25 Reacties

6 jaar geleden

Ik vraag me af of dit mag inderdaad. Hoe wil je dit gaan uitspreken? Teetee? Of titi? Ook voor het kind zelf zou ik toch voor iets begrijpelijkers gaan. Twinty kan dan een goede oplossing zijn.

6 jaar geleden

Ik vind twinty ook vriendelijker klinken

6 jaar geleden

Ik heb meegemaakt dat een jongetje JJ genoemd werd, dus dan zou het mogen..

6 jaar geleden

Ik vraag me af of dit mag inderdaad. Hoe wil je dit gaan uitspreken? Teetee ...
We zouden het als titi uitspreken

6 jaar geleden

Volgens mij mag het. Er is 1 keer een kind geweigerd met de naam F. Maar dit is.door de recht bank alsnog goedgekeurd.. of je t moet willen is een 2e.. haha

6 jaar geleden

TT zou ik mijn keuze niet zijn. Ik denk dan aan de jaarlijkse motorrace op assen. Ik zou dan eerder voor twint gaan.

6 jaar geleden

Ik zou er zelf klinkers tussen zetten. Ik las het en dacht gelijk tiet of TT Assen. Ik zou dan voor de spelling gaan met hoe je het wil uitspreken om pesten te voorkomen...dus bv teetee. Maar goed tt kan ook, valt op door de alternatieve spelling, maar niet mijn smaak.

6 jaar geleden

ik zou het persoonlijk niet doen. zal ze niet gepest worden?

6 jaar geleden

Ik zou persoonlijk dan ook voor twinty gaan. Past beter bij een meisje.

6 jaar geleden

Is dit serieus? 🥴 Kan me echt niet voorstellen dat iemand hun dochter Tt zal willen noemen... Kan niet anders dan dat het kind gepest wordt en overal buiten gesloten wordt. En dan nog niet te spreken over sollicitatie gesprekken als het ouder is....

6 jaar geleden

Waarom vraag ik me af, 2020 staat toch ook al in haar geboortedatum. Maar moet je zelf weten natuurlijk 😊

6 jaar geleden

Vind het persoonlijk niet zo’n goed idee. Elon Musk had ook al zo’n rare naam voor zijn kindje. Dat is toch vragen om miserie later? 🤔 Denk er ook even aan hoe je kind zich daarbij moet voelen later. Er zijn meer dan zat prachtige namen die zeker ook heel goed bij jullie kindje zullen passen! 😇

VRIEND

6 jaar geleden

Ik zou het echt niet doen. Ik snap dat er ouders zijn die origineel willen zijn in het kiezen van de naam, maar bedenk je eens dat het kind er wel een leven lang mee moet rondlopen. Je wil toch niet dat je kind zich schaamt voor de originaliteit van haar ouders? En er zijn heel veel leuke namen te bedenken die niet in de top 200 vallen, die toch origineel en leuk zijn en waar je kind zich niet voor hoeft te schamen. Wil je persee iets met Tt, dan zou ik voor Twinty gaan.......

6 jaar geleden

Als 2e naam kan het wel. Ik vind Twinty wel leuker en liever klinken

6 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Vind het persoonlijk niet zo’n goed idee. Elon Musk had ook al zo’n rare na ...
Ja inderdaad elon musk vreselijk 😂 hoe kan hij het doen. Kind wordt er mee gepest en kan altijd gaan spellen. Dan nog niet te spreken in andere talen bijvoorbeeld tijdens spaans of duits op school. Iedere klasgenoot struikelt erover. Sommige namen over de grens mag ook nog niet eens. Hij denkt hierbij alleen aan zichzelf en niet wat het kind ervaart en gaat vinden van zijn naam. ,🤗🌸

6 jaar geleden

Ik zie dat je nog even hebt. Ik zou je willen voorstellen om de namen nogmaals te bekijken en te heroverwegen. Ik zou het absoluut niet doen. In mijn oren klinkt het mwua, maarja 2020 ja dus? Waarom je kind ernaar vernoemen? Het is straks overal bekend dat je kind in 2020 is geboren. Let vooral op pesterijen op school. Zou erg jammer zijn. Als jullie het toch willen dan moet je het uiteraard gewoon doen.

6 jaar geleden

Als 2e naam is het te doen. Vooral als het voor jullie veel betekenis heeft. Welke versie hangt dan een beetje af van de eerste naam wat je erachter plakt.

6 jaar geleden

Reactie op SabrinevE

Ik heb meegemaakt dat een jongetje JJ genoemd werd, dus dan zou het mogen.. ...
JJ kan ik nog begrijpen. Als Jay Jay ofzo. Maar je kind vernoemen naar tweeduizend twintig.. die gaat ze horen op dr bruiloft hoor..

6 jaar geleden

Lekkker doen.! Klinkt super.. Tt. al die negatieve meningen lekker laten. En het is de 2e naam, juist leuk met de diploma uitreikingen, beter dan allebei de oma's en dergelijke. Ik wou mn dochter November noemen,ze s nu 9 en nog spijt dat ik t niet heb gedaan.. niet naar de mening van andere luisteren. Alleen maar die emma's sophie's jaydens en levi's s toch ook niks meer aan. dit is tenminste origineel

6 jaar geleden

Lekkker doen.! Klinkt super.. Tt. al die negatieve meningen lekker laten. ...
Zou je kind heel blij mee zijn, als je zo origineel mogelijk wilt zijn. Liever een Sophie Jayden of wat dan ook en een kind dat niet gepest wordt dan een kind wat Tt heet... November daarin tegen wordt ook steeds vaker gegeven