11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de BSP La Dolce Vita, heel erg blij mee 馃槉!

3 jaar geleden

Ik heb gekozen voor een elektrische fiets en heb die van cortina ecommon family. Fiets heerlijk en erg blij mee !

3 jaar geleden

Reactie op Celesteee93

Ik heb gekozen voor een elektrische fiets en heb die van cortina ecommon fa ...
ja electrische fiets wil ik later misschien aanschaffen.. eerst ma eens kijken of een normale lukt馃ぃ

3 jaar geleden

Batavus mambo deluxe. Je kunt het best zelf naar een grote fietsenwinkel gaan en daar even proberen

3 jaar geleden

Ik heb een gazelle bloom, erg blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb een batavus quip cargo ofzo, 7 versnellingen. Als je kindje wat ouder is en achterop zit heb je voor nog een rekje voor een tas ofzo. Op je rug is lastig met een kind achterop. Verder heeft deze fiets ook een stuurslot en dubbele standaard net als een mamafiets. Alleen geen lage instap maar dat vond ik niet nodig aangezien ze toch achterop zit. Oja en let even op de bagagedrager of daar een stoeltje op mag en kan. Gewoon even testritjes maken en kijken welke lekker fietst 馃馃槉 bij de Fietsenstunt.nl heb ik hem gekocht. Veel fietsen, veel keuze en ze hadden ook mooie fietsstoeltjes voor weinig. Yepp van 160 euro nu voor 50 euro en de fiets was daar ook het goedkoopst.

3 jaar geleden

Ik heb een pointer mama fiets. Vorig jaar gekocht en al zoveel mooie ritjes kunnen maken met onze zoon (nu 20mnd). Heb er het Jepp fietsstoeltje bij en bijbehorend windscherm maar ook ge茂nvesteerd in goede fietstassen om hem helemaal af te maken

3 jaar geleden

Ik zou echt voor een elektrische fiets gaan.. ik had een gewone mamafiets maar ik kwam er echt niet op vooruit terwijl ik toch echt een fietser ben. Nu heb ik de Stella dolce en die is echt zo fantastisch 馃グ!

3 jaar geleden

Ik had eerst ook een normale mama fiets ( merk weet ik zo niet meer) en heb nu een elektrische sparta pick up met een rekje voorop en dit had ik echt veeel eerder moeten doen馃檴

3 jaar geleden

Een vriend van mij werkt bij een fietswinkel en hij zegt: als je niet te dik bent kan je beter geen mamafiets kopen. Daar zit extra ruimte die je eigenlijk alleen nodig hebt als je zelf zwanger bent en een kindje voorop hebt. Anders is een gewone fiets fijner en goedkoper. Ik heb m maar geloofd dus een gewone fiets hier!

3 jaar geleden

Ik zweer wel echt bij mijn mamafiets. Cortina E-common Family. Kindje zit nu sinds een paar weken achterop en heb nu een mand voorop (met afdekhoes) waarin ik ook rugzakje, boodschappen etc in kwijt kan. Ook voor mogelijk een 2e is het brede stuur ideaal. Alle ruimte voorop en met de bochten maken is het ook veel prettiger als er een breder stuur op zit en deze wat verder van je afstaat dan een normale fiets. Daarnaast is het stuurslot en de standaard veilig met het kindje in en uit de stoel halen. (Fiets die ik heb, alleen dan in blauw) https://www.cortinafietsen.nl/e-bikes/cortina-e-common-family/product/CECOF7BMMU50BRM