60 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Eigenlijk al sinds week 4,5. Nadat ik snachts moet plassen kom ik niet meer in slaap. Hopelijk wordt het snel makkelijker om weer in slaap te vallen want sinds gisteren is de vermoeidheid een nieuw kwaaltje bij mij.

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+1 en ben wel moe mijn borsten doen zeer maar ben ik gewend van menstruatie en heb een vermoeiende buik. Snachts slaap ik redelijk goed buiten ik wel vaak moet plassen kan ik goed in slaap komen.

4 jaar geleden

Van lavendel thee zetten. Of een zakje naast je kussen. Dit is rustgevend en kan je goed op slapen. Niet te veel want het is gauw te sterk. Ik slaap snel in en slaap ook prima gelukkig. Maar wandel elke avond voor het slapen gaan met de hond dus dat kan ook schelen.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Van lavendel thee zetten. Of een zakje naast je kussen. Dit is rustgevend e ...
Ik heb gelezen dat lavendel menstruatie opwekkend kan werken en dat je dit beter niet kan gebruiken tijdens je zwangerschap. Is dat dan niet waar?

4 jaar geleden

Slaap lekker thee van pickwick misschien een idee?

4 jaar geleden

Had ik ook! Al voor dat ik wist dat ik zwanger was. Wordt wel beter als je een paar weken verder bent. Kamille thee hielp bij mij en vroeg op bed..

4 jaar geleden

Ik heb gelezen dat lavendel menstruatie opwekkend kan werken en dat je dit ...
Eerste trimester is het beter van niet lees ik net. Maar als zakje naast je bed kan het zeker wel. Voor de dames in het tweede en derde trimester kan 1 kopje voor het slapen gaan geen kwaad

4 jaar geleden

Reactie op Jacoba2020

Had ik ook! Al voor dat ik wist dat ik zwanger was. Wordt wel beter als je ...
Kamille is ideaal. Kan ook helpen tegen misselijkheid en werkt ook verzachtend voor zoveel andere dingen

4 jaar geleden

It sucks, maar ik ben toch stiekem blij dat ik niet de enige ben. Ik ben erg vermoeid en val vaak rond half 10 in slaap. Maar rond 5 of 6 's ochtends na er uit te moeten om te plassen kom ik niet meer in slaap :-(. Mn ogen en lichaam voelt nog moe maar mijn brein maakt overuren. Nu ik vakantie heb lig ik 's middags vaak op de bank voor een dutje, maar dat kan straks helaas ook niet meer... what to do?! We mogen echt niets hebben om het te helpen volgens mij.

4 jaar geleden

Gisteren avond 1 kopje thee zonnatura natuurlijke stoelgang en 1 kopje slaap lekker thee gedronken. Sinds een week weer een keer lekker geslapen en ook weer een keer normale ontlasting gehad. Dus mogelijk een tip ;)

4 jaar geleden

Het slecht slapen, met name erg vroeg in slaap vallen op de bank en vroeg wakker worden in de ochtend heb ik 3 weken last van gehad. Ik ben nu de avonden gaan doortrekken, dus niet op de bank gaan liggen en pas laat gaan slapen. Dan lukt het wel om door te slapen. Scheelt ook dat ik vakantie heb nu, dus ook de rust om te slapen.

4 jaar geleden

Waar ik wel vreselijk last van heb; iemand een tip misschien? Einde vd nacht begin vd vroege ochtend wordt ik onrustig. Draaien, en draaien en draaien en de rusteloze benen.

4 jaar geleden

Sinds dat ik weet dat we zwanger zijn heb ik ook last van weinig slapen. Ben ontzettend moe en als ik naar bed ga dan kan ik niet slapen. 😔😔

4 jaar geleden

Hoi dame s vandaag 7 weken. Slapen gaat sinds 2 dagen echt super , ik heb een lavendel roller gehaald dit doe ik op mijn kussen en op mijn slaap en het gaat stukken beter, nog wel 2/3 keer ff wakker om te plassen maar slaap daarna gelijk verder.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar nu 9+6 en gaat nu echt een stuk beter 🤗

4 jaar geleden

Ik ben nu 9+1. Ik wil juist alleen maar slapen.. misschien kun je slaaplekker thee proberen?

4 jaar geleden

Hier helaas hetzelfde, maar bij mij ook deels te maken met hoestbuien en verkoudheid. Verschrikkelijk ben echt gebroken! Denk dat ik onbewust aan het malen en dromen ben

4 jaar geleden

Dames er is hoop haha, ik sliep de eerste paar dagen/week ook echt slecht terwijl ik een hele makkelijke slaper ben. En nu ... ik wil alleen maar slapen en slaap gewoon in het weekend tot na 12.00 uur als het even kan 🤐 Ben nu even ruim zes weken!

4 jaar geleden

Rond 5 weken sliep ik ook slecht, terwijl ik een goede slaper ben! Vroeg wakker, uur of 05.00 uur. Kwam ook door pijnlijke borsten. Ik ben nu 7+2 en slaap het liefst de hele dag 🤪 Dus de slaapbehoefte komt vanzelf weer! Ik slaap 's nachts nu tijdelijk met BH. Ik werd ook wakker van de zere borsten bij het op mijn zij liggen.

4 jaar geleden

Ook erg veel last van, wel iets minder geworden. Ben nu 10+3, enkel wordt ik nog wakker om naar de wc te gaan. Dan ben ik wel weer lang wakker voordat ik eindelijk weer in slaap val..