60 Reacties

4 jaar geleden

Ik weet niet waarom je wakker ligt, pijn ...? misselijk...? Spanning..? Gedachten...? etc. Maar ff een uurtje na het eten wandelen helpt misschien?

4 jaar geleden

Hier ook 5,1 en heb ook echt onrustige nachten. Ik word heel veel wakker, lig constant te draaien, lig niet lekker en voor ik weer in slaap val duurt ook altijd even.

4 jaar geleden

Heb hier ook last van ben nu ongeveer 6,5 week. Vooral het in slaap komen. En vroeg wakker zijn. Erg vervelend maar hoort gewoon beetje bij. Succes 😘

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Voorheen sliep ik al voordat ik überhaupt mijn kussen raakte. Nu lig ik lang wakker en ben ik zeker 3-4x wakker 's nachts. Het is nog erger als mijn man met z'n knoflook adem naast me ligt 😂 Ondanks dat ik slechter slaap, voel ik me niet moe. Ik heb nog niets gevonden dat me helpt, helaas.

4 jaar geleden

Ik word ook een aantal keer per nacht wakker, vaak heel erg misselijk... iemand tips?

4 jaar geleden

Oh wouw hier heb ik ook zoo last van! Niet in slaap te krijgen gewoon. Heb met kerst een Hymalaya zoutlamp gekregen dat schijnt onder anderen ervoor te zorgen dat je beter kan slapen. Verschilt per persoon maar misschien een optie?

4 jaar geleden

Hier hetzelfde het duurt uren voor ik in slaap raak. Ook al ben ik doodop. (Probeer me ook al aan te passen en op mijn zij te slapen in plaats van op mijn buik) wanneer ik eenmaal in slaap raak word ik rond 5u steeds misselijk en met een volle blaas wakker.. om terug 2uurtjes rond te draaien tot de wekker gaat..

4 jaar geleden

Reactie op Tannnnie

Ik weet niet waarom je wakker ligt, pijn ...? misselijk...? Spanning..? Ged ...
Geen idee waarom. Eigenlijk geen van alle dingen die je opnoemt...

4 jaar geleden

Wat kan dat toch verschillen. Ik slaap juist heel erg veel en kom makkelijker in slaap dan normaal. Ben dus ook wel vaak moe. Nu 7w.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde duurt lang voordat ik in slaap val, slaap onrustig draai veel, word vaak wakker, droom heel levendig en schrik dan (vroeg) opeens wakker en val dan ook weer heel moeilijk in slaap. Ga morgen zo'n grote voedingskussen kopen kijken of ik daarmee wat meer rust kan vinden in bed.

4 jaar geleden

Bereid je maar vast voor op de mega realistische dromen! 😵 Slaap je eindelijk... Ga je raar/eng dromen

4 jaar geleden

Slaap wel makkelijk in, maar word vaker wakker dan normaal om te plassen. Wat wel heel vervelend is, is dat ik verschrikkelijk droom; zelfs dat mijn man werd vermoord! Hebben jullie ook rare dromen?

4 jaar geleden

Reactie op Jul93

Bereid je maar vast voor op de mega realistische dromen! 😵 Slaap je einde ...
Oh wat een timing 😋 Maar dit hoort er dus bij? Ik denk dan meteen de raarste dingen 🤦‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb dus precies het tegenovergestelde.... kan hele dagen door slapen. Zo vermoeid. Van slecht / weinig slapen naar extreem veel 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik slaap nu nog wel goed maar de vorige zwangerschap kreeg ik na 8 weken super rare dromen. Als ik dan op mijn andere zij ging liggen, droomde ik over leuke dingen 😂

4 jaar geleden

Ik slaap wel goed maar vaak rond 5 uur wakker plassen en nooit meer in slaap komen

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Ik slaap nu nog wel goed maar de vorige zwangerschap kreeg ik na 8 weken su ...
Dat ga ik proberen!

4 jaar geleden

Ja hier ook! Ik kom wel vrij makkelijk in slaap, maar vanaf 05:30 lig ik alleen maar te draaien en plekjes te zoeken.

4 jaar geleden

Reactie op J2020

Ik word ook een aantal keer per nacht wakker, vaak heel erg misselijk... ie ...
Pepermuntjes zouden helpen

4 jaar geleden

Ik ben vanmiddag voor het eerst naar bed geweest voor een dutje. Ik moet zeggen, ik voelde me als herboren daarna. Al twee weken steeds vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen. Nu 5w zwanger. Hoop toch dat er wel verbetering in gaat komen haha