12 Reacties
5 jaar geleden
Het is ook fijner voor de bredere instap. Die heb je wel nodig als je een voorzitje hebt anders wordt het krap. Hier een moederfiets aangeschaft. Een batavus. Zelfde variant als ik hem in mijn normale fiets. Merk niet veel trap verschil ondanks de bredere banden. Het stuurslot is ook fijn dan kan het stuur niet omklappen. Nu nog wachten tot ik mag fietsen met de kleine
5 jaar geleden
Ik heb zelf een elektrische moederfiets het stuurslot is heel fijn, en de grotere ruimte tussen stuur en zadel is echt veel fijner met op- en afstappen. Het zwaar fietsen valt ook wel mee (heb ook een gewone moederfiets gehad)
5 jaar geleden
Moederfiets.... trapt niet zwaarder. Dacht ik eerst ook maar is niet zo
5 jaar geleden
Ik heb met de eerste altijd een gewone (sportieve) damesfiets gehad, vond dat prima gaan. Nu met de tweede wel een moederfiets aangeschaft. Vanwege stabiel neerzetten (standaard, stuur vastzetten). Heb een gazelle bloom. Deze vind ik soepel fietsen en heeft een verlengde pakkendrager. Nog geen ervaring met twee kindjes.
5 jaar geleden
Ik heb een kinderfiets, helaas geen elektrische, die kon ik niet betalen. Ik moet nu voor een achterzitje , wil een urban ikki, nu heb ik voor een grijze maar die is er niet meer voor achter, ziet 2 verschillende kleuren er nog een beetje uit (zoom mag hopelijk van de zomer ook mee op de fiets)
5 jaar geleden
Ik heb altijd een "gewone" fiets met brede banden gehad, 3 versnellingen, en vind dit vele malen fijner fietsen dan met dunne banden. Het is iets zwaarder in je start maar als je eenmaal rijd is het heerlijk!
Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een nieuwe fiets en ga wel voor een mamafiets. Lekker lage instap 茅n breed stuur. Qua banden maakt het niet zo veel uit nu. Als de fiets maar stevig is en niet al te zwaar. Overigens kies ik bewust niet voor een elektrische... 馃榿