13 Reacties

3 jaar geleden

Dat is niet te hopen, dat is toch niet te doen? Is dat als je besmet bent met Corona?

3 jaar geleden

Volgens mij niet hoor hier ook uitgerekend voor augustus vriendin van mij is deze week bevallen en moest ook geen mondmasker dragen denk nie dat het andersd uit tz houden is als je moet puffen mee dat mondmasker en als je zeker wilt zijn kan je het altijd eens vragen qan jouw gyne ik ga me ook informeren moet de 13de terug gaan voor wanneer ben jij uitgerekend ?

3 jaar geleden

Ik mag hopen van niet. Laat alle mensen om je heen dat dan maar doen.

3 jaar geleden

Is zo al nauwelijks te doen met die rot maskers laat staan als je aan het bevallen bent 馃槺馃樀

3 jaar geleden

Ik heb hier toevallig vorige week ook achter gehoord. In principe zijn dat de regels, maar ze zeiden tegen mij dat ze de vrouwen hiervan sparen omdat dit echt niet te doen is tijdens een bevalling. Je moet binnenkomen met mondmasker, maar tijdens de werkelijke arbeid mag dit uit, partners zijn dit wel verplicht de volledige tijd! Ben zelf uitgerekend voor 9augustus 馃

3 jaar geleden

Lijkt mij niet... ben eind augustus uitgerekend en moet ik ziekenhuis bevallen. Maar ik ga echt niet met een mondkapje op puffen en bevallen. Is meer voor het personeel om je heen denk ik. Ben wel van Nederland...

3 jaar geleden

In tongeren heb ik vernomen dat het moet 馃檪 joepie?

3 jaar geleden

In het ziekenhuis waar ik ga bevallen moet enkel het personeel/ dokters en verpleegkundigen/ vroedvrouwen een mondmasker dragen bij de bevalling.

3 jaar geleden

Vandaag toevallig aan de gyneacoloog gevraagd. Als er verplegers, vroedvrouwen, gyneacoloog,... op de kamer komen, moet zowel de man als de vrouw het aandoen. Al kunnen de regels tegen eind augustus versoepeld zijn.

3 jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 8/8 en was onlangs bij de kapper en in ziekenhuis van edegem moet iedereen aandoen. Amai zeg, is was verbaaasd 馃槖

3 jaar geleden

Als ik in de arbeid zit kunnen ze dat mooi vergeten :0 dan val ik flauw denk ik. Ik heb het zo al moeilijk met het mondmasker tijdens de zwangerschap laat staan wat dat moet zijn tijdens de bevalling.

3 jaar geleden

Vandaag bevallen, ik heb enkel een mondmasker bij de aankomst in het zh aan gedaan eenmaal in de verloskamer mocht hij weer af. En tijdens de bevalling heb ik echt opt einde hem moeten aan doen. Viel heel goed mee, ik heb er niet van gemaakt. Ik besefte het op dat moment niet 馃槉 kwas veel te veel aan het kijken hoe ons klein meisje eruit kwam 馃槏馃グ

3 jaar geleden

Ik hoop ook echt van niet want met die rotdingen kan je al moeilijk ademen. Laat staan tijdens het bevallen zelf.