88 Reacties

3 jaar geleden

Niet verzekering gooien als de vliezen breken heb van IKEA een hoes er ik water dicht als goed is haha nee me kids plassen wel is in bed nog en die hoes houd tegen.

3 jaar geleden

Bij de action waterdichte molton €5,95, bevestiging op de hoeken van het matras. Niet broeierig en lig er zelf sinds 35 weken ongeveer op.

3 jaar geleden

Reactie op CVG23

Bij de action waterdichte molton €5,95, bevestiging op de hoeken van het ma ...
Is dit voor een 2 persoonsbed. Heb namelijk een boxspring.

3 jaar geleden

Ook hier een waterdichte molton gekocht. Ligt prima😊

3 jaar geleden

Reactie op Madelon1990

Ook hier een waterdichte molton gekocht. Ligt prima😊
Heb je goeie link?

3 jaar geleden

Ik heb ook de waterdichte molton van Ikea, het is even wennen (iets warmer), maar beter dan een zeiltje! 😉

3 jaar geleden

Reactie op 3Boysmom

Is dit voor een 2 persoonsbed. Heb namelijk een boxspring.
Nee 1 persoons, maar kreeg als tip van de kraamverzorgster de andere 2 hoeken vast te maken met een veiligheidsspeld.

3 jaar geleden

Ik heb er 1 bij Ikea gekocht van 180 x 200, heb ook een boxspring. Was iets van € 15 kwijt. Wil die rond 37w er wel op zetten.

3 jaar geleden

Ja ik heb bij de eerste ook dat broeizeiltje gebruikt, maar mijn vliezen braken gewoon in de woonkamer 😉. Nu ga ik ook voor een waterdichte molton, denk vanaf week 37.

3 jaar geleden

Ja mijn zoontje heeft zon 1 persoons wel op zijn bedje liggen van de action. Anders die maar even inpikken 🤣

3 jaar geleden

Ik heb het incontinentie matje van de action. Werkt perfect. Bij onze eerste dochter waren m'n vliezen in bed gebroken en matras was nog helemaal droog👌 Hij kraakt ook.niet en is niet warm, dus ligt prima. En heb hem met 36 weken erop gelegd.

3 jaar geleden

Vanaf week 36

3 jaar geleden

Bij ikea alle maten en ook wasbaar dus je kan hem ook gebruiken na de bevalling voor matrasbeschermer heeft een badstof bovenlaag

3 jaar geleden

Bij de action en Hema heb je een fijne! Hier ligt ie er al op ben nu 35 weken. Ligt niet in de weg of vervelend dus kan er maar vast liggen 🤪

3 jaar geleden

Heb een 2 pers bij de kwantum gekocht. Is wel warm, kreeg van de kraamzorg de tip er een handdoek op te leggen en nu veel minder zweten.

3 jaar geleden

Een andere tip van de kraamzorg die ik kreeg was om de matras in te pakken met schildersfolie (50 cent bij de Action) en dan gewoon beddengoed eroverheen. Ik heb het nog niet getest, dus weet niet hoe warm dat wordt. Op bed hebben wij een waterdichte matrasbeschermer, maar omdat ik ook vaak op de bank slaap, wil ik die nog daarmee gaan inpakken.

3 jaar geleden

Van de ikea en met 37 weken leg ik er een puppy trainingsmat onder. Die absobeerd alles. (Ouders hadden een dierenwinkel) mijn zus heeft dit ook 2 keer gedaan en nooit fout gegaan.

3 jaar geleden

Vanaf 35 weken. Ik heb een waterdichte molton (2persoons) geschikt voor de boxspring. Gekocht bij leenbakker voor 27,- Iets duurder, maar merk bijna geen verschil met normale molton.

3 jaar geleden

Bij de eerste vliezen in bed gebroken maar hoorde alleen 'plop'. Geen drup vruchtwater kwam mee. Pas toen ik op toilet ging zitten kwam het er uit. Zo handig 🤣 Ik doe ook een waterdichte molton om het matras.

3 jaar geleden

Ik heb een 1 persoon waterdichte molton gekocht en pas op een 2 persoons boxspring met splittopper dus maak hem op 3 punten vast maar blijft goed liggen. Weet niet of hij goed werk aangezien mijn vliezen op de wc gebroken waren.