17 Reacties

3 jaar geleden

De kraamhulp raadde die bij mijn intake gesprek af

3 jaar geleden

Die zijn niet geschikt voor pasgeborenen. Verder is t nut ervan niet wetenschappelijk bewezenq

Reactie op Mamaromy

Die zijn niet geschikt voor pasgeborenen. Verder is t nut ervan niet wetens ...
Zelfde gehoord en gelezen .

3 jaar geleden

Ik heb er 1 gekocht uit goede ervaring van verschillende vrienden en kennissen, nu een intake met de kraamzorg gehad. Eerste week na de geboorte mogen de kindjes er niet op liggen, ook tijdens het gebruik van een kruik mogen ze er niet op liggen. Voor het geval de kruik lek is en het hete water in de aero sleep blijft liggen... Tja, ik weet niet of ik nu na deze info de aerosleep zou kopen??

3 jaar geleden

Kraamhulp attendeerde me erop dat ikea bovenaan test consumentenbond stond. Maar als ik voor aerosleep ging ik ook alles ervan moest kopen omdat anders effect teniet werd gedaan. Lang zitten twijfelen. Maar mn vriend voelde zich er beter bij. En veel in mijn omgeving hebben allemaal earosleep. Dus uiteindelijk ook daarvoor gekozen. Matrasje voelt zoiezo heel fijn aan.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Welke matras raden jullie wel aan?

3 jaar geleden

Reactie op Missss30

Ik heb er 1 gekocht uit goede ervaring van verschillende vrienden en kennis ...
Dat begrijp ik niet goed. Wanr juist bij aerosleep verdwijnt het warme water dan in de hoes en ligt het kindje er juist niet in. Maar erboven. Heb ook earosleep gekocht Mijn kraamhulp heeft er niets over gezegd dat het niet mag. Ben je mooi klaar mee. Je kan moeilijk ander matrasje kopen weer toch. Heel apart

3 jaar geleden

Ik heb ook de aerosleep gekocht, ook uit ervaring van vrienden.

3 jaar geleden

Reactie op Hallo Baby

Dat begrijp ik niet goed. Wanr juist bij aerosleep verdwijnt het warme wate ...
Het gaat niet over het matras maar de bescherm toplaag doe eromheen gaat. De hoes. Dat raaf de kraamzorg af.

Reactie op Anoniemnr10000

Het gaat niet over het matras maar de bescherm toplaag doe eromheen gaat. D ...
Wou ik ook net schrijven ... Er was hier deze week nog een topic over deze afbeelding heb ik terug gevonden liefs Kim

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Wou ik ook net schrijven ... Er was hier deze week nog een topic over deze ...
Valt altijd zo klein uit 🙄

3 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Valt altijd zo klein uit 🙄
Top! Bedankt Kimberley💐

3 jaar geleden

Wij hebben die van de Ikea, 120 euro. Ziet er zeer goed uit moet ik zeggen 😁

3 jaar geleden

Wij hebben ook een earosleep, matras en toplaag, net zoals veel mensen uit onze omgeving. Nooit wat over gehoord van hen of van de kraamzorg. Mocht de toplaag er de eerste week niet op mogen, dan is die er zo afgehaald. Voor erna vind ik het wel een veiliger idee in ieder geval..

3 jaar geleden

Ik heb deze ook besteld 😊. Tegenwoordig zoveel keus, voor en nadelen bij alle matrassen. Wil je zorgen dat de verluchting/afkoeling vd matras bij pasgeboren baby, zoals er gezegd wordt vermijden. Heel simpel, ander merk hoeslaken erop 😊

3 jaar geleden

Hier ook voor ikea gegaan. Bij ons zei de VK dat het beter was om geen earosleep te pakken.