9 Reacties

3 jaar geleden

Nee, wel met magnesium tabletten (eigen merk drogist). Ik neem elke ochtend 2 tabletten in en geen last meer

3 jaar geleden

Niet met die van de Tuinen wel van Zechsal. Helpt hier wel tegen mn onrustige benen. Smeer het ook op mn zere rug na een lange dag.

3 jaar geleden

Ik gebruik magnesium spray van Bioeerlijk. Heb wel t idee dat het helpt voor de pijn in mijn heupen en bilspieren. Moest wel een week wennen eraan want mijn huid ging ervan jeuken en branden, spray het op mijn voeten. Nu nergens last van

3 jaar geleden

Toevallig deze ook gehaald. Ik heb er veel baat bij. Heb dit ook met mijn VK besproken en ze wilde dat ik bloed zou laten prikken ivm ijzer. Onrustige benen wordt ook veroorzaakt door ijzertekort. Heb nu ijzertabletten en smeer iedere avond de olie onder mijn voeten. Dat werkt wel goed en ik slaap eindelijk weer.

3 jaar geleden

Ik slik de magnesium pillen van Holland Barret en heb bij hun Magnesium zout gehaald waar ik elke week een voetenbad mee neem. Sinds ik dit doe heb ik geen rusteloze benen meer. Heerlijk. De olie ken ik nog niet.

3 jaar geleden

Hey Sabine, ik had dat ook. Ik raad je aan om magnesium pillen te slikken, koude voetbad smorgens en savonds en fietsen. Bij mij heeft het enorm geholpen

3 jaar geleden

Ik gebruik de olie tegen harde buiken, durf niet te zeggen hoe het op je benen zou werken. Ik kreeg er op mijn buik best veel jeuk van dus misschien dat je beter pillen kan proberen.

3 jaar geleden

Ik gebruik de olie tegen harde buiken, durf niet te zeggen hoe het op je be ...
Jeuk is normaal.. Trekt in en dan jeukt het vaak even

3 jaar geleden

Ja mijn man heeft die altijd in huis en toen ik vertelde dat ik snachts krampen kreeg in mijn benen heeft hij ze goed ingespoten en ingesmeerd. Sinds dien.. geen kramp! Wonderspul 🤣