106 Reacties

4 jaar geleden

Ja wil me er best over gaan inlezen en eventueel meedoen. Hoe werkt het?

4 jaar geleden

Ook hier geweest vanochtend!

4 jaar geleden

Hier gisteren geweest,doe voor de 2e keer mee!

4 jaar geleden

Mijn afspraak met Moeders voor Moeders staat voor aanstaande maandag. Hoop dat ik dan ook spoedig mag starten!

4 jaar geleden

Hoe werkt moeders voor moeders en wat moet je doen

4 jaar geleden

Jaaa heb volgende week een afspraak staan!

4 jaar geleden

Vrijdagmiddag komt hier de consulente langs, ga voor de 3e keer mee doen😊

4 jaar geleden

Ik mij aangemeld maar zij hebben mij kig niet gebeld dus wacht nog even af.

4 jaar geleden

Ja ik doe ook mee. Heb vanavond een afspraak met de consulente. Goed doel!

4 jaar geleden

Reactie op ninarobbe

Hoe werkt moeders voor moeders en wat moet je doen
Je kunt alles lezen op de site moeders voor moeders. Je moet tussen je 6e en 16e week (momenteel 4 dagen per week) urine inzamelen. Alleen als je thuis bent. Daar wordt het hormoon hcg uitgehaald waar ze medicijnen van maken voor koppels die moeilijk zwanger kunnen raken. Aanmelden kan heel makkelijk via de site :)

4 jaar geleden

Bij mij komen ze morgen! Ben dan 5 weken dus ws week erna starten dan! Wil ook graag mn steentje bijdragen indd

4 jaar geleden

Ja ik doe ook mee , aanstaande maandag komen ze . super mooi om mijn steentje bij te dragen?

4 jaar geleden

Jazeker doe ik mee. Deze week even bellen. Volgende week ben ik op woensdag 6 weken dus dan een afspraak maken.

4 jaar geleden

Zou graag mee willen doen alleen mag ik niet ivm een bloedtransfusie die ik ooit heb gehad

4 jaar geleden

Ik wil misschien mee doen als ik na 6 weken zeker weet dat het hartje klopt. De vorige keer aangemeld en toen ging het nog mis voordat ik 2 dagen verder was. Hopelijk dit keer meer geluk en kan ik mee doen!

4 jaar geleden

Ik twijfel(de) heel erg maar vind het een heel mooi project. Als ik mijn eerste echo gehad heb meld ik mij misschien alsnog aan. Alle beetjes helpen 😉

4 jaar geleden

Ik woon in België en wil hier eigenlijk ook wel mijn steentje bijdragen! Weet iemand of dat ook kan vanuit België?

4 jaar geleden

Heb het bij mijn 1e zwangerschap ook gedaan en mij gisteren weer aangemeld. Ik gun alle vrouwen het om mama te mogen worden dus help hier met alle liefde aan mee. Ook al stinken de flessen enorm 😅🤣. En helemaal fijn om de bevestiging te krijgen dat je echt zwanger bent hè, hihi

4 jaar geleden

Maandag komen ze langs. Vorige zwangerschap ook meegedaan en afgelopen zomer ook een ruime week, alleen helaas toen een miskraamdua moest vroegtijdig stoppen.

4 jaar geleden

Ik zou het ook willen doen maar hoe werkt dat met hele dagen werken? Ik ga niet op kantoor mijn plas opvangen. Is het wel rendabel als ik alleen thuis mijn plas opvang? Iemand ervaring hiermee