41 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ervaring met difrax en avent flessen, beide vind ik zelf heel goed en heb ik ook in huis voor de komst van mijn eerste kindje😁

3 jaar geleden

Wij hebben de dr Brown fles.. zeer tevreden over en wil ik bij baby nr 2 weer gaan gebruiken mocht bv niet willen lukken 😊

3 jaar geleden

Dr Brown flessen!

3 jaar geleden

Ik ben enorm fan van dr brown flessen de brede variant, deze gaat vaak ook samen in combinatie met borstvoeding. Bij mijn eerste was dat ook de enige fles waarbij ze geen krampjes kreeg

3 jaar geleden

Hier ook Dr. Brown. Super tevreden over

3 jaar geleden

Hier ook dr Brown flessen, heel fijn in gebruik!

3 jaar geleden

Avent flessen! Hebben meerdere mensen mij aangeraden.

3 jaar geleden

Hier de Brown.

3 jaar geleden

Iedereen die ik ken met babytjes is tevreden van de aventflesjes

3 jaar geleden

Mijn vrouw is kraamverzorgster en zij komt meestal bij de gezinnen dr Brown, Difrax en Avent flessen tegen. Wijzelf hebben dr Brown & Difrax.

3 jaar geleden

Dr brown fan ook hier! Niet allerlei in huis halen hoor. Gewoon 1 kopen, proberen of het werkt, zo niet heeft de kraamzuster zicht op wat het kindje wel nodig heeft. Die kan dan een type aanraden om te proberen.

3 jaar geleden

Wij zijn erg fan van de dr brown flessen bij de 1e eerst difrax en avent geprobeerd hij blijf huilen van de krampjes toen dr brown en het was over. Dus bij de 2e starten we daar meteen mee ☺️

3 jaar geleden

Ik heb de difrax flessen vooral omdat me 2 zoontjes zich met andere flessen heel vaak verslikte door het snelle drinken en met de difrax is dat probleem opgelost.

3 jaar geleden

Bij de eerste hadden we een avent flesje uit zo’n gratis baby doos. Toen onze dochter bijgevoed moest worden naast de borstvoeding was dat prima. Het is toch uitproberen welke fles je kindje pakt en goed uit drinkt. Ik zou niet teveel van tevoren in huis halen. Het is snel genoeg extra besteld.

3 jaar geleden

Hier de starterset van difrax besteld en al in huis.

3 jaar geleden

Welke van dr Brown is goed om mee te beginnen? Ik zie zoveel verschillende flesjes 🙈

3 jaar geleden

Dr brown!!

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Hier de starterset van difrax besteld en al in huis.
Ik heb ook weer difrax, bij de eerste is het super bevallen ! Maar alle kinderen zijn anders, de 1 drinkt beter uit difrax, en de ander weer dr. Brown en de ander weer een ander merk

3 jaar geleden

Diffrax heb ik bij mijn kinderen gebruikt en ga ik straks weer gebruiken. 😀

3 jaar geleden

Avent flessen vind ik.erg fijn