31 Reacties

3 jaar geleden

Ja ook last van 40+5 ben ik 馃檲 en 'gezond' avondeten staat me tegen en 0 zin om te koken steeds.

3 jaar geleden

Hier de hele zwangerschap al geen zin om "gezond" te eten en te koken. Vlees hoef ik ook echt niet (behalve macdonalds馃ぃ) verder het snacken inderdaad wel. Vooral chocolade dat eet ik echt elke dag馃槣 probeer het "goed" te maken met fruit salade en tomaten paprika of komkommer dat krijg ik nog wel weg. Verder neemt de kleine toch wel wat ze nodig heeft en het gewicht ach zou ik me echt niet te druk over maken geniet vooral nog even van het zwanger zijn ook al is het met meer snacken馃き kleine groeit ook nog steeds he wat jij dan terug ziet op je weegschaal. Mijn tip laat de weegschaal lekker staan en geniet van het mooie weer en je kleine in je buik en je snacks natuurlijk馃い

3 jaar geleden

Heel herkenbaar!! 馃槄馃檲 ben nu 39+3. Avondeten geen trek meer in maar lekkere chips of m&m's 's avonds gaan er wel in 馃き

3 jaar geleden

Ja heel erg 馃ゴ.... eerste trimester ook veel vreetbuien gehad en sinds 2 weken is het weer terug helaas.... heb elke dag wel zin in een milkshake of reep chocola馃槴

3 jaar geleden

Sinds 2 weken heb ik enorme trek in chips, friet met mayo en Turkse pizza, heel de zwangerschap al cola (drink dan wel de pepsi max) en de laatste week zijn er ijsjes bij gekomen

3 jaar geleden

ook ik herlen het, net nog een heel pak bokkepootjes in mijn eentje op gegeten馃檲馃槀 gelukkig hebben we vaak geen ongezonde dingen in huis en heb ik geen energie om elke keer naar de winkel te gaan. Dus dan kan ik gelukkig ook niet snoepen

3 jaar geleden

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 馃き Gek eigenlijk dat deze "kwaal" dan nu nog even terugkomt in de laatste weekjes. Ik geniet er ook nog even van en probeer zo min mogelijk slechte snacks in huis te halen maar nu mijn vriend vakantie heeft is er altijd wel iets te snacken 馃槄

3 jaar geleden

Ik heb de hele zwangerschap al last van geen trek in eten. En zeker niet in gezond koken. Heb het dan bij zo simpel mogelijk gehouden en toch geprobeerd het een beetje gezond te houden. Het eerste wat wel terug kwam was de zin in snacks, zoet,... en de laatste dagen is die zin inderdaad ook meer dan verdubbeld. Ik ben 37+6, en geef er nu ook meer aan toe. Ik ben maar 6 kg bijgekomen en de kleine groeit goed, dus maak me er niet meer te druk in. Woensdag keizersnede 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Sinds 2 weken heb ik enorme trek in chips, friet met mayo en Turkse pizza, ...
Oh nu ook zin in friet met mayo en Turkse pizza馃槀馃い馃い馃い馃い

3 jaar geleden

Ik ook! 'menstruatie-gevoel' wekt bij mij enorme vreetdrang op.. om mijn gewicht maak ik me gek genoeg helemaal niet druk 馃し

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Ik heb de hele zwangerschap al last van geen trek in eten. En zeker niet in ...
Wat spannend! Geniet van je laatste dagen zwanger 馃グ

3 jaar geleden

Water loopt me in de mond als je hier leest wat iedereen nu eet en zin in heeft馃槀 goede idee毛n ook wel friet met mayo, Turkse pizza, bokkepootjes, m&m's.. HONGERR!! Morgen maar eens even langs de winkel 馃檲 leuk om te lezen dat de meeste hier "last" hebben van vreetzin馃槉

3 jaar geleden

Hier ook, ben tussen 24 en 33 wkn niets aangekomen (daarvoor al 11 kilo馃か) door gezonder eten ivm zwangerschapsdiabetes. Maar de laatste weken merk ik echt dat ik door onrust echt weer slecht eet. Puur emo eten! Vind het zo spannend en kan er niet zo goed tegen dat ik niet weet wanneer en wat er gaat gebeuren. Vandaag 39 wkn.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Eerste trimester erg misselijk dus weinig gegeten. 2de trimester voelde ik me een stuk beter en enorme zoete trek (ging ook zo een pak koekjes doorheen) uiteindelijk bij 25 weken te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes had, toen het roer goed omgegooit en op kophydraatarmdieet. Daardoor gelukkig goede waardes. Ik at zo netjes en had totaal geen trek in suiker of zoetigheid. Nu de laatste 2 a 3 weken heb ik dat wel weer heel erg! Gelukkig is er niet veel in huis, soms steel ik stiekem een een paar snoepjes van dochterlief zodat ik toch even iets zoets in mijn mond heb 馃槄

3 jaar geleden

Ah ja ik heb dit ook ineens sinds een week of 2. Ik ben helemaal gek op van die gesuikerde wafels 馃槺 verschrikkelijk .. Probeer ze echt zo min mogelijk te kopen 馃ぃ

3 jaar geleden

Ja! Ik herken dit! Ook niks aangekomen en nu de laatste weken gaat het toch best veel naar binnen. En die chips smaakt inderdaad niet eens zo lekker als dat je verwacht alleen blijf je wel eten.

3 jaar geleden

Reactie op LotteF

Hier ook, ben tussen 24 en 33 wkn niets aangekomen (daarvoor al 11 kilo馃か) ...
Ooh dit heb ik ook, echt heel netjes bezig geweest door de zwangerschapsdiabetes en goed op mijn eten letten. Maar gisteren was mijn uitgerekende datum en ik merk dat ik sindsdien sneller toegeef aan slecht eten 馃槱 Ik heb gewoon zo鈥檔 zin in zoetigheid nu!

3 jaar geleden

Hier ook zooooo geen zin om te koken. Gister had ik ook vol goede moed sla op het programma staan en is het toch patat geworden 馃檲 ik laat het maar gaan en zie na mijn zwangerschap wel weer

3 jaar geleden

Reactie op gingervmoor

Hier ook zooooo geen zin om te koken. Gister had ik ook vol goede moed sla ...
Zo herkenbaar 馃槄 gisteren hadden wij ook sla op het programma omdat het zo lekker gezond is en extra vitamientjes.... maar we hebben er wel stokbrood met verschillende kazen bij gegeten 馃ぃ

3 jaar geleden

Nu heb ik nog een hele rare craving sinds de laatste dagen: ik wil alleen maar cornflakes (van die volkoren met gedroogde fruitjes) eten.... met melk of yoghurt maakt overigens niet uit 馃ぃ