106 Reacties

4 jaar geleden

Heb me ook aangemeld. Vrijdag komt ze langs voor de intake

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Ik zou het ook willen doen maar hoe werkt dat met hele dagen werken? Ik ga ...
Dat is niet erg. Geld voor heel veel mensen en alle kleine beetjes helpen :)

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Ik zou het ook willen doen maar hoe werkt dat met hele dagen werken? Ik ga ...
Je hoeft het echt niet mee te nemen hoor. Ik heb het ook alleen maar thuis opgevangen en soms als ik middag in de nacht moest, dan sloeg ik ook nog weleens over. Afgelopen zomer vertelde ze me bij de intake dat ze de voorraad nu mooi op pijl hebben. Ze moeten het nu alleen bijhouden en daardoor konden ze ook een zomerstop invoeren en krijg je 1 kratje (4 flessen) met mijn andere zwangerschap kreeg ik 2 kratten.

4 jaar geleden

Yes!! Maandag gesprek gehad en ze vond het een hele duidelijke hCg uitslag voor 4+3 weken! toch weer een opluchting. Mag op 16 dec beginnen.

4 jaar geleden

Ik heb me ook gisteren aangemeld. Moet nog teruggebeld worden voor een afspraak. Zelf zwanger geworden met hulp van HCG medicatie Pregnyl, dus als ik zo ook iets voor andere vrouwen kan doen, graag!

4 jaar geleden

Ik heb me net ook aangemeld! Lijkt me heel mooi om aan zo’n mooi doel mee te helpen.

4 jaar geleden

Ik heb woensdag mijn intake.. erg mooi doel

4 jaar geleden

Yes! Hier vanochtend ook geweest, hoe fijn dat we dit voor andere vrouwen kunnen doen! Super goed doel!😍

4 jaar geleden

Wat goed dames! Bij mij komt vrijdag a.s. Een consulente langs. Ben zo blij met de plasjes van andere zwangere vrouwen, anders was ik niet zwanger geworden. Voor mij het minste wat ik terug kan doen.

4 jaar geleden

Reactie op Liefstemama

Ja wil me er best over gaan inlezen en eventueel meedoen. Hoe werkt het?
Je kan het beste op de site van moeders voor moeders kijken. Daar staat alles op.

4 jaar geleden

Reactie op kayleighlb

Ik zou het ook willen doen maar hoe werkt dat met hele dagen werken? Ik ga ...
Bij mij gaf ze aan dat ze blij zijn met elk klein plasje. Je hoeft het dus ook echt alleen maar thuis te doen, en mocht je het zelfs dan eens vergeten op te vangen dan was dat ook geen probleem.

4 jaar geleden

Heb me aangemeld, wilde het altijd al doen als ik ooit zwanger was. Wilde ni even een weekje langer zwanger zijn en een beetje wennen voor onszelf. Gewoon, voor de zekerheid denk. Ben benieuwd wanneer ik kan beginnen, zal van de week of volgende week wel iets horen 😀

4 jaar geleden

Ik heb me gisteren aangemeld ben heel benieuwd hoe het in zijn werking gaat.

4 jaar geleden

Het lijkt me heel mooi om hieraan mee te doen, maar wacht denk ik nog even. Ben ergens onzeker dat ik geen twee streepjes krijg als ze langskomen. Eerst zelf wat meer zekerheid krijgen en dan ga ik me aanmelden. Is dat gek?

4 jaar geleden

Yes ook ik mag mn plasjes verzamelen vanaf volgende week! Toch leuk weer even bevestigd te krijgen!

4 jaar geleden

Bij ons komen ze vanavond langs. Is toch wel een klein beetje spannend maar ook erg leuk

4 jaar geleden

Yes weer een mooie test erbij!

4 jaar geleden

Aankomende woensdag komen ze langs! Helaas kon het niet eerder ivm mijn werkrooster 😊

4 jaar geleden

Wat een mooi initiatief! Heb me meteen aangemeld!:-) je gunt het toch iedereen!♡ ook al is het bij mij ook nog heel pril, we hopen dat het goed gaat!

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld, nu wachten op het telefoontje.