Mag je dit eten/drinken?

ZoeJ
2 jaar geleden
Volgen
Heb je: - een voedsel/drank die je graag wil eten/drinken maar niet weet of en hoeveel je het mag - vragen over apps die laten zien wat je wel en niet mag eten/drinken tijdens de zwangerschap - of een andere vraag over eten/drinken Dan kan je het hier plaatsen!!😁 Anderen kunnen dan reageren op je vraag😉.
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Twins2020
2 jaar geleden
Reactie op ZoeJ
Ik heb ook een vraag: Is drop tijdens de zwangerschap ok?
Volgens de app 'zwangerhap' mag je maximaal 3 dropjes per dag ivm je bloeddruk die daardoor omhoog kan schieten. Deze is app is overigens heel handig! Ik zoek alles hierin op 👌!
ZoeJ
2 jaar geleden
Reactie op Twins2020
Volgens de app 'zwangerhap' mag je maximaal 3 dropjes per dag ivm je bloeddruk die daardoor omhoog kan schieten. Deze is app is overigens heel handig! Ik zoek alles hierin op 👌!
Dankjewel🙂 Ik heb de app ook, maar toen ik op Google zocht vond ik veel verschillende dingen... dus even ter bevestiging☺
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Reactie op Twins2020
Ik denk dat de 3 drop max pas ingaat bij trimester 2, want de meeste vrouwen hebben in het 1e trimester juist een lage bloeddruk. Die van mij is nu 100/70 dus denk dat een iets hogere bloeddruk nu ook voordelen kan bieden.