22 Reacties

3 jaar geleden

Me to (25 +2) vandaag wel veel last van. Het is vooral erg vervelend

3 jaar geleden

Vervelend! Ik ben 23 weken maar ervaar dit soms ook. Zal echt je baarmoeder zijn die groeit of je banden die op spanning staan. Lekker rustig aan doen waar het kan en niet te druk maken.. Als je het niet vertrouwt gewoon even je verloskundige bellen❤️

3 jaar geleden

Ja, is normaal! Tenminste dat zij mijn verloskundige.

3 jaar geleden

Hier ook! Ook 26 weken, vorige week ook een beetje last van. Ik heb het idee dat (verdrukte) darmen ook een rol spelen in de krampen. Ik voel m'n kindje wel heel regelmatig dus maak mij er niet zorgen om. Jij wel? Harde buiken nog niet echt gehad.

3 jaar geleden

Hier ook, met 22 weken al voorweeen gehad en nu die krampen elke dag ben nu 27 weken... donderdag weer controle weer even aangeven ( 3de wondertje )

3 jaar geleden

Ik ook erg veel last van inderdaad. Vooral als ik toch te veel heb gedaan. Meestal helpt een warme kruik bij mij goed en anders neem ik wel eens een paracetamol.

3 jaar geleden

Hier ook last er van! Ik kon niet zitten of lopen alleen maar plat liggen en dan ging het weg. Nu weer even geen last van! Ze komen zo af en toe.

3 jaar geleden

Hier ook. Nu 24 weken. De krampen komen en gaan, ook niet elke dag gelukkig, maar wel regelmatig

3 jaar geleden

Ik heb daar zo'n 3 weken geleden erge last van gehad. (ben nu 26 weken) paar dagen hele erge pijn gehad, krampen, steken zo erg dat ik met een warme pittenzak op de bank lag. Voor de zekerheid urine laten testen op blaasontsteking maar dit was helemaal goed. Uiteindelijk toch de verloskundige even gebeld, ik mocht langs komen. Alles gecheckt maar niks geks te vinden. Advies was rustig aan doen en als het erger word weer aan de bel trekken. Die dagen daarna werd het langzaamaan beter. Ik heb het nu ook nog tussendoor, als ik teveel doe, te lang loop. Waarschijnlijk bij mij groeipijn geweest (ben ook enorm gegroeit de afgelopen weken). Als je het niet vertrouwd dus gerust even bellen met de vk 😊

3 jaar geleden

Hier al sinds het begin. Maar sinds (nu) 22 weken is het wel wat serieuzer. Trekt door van buik naar onderrug en benen 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Hier ook last van harde buiken, en snel verkrampingen. Ik zit nu in mijn 27e week.... ik loop al 4 weken met pijn in mijn billen en onderrug alsof er een baksteen in me rug hangt. Vaak ook enorme last van mijn stuitje. Ik heb gisteren gesprek gehad met de bedrijfsarts en ik moest per direct stoppen met werken..... ik werk als verzorgde in een verzorgingshuis. Ik kan weinig meer doen, huishouden gaat al bijna niet meer. Ja gaat wel maar dan moet ik het de rest van de dag op de bank bezuren.

3 jaar geleden

Hier ook last van harde buiken, en snel verkrampingen. Ik zit nu in mijn 27 ...
Ben je al behandeld door een Bekkenfysiotherapeut? Die kan je iig helpen met de pijn in je bekken/onderrug

3 jaar geleden

Reactie op Cs1993

Hier al sinds het begin. Maar sinds (nu) 22 weken is het wel wat serieuzer. ...
Ik heb het dus ook sinds vandaag. Word er zo onzeker van, maar gelukkig lees ik dat meerdere hier last van hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Mayke89

Ben je al behandeld door een Bekkenfysiotherapeut? Die kan je iig helpen me ...
Ja zeker! Telefonisch.... alleen ja kom die me alleen wat oefeningen geven. Helpt niet echt

3 jaar geleden

Ja zeker! Telefonisch.... alleen ja kom die me alleen wat oefeningen geven. ...
Nu mag de fysiotherapeut weer meer doen, hopelijk kunnen ze je fysiek helpen en wat losmaken

3 jaar geleden

Reactie op Mayke89

Nu mag de fysiotherapeut weer meer doen, hopelijk kunnen ze je fysiek helpe ...
O vorige week toen ik haar aan de lijn had mocht het nog niet. Zal eens bellen vd week! Het is echt een vreselijke nare pijn :( ze heeft wel gezegd weg gaat het niet meer.......

3 jaar geleden

Hier ook last van harde buiken, en snel verkrampingen. Ik zit nu in mijn 27 ...
Steunzolen?

3 jaar geleden

Steunzolen?
Steunzolen? 🤓Voor wat helpt dat? Nog nooit gehoord. En me VK en fysio er ook niet over gehoord. Rusten is het belangrijkste en niet teveel doen.... het schijnt normaal te zijn omdat alles gaat weken. Ook met je hormonen te maken. De heen heeft het met 10 weken de ander pas met 35 weken. Per persoon verschillend dat is wat mij gezegd is.

3 jaar geleden

Steunzolen? 🤓Voor wat helpt dat? Nog nooit gehoord. En me VK en fysio er o ...
Klopt, ik heb het ook, maar ik was er daarvoor bij lang staan al gevoelig voor en kreeg toen steunzolen. Nu merk ik het direct als ik die een dag niet inheb. Het helpt om het bekken meer in balans te houden, maar het is maar net de vraag of jij ze nodig hebt. Kan misschien geen kwaad om dit eens bij de fysio te checken?

3 jaar geleden

Klopt, ik heb het ook, maar ik was er daarvoor bij lang staan al gevoelig v ...
Aha! Nou ik geloof het wel ik moet niet meer zo lang en ben nu toch al gestopt met werken🤪 als ik niet werk en gewoon let op wat ik doe gaat het wel..... straks komt het mooie weer eraan en draag ik toch geen schoenen meer met die vocht enkels haha! Maar bedankt voor de tip 🙏🏻