Misselijk na 12 weken

svenja1201
2 jaar geleden
Volgen
Dag dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben volledig onder de indruk van wat een lichaam allemaal voor elkaar weet te krijgen. Zo'n klein wezentje voeden en beschermen. Prachtig. Wat minder prachtig is, is dat ik vanaf week 12 van mijn zwangerschap plots niets meer binnenhoud. Ik snap er helemaal niets van want tot en met week 11 is mij, behalve bekkenbodempijn, veel bespaard gebleven. Uiteraard was ik zo nu en dan misselijk, maar niet zo erg dat ik meteen een emmer erbij moest pakken. Nu kan ik amper iets eten of drinken, of het komt alweer naar boven. Zijn er meer dames die aan het einde van het eerste trimester hier last van kregen? Zo ja, hoe lang hield dit aan? En wat hielp jullie het beste? Groetjes!
Reageer
Typ hier je reactie
1 reactie
Pet84
2 jaar geleden
Bij mij precies hetzelfde. Vanaf de twaalfde week is mijn misselijkheid (en braken) echt stukken erger geworden. Ik ben nu 14+5 en nog steeds heb ik er last van. Ik heb zo'n beetje alle medicijnen van de dokter geprobeerd, maar voor mij helpen ze niet. Ik neem nu sinds anderhalve week iedere dag 50 mg vitamine B6 en nergens last meer van. Zodra ik een dag oversla, hang ik weer boven de wc. Ik ben nog steeds op de magie van het tweede trimester aan het wachten. Ik geloof dat die mij overslaat haha. Succes en beterschap.