54 Reacties

3 jaar geleden

Het is jullie kindje, doe wat goed voelt.. Tegenwoordig kan alles toch? Als jullie verliefd zijn op die naam dan moet je er voor gaan, anders krijg je er later misschien spijt van dat je het niet hebt gedaan.

3 jaar geleden

Oud vriendinnetje heette Frenky 😉. Heb haar nooit horen klagen.

3 jaar geleden

Bij twijfel lekker naar Grace & Frankie (wel met een a maar je spreekt het net zo uit) kijken op Netflix. Kan zeker voor een meisje! 😉

3 jaar geleden

Super leuke naam!!

3 jaar geleden

Erg leuke naam! Als dit voor jullie de naam is, is dat het enige wat telt!

3 jaar geleden

Heb je je afgevraagd of ze er zelf blij mee zou kunnen zijn in haar pubertijd en als volwassene? Dat is het belangrijkst denk ik. Zelf hou ik van klassieke namen, dus ik zou het zelf nooit kiezen voor mijn kind, maar gelukkig denkt iedereen verschillend over namen. Een klas met 10 Frenkie’s is niets, maar met 10 Catherina’s ook niet 😉

3 jaar geleden

Hoi ! Ik vind het persoonlijk geen meisjes naam ..

3 jaar geleden

Het gaat er om wat jullie leuk vinden, aangezien jullie hem beide leuk vinden zeg ik doen! Iedereen heeft een eigen smaak. Wat ik leuk vind kunnen jullie weer helemaal niks vinden. Gelukkig maat want anders hadden we allemaal de zelfde namen gehad. Ken maar 1 persoon met de naam frenkie alleen anders geschreven en dat is een vrouw uit een serie! Dus kan prima voor een meisje.

3 jaar geleden

Ik vind het enig😍

3 jaar geleden

Ja heel leuk! Ik zou dan voor 1 van deze varianten gaan.... Frankie of Franky en indd kijk die serie op Netflix..... geweldig leuk! 😄✌

3 jaar geleden

Ja, leuk !

3 jaar geleden

Superstoere meiden naam! Doen!

3 jaar geleden

Jaaaa doen!

3 jaar geleden

Leuk toch. Stoere, schattige en frisse naam. Doet me denken aan de naam Frenchy van Grease. 🥰

3 jaar geleden

Geweldig... lekker out of the box.

3 jaar geleden

❤️

3 jaar geleden

Cute! Wij zoeken ook een unisex naam voor onze meid!

3 jaar geleden

Als jullie de naam erg leuk vinden, moeten jullie het zeker doen! Persoonlijk vind ik het een jongens naam🙈

3 jaar geleden

Wat anderen zeggen, jullie dochter dus jullie besluiten over de naam! Persoonlijk vind ik het geen mooie naam voor een meisje (ook niet voor een jongen trouwen). Maar dat maakt dat we allemaal anders heten, en dat is maar goed ook! 😊

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Wat anderen zeggen, jullie dochter dus jullie besluiten over de naam! Per ...
Trouwens*