44 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb een 2e hands cowboysbag. Super blij mee!

6 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Alie besteld. Kan je ook als rugtas gebruiken. Wacht alleen nog tot hij geleverd word. Zit geloof ik geen verschoningsmatje bij, maar deze kan je altijd nog los kopen 😊! Heb er €20 voor betaald. En heeft goede recensies

6 jaar geleden

Wij hebben ons eentje aangeschaft via Bol.com in rugzakstijl. Zo kan mijn vriend er ook mee over straat 😊 die zijn ook bijna allemaal binnen jouw budget!

6 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/cangaroo-amelia-donkergrijs-rugzak-en-tas Ik heb deze gekocht omdat er heel erg veel in kan en makkelijk in gebruik is. En ook niet duur! En hier wou mijn man ook wel mee op pad😂😂

6 jaar geleden

Zit hier zoveel ruimte in ja? Hij lijkt erg “klein”!

6 jaar geleden

Ik heb de London tas van jouw kinderwinkel (zijn geruchten dat het een dropshipper is maar volgens mij is die van Ali gewoon nagemaakt want de kwaliteit van de tas van Ali is veel slechter dan de mijne)

6 jaar geleden

Ik ga deze halen! Zit ook een matje bij

6 jaar geleden

Ik kreeg deze bij de kinderwagen: https://www.baby-dump.nl/product/tassen/468/ralph-boyer-brit/58286/ralph-boyer-brit-cognac/135623/ Ik heb em al ingepakt als vluchttas met spulletjes voor de baby. Er past veel in en de opening is groot zodat je alles in de tas kunt zien. Er zit een matje bij, een zakje voor vieze spuugdoekjes en dergelijke en een geïsoleerde flessenhouder. Voor een vak, achter een rits en binnenin voldoende andere compartimenten.

6 jaar geleden

Heb deze zojuist besteld. Ik dacht zo'n rugtas is handiger als je ook bijv de baby in de draagzak hebt. Veel ruimte en veel zakjes. Zit ook een verschoningsmatje bij.

6 jaar geleden

Wij zijn voor een rugzak van miss Lulu gegaan via bol.com. Rugzakmodel leek ons idd handig om ook zonder buggy op stap te gaan. 39 euro. Wel helaas zonder verschoningsmatje, maar dat vind je elders wel..

6 jaar geleden

Ik heb deze luiertas hoort bij de kinderwagen die ik heb besteld “traveler van mutsy” , erg blij mee en er zit een schoonmaakmatje in.

6 jaar geleden

Ik heb deze aangeschaft, geen lederlook maar wel een hele mooie fijne tas met veel ruimte! Prenatal eigen merkje.. er zit een verschoningsmatje en een warmte houder bij! Heel erg blij mee :)

6 jaar geleden

Ik heb deze gekocht omdat ik ook een neutrale kleur wou die overal wel bij past. Ben er verliefd op! Top kwaliteit, super veel ruimte,... Ga er veel geniet van hebben! 😃

6 jaar geleden

Wij hebben de lederen dubatti luiertas. Deze is stevig, mooi en stoer. Mijn vriend wilde ook een tas waar hij "normaal" mee kon lopen. Deze voldoet aan alle eisen én heef een verschoonmatje erbij. Daarnaast veel opbergvakken. Love it! De tas is overigens ook te gebruiken als weekendttas ofzo. Hij is 115 euro dus niet echt in de buurt van je budget maar het geeft je misschien wel een beeld van wat je voor dat geld hebt... Ik twijfelde enorm over de prijs omdat er zoveel op de markt was voor meer dan de helft van de prijs maar heb hier geen moment spijt van

6 jaar geleden

Heb deze aangeschaft heel blij mee :) Zwart met wit en goud

6 jaar geleden

Ik heb een cowboybag als werktas. Deze wil ik gaan gebruiken als luiertas ( is eigenlijk te groot als werktas). Mocht dit niet werken dan ga ik op zoek naar een rugzak. Ik heb wel van die haken gekocht zodat ik hem aan de wandelwagen kan klikken. Moet er niet aan denken deze lang aan mijn schouder te hebben hangen.

6 jaar geleden

Heb deze gekocht https://www.baby-dump.nl/product/tassen/468/babymoov-baby-style/47760/babymoov-baby-style-tas-babystar/22573/ leek me ideaal qua indeling en zitten veel opbergvakken, verschoonmatje en andere handige dingen bij. Heb eerlijk gezegd niet overlegd met mijn partner, ga er vanuit dat hij het wel prima vindt 😅.

6 jaar geleden

Ik heb deze genomen. Was nu ontzettend afgeprijsd en zou hem zo ook nog als handtas gebruiken.

6 jaar geleden

Reactie op Houvanmijnkids

Heb deze aangeschaft heel blij mee :) Zwart met wit en goud
Deze is echt heel leuk 🥰! Heb je toevallig een linkje?