbelangrijk 😉) 😊

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. 😄

3 jaar geleden

Ik heb deze laten maken van Studio LL. Zo blij mee! Niet goedkoop, maar zeker een tas die nog lang mee kan, en evt later nog als werktas of weekendtas gebruikt gaat worden!

3 jaar geleden

Reactie op Sagittarius

Wij hebben deze gekocht. Nog niet in gebruik, maar door de vele vakjes ziet ...
Prachtig, welk merk als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Cinneke04

Prachtig, welk merk als ik vragen mag?
https://jouwkinderwinkel.nl/products/londen-luiertas Dit is de site waarop ik de tas heb besteld 😊